"Minho... možemo li da popričamo? "upitala me je Ivana. Seli smo na klipicu u parku.
U poslednjih nekoliko meseci stalno smo zajedno, pokušavam da sakrijem svoja osećanja prema njoj ali mi ne uspeva. Zna ona da je volim, rekao sam joj, više puta. Nikad nije uzvratila, jer sam joj rekao da mi ne treba njen odgovor. Dovoljno mi je da zna...
Šetali smo se po celom gradu, obišli smo butik da bi ona kupila neke čizmice koje je očajnički svuda tražila. Onda smo svratili u kafić na sok pa smo prošetali parkom.
"O čemu hoćeš da pričamo? "upitao sam sa malim smeškom na licu, ali ona je imala preveliki osmeh, koji je sijao jače od sunca.
"Ne znam... "progovorila je i naslonila se na moje rame. To me je malo začudilo jer nikada pre nije uradila tako nešto.
Srce mi je zaigralo ali sam ga ignorisao."Minho?... "progovorila je nakon par minuta tišine.
"Mm.. "promrmljao sam i pogled usmerio ka njoj. Podigla je glavu i nasmejala se."Volim te. "izgovorila je te dve reči...
Srce mi je stalo. Naglo sam je pogledao i ustao."Šta si rekla?! "smešak mi se pojavio na licu, oči su mi se radosno nasmejale a obrazi su mi bili vreli.
Opet se nasmejala.
"Ništa... lep dan danas... "ustala je i krenula u jednom pravcu. Bio sam i srećan i zbunjen u isto vreme. Hodao sam iza nje kao kučence koje je pokušavalo da je stigne.
"Ozbiljno?! "dosađivao sam joj
"Ee... ajmo na sladoled"izbegavala je moje pitanje. Stao sam ispred nje i smejao se kao ludak"Šta? "upitala me je.
Poljubio sam joj obraz i počeo da trčim.
"A nećeš vala! "počela je da trči sa sve kesama u rukama.U jednom trenutku sam zastao i pogledao iza sebe. Nije je bilo
"Ivana! "počeo sam da brinem. Tražio sam je pogledom i dozivao je.
Okrenuo sam se i susreo se sa najlepšim očima, koje su me gledale kao najveće zlo. Progutao sam gnedlu."Umalo nisam pala zbog tebe. "
udarila mi je čvrgu i krenula."Gde će mo sad? Kući? "upitao sam je. Klimnula je glavom.
Uzeo sam joj kese iz ruku i nosio ih.
"Dobro la si se setio"prevrnula je ocima.
Bila je tišina sve dok nismo stali ispred Ivanine kuće.
Uzela je kese i nasmejala se."Čujemo se"taman da ode povukao sam je za ruku.
"A ne. "pogledao sam je i odmeravao joj crte lica.
"Da li si ti svesna... koliko si zapravo lepa... "zacrvenela sam i trepnula par puta
"... prelepa... "zagrlio sam je i pomilovao je po kosi.Mogu samo da zamislim koliko je teško... smeje se svaki dan, ne skida osmeh sa lica, a kroz šta je sve prošla...
"Minho... dobro sam... prebolela sam celu onu situaciju"odmakla se i pogledala me.
Laže... nije prebolela gubitak bebe... to je nemoguće..
Izdahnuo sam i uzeo joj kese iz ruku i spustio ih na pod.
Uzeo sam joj ruke i pomilovao ih.
"Ove ruke su nešto najdragocenije na celom svetu, nisu zlato, nisu srebro, nisu ni bakar... ali su ipak nešto najdragocenije. Samo se nadam... da će jednog dana te ruke pripadati meni... da ću ja biti taj koji će ih čuvati, ljubiti po ceo dan, ne ispuštati... "stegao sam ih i poljubio."Ivana... znaš koliko te volim... voleću te zauvek... čak i ako ove ruke nikada ne bud bile moje... voleću te i tada... samo mi je dovoljno da znam... da si ti srećna... "
Blago se nasmejala... taj osmeh je bio previše bolan.
"Tvoje su... "izgovorila je i zagrlila me. Sklopio sam oči i uzvratio zagrljaj.
Čim smo se odvojili obrizao sam joj suzu koja joj je potekla jiz obraz i uzeo kese sa poda.
...
"Imaš nešto na Popcornu! "razdrao sam se iz kuhinje i sipao grickalice u činije.
Malopre, nakon što smo zajedno ušli u kuću, nismo mnogo razgovarali, samo smo se složili da će mo gledati neki film.
Seo sam na kauč, dok je Ivana sedela na podu i pokušavala da pronađe neki film. Naslonila se na kauč baš gde sam ja sedeo.
Dok je tražila, igrao sam se sa njenom kosom. Prolazio sam prstima kroz nju, bila je tako pufnasta i mekana.
"Koji šampon koristiš? "nasmejala se na moje pitanje, ali ja sam bio ozbiljan.
"Otkud znam. "pustila je film i uzela činiju u ruke. Lupio sam mesto pored mene na kauču i pogledao Ivanu. Ustala je i sela pored mene. Sedela je normalno, kao da se plašila da mi priđe. Izdahnuo sam i legao tako da mi je glava u njenom krilu. Izgledala je iznenađeno ali se vrlo brzo i navikla.Gledali smo film i cepali se od smeha. Položaj sedenja se totalno promenio, oboje smo sada bili na podu, stime što je Ivana bila naslonjena na mene a ja sam imao svoju glavu naslonjenu na njenu.
Kada je bila završna špica počeli smo da komentarišemo film.
"Jaooo... ko će sad da čisti ovo.. "
mrzovoljno je ustala i rastegnula se.
"Ja ću... ti idi spavaj... "rekao sam i počeo da sređujem.Pogledao sam na sat i već je bilo oko pola jedan. Čim sam sve sredio otišao sam da vidim Ivanu.
"Hoćeš da ostaneš? "upitala je umornim glasom. Odmahnuo sam glavom.
"Radim sutra, moram da krenem."ispratila me je do ulaznih vrata."Lepo sanjaj"rekla mi je pre nego što sam otišao.
"I ti isto... "poljubio sam joj čelo i krenuo"Minho!... "okrenuo sam se. Potrčala je ka meni i uhvatila me za obraze.
Poljubac je trajao jako kratko, ali jako slatko.
Nasmejala se stidljivo i potrčala nazad."Laku noć. "rekla je i nasmejala se pre nego što je zatvorila vrata.
"Laku noć... Ivana... "dotakao sam usne i pogledao u prozor njene sobe...
YOU ARE READING
Obsession~ BOOK 1 & 2
FanfictionLee Know FF (og: through my window) -Stavio mi je do znanja da ne želi ništa ozbiljno... -- Nisam mogao da priznam sebi da je volim - Na kraju... -- Na kraju... - Izgubila sam ga... -- Izgubio sam je... /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/ Da li je...