Jin: Zoe, taxi je stigao!!!
Yoongi, Namjoon i Jin su sušili kosu peškirima.
Zoe: Evo!
Pre nego što je otišla zagrlila me je.
Zoe: Nemoj da misliš da te mrzim jer ti se sviđa Monho. Naprotiv, stvarno si draga i nadam se da će mo ostati drugarice.
Nasmejale smo se i ona je izašla. Jungkook je otišao da ih isprati. Okrenula sam se i ugledala Minhoa, naslonjen na ivicu bazena.
Progutala sam pljuvačku i pogledala okolo. Bili smo sami.
Sranje...
Okrenula sam se i krenula ka stepenicama kako bih izašla.
Da li ste nekada probali da trčite u vodi? Jebeno je teško.
Kada sam stigla do stepenica okrenula sam se i nije ga bilo...zaronio je?!?!
Brzo sam se uhvatila za šipku kako bih izašla ali nečije snažne ruke su uhvatila moj struk i povukle me nazad u vodu. Bila sam okrenuta leđima.
Minho: Pokušavaš da pobegneš?...
Ja: N-ne. Kasno je, moram kući.
Njegove ruke su me stegle još jače. Tada sam napravila grešku. Okrenula sam se.
Susrela sam se sa njegovim prelepim tamnim očima koje su krasile njegovo lice. Kosa mu je bila mokra, a kapljice su se slivale niz istu.
Bili smo blizu, previše blizu.
Minho: Ostani sa mnom večeras.
Iznenadila sam se.
Ja: Slušaj, ne želim da ti budem devojka na jednu noć...
Minho: Ne moraš...
Ja: Onda nemoj da me pitaš te gluposti.
Minho: Neću da te diram, osim ako to ne želiš...
U Minhovim očima se tada pojavila nekakva iskra, pogled mu je postao nežniji i iskreniji.
Minho: Molim te, ostani.
_-_-_-_-_-__-_-_-_-__-_-_-__-_-__-
Gledam se u ogledalu i razmišljam o svemu.
Da li se stvarno promenio? Da li mu se stvarno sviđam?
Isfrustrirano sam ušla u tuškabinu i na brzinu se istuširala. Obukla sam odeću koju mi je Minho dao, jer je moja idalje bila mokra.
Ne verujem da sam ostala. Ne verujem da sam sada u njegovom kupatilu, u NJEGOVOJ sobi.
Izašla sam iz kupatila i on je kežao na krevetu. Osmehnuo se čim me je ugledao.
Minho: Lepo ti stoji moja majica.
Osmehnula sam se i stajala ukopana u mestu.
Minho: Ne ujedam, sedi slobodno.
Rekao je da neće da me dira ako ja to ne želim... ali problem je što ja želim... želim da osetim njegov dodir opet, da osetim njegove meke usne na mojima.
Sela sam na ivici kreveta, pravrći udaljenost između nas.
Minho: Oćeš da nastavimo igru?
Ja: Sa bazena?
Klimnuo je klavom. Seli smo u turski sed jedan naspram drugog a između nas je bila flaša vina.
Minho: Ja ću prvi. Nikada nisam imao nekakva osećanja prema najboljem drugu moje opsesije.
Da li on to mene pita da li mi se sviđa Yoongi?
Gledala sam u flašu i nisam uzela gutalj.
Ja: Sad ja. Nikada nisam bio zaljubljen u najboljeg prijatelja.
Uzeo je flašu i popio. Nisam želela da se osećam jadnom pa sam i ja uzela gutalj.
Minho: Nikada nisam imao veliku želju da poljubim nekoga kao sada.
Razgiračila sam oči na njegove reči.
Uzeo je flašu i popio. Dao mi je flašu i čekao da vidi šta ću da uradim. Naravno, uzela sam veliki gutalj.
Odložila sam flašu na pod.
Minho mi se približio i spustio njegove usne na moje.
Obavila sam ruke oko njegovog vrata, a on me je uhvatio za struk.
Poljubac nije bio nežan, bio je grub. Nije mi smetalo. Sa mojih usana prešao je na vrat i ostavljao male flekice svuda po ključnoj kosti.
Stavila sam ruke na njegove obraze i to ga je nateralo da me pogleda.
Ja: To će da ostavi fleke, el si lud?
Minho: Izluđuješ me, veštice.
Rekao je i gurnuo me na krevet. Legao je pored mene i pokrio nas.
Naša lica su bila blizu, a nosevi su se dodirivali.
Minho: Laku noć, Ivana.
Zaklopio je oči i primakao me još bliže njemu.
Ja: Laku noć...
_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-
YOU ARE READING
Obsession~ BOOK 1 & 2
FanfictionLee Know FF (og: through my window) -Stavio mi je do znanja da ne želi ništa ozbiljno... -- Nisam mogao da priznam sebi da je volim - Na kraju... -- Na kraju... - Izgubila sam ga... -- Izgubio sam je... /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/ Da li je...