deseti deo

142 7 2
                                    

MINHO P. O. V

Nakon što sam prostrao veš, usisao sam dnevnu sobu i skuvao Ivani čaj.
Sada je već u šestom mesecu, i pocinjem da zamišljam naš život nakon što se beba rodi.

I sve što sam zamišljao mi je mamilo osmeh na lice.

"Min, hoćeš da mi skuvaš čaj? "
upitala me je, ali ja sam znao da joj se pije čaj pa sam joj već skuvao.
"Evoooo~"veselo sam ušao u spavaću sobu sa šoljom toplog čaja u ruci.
"Ooo kad pre? "nasmejao sam i stavio šolju na radni sto.

Ivana je sedela za stolom i radila nešto po laptopu.

"A šta je to? "pokazao sa prstom na ekran. Naslonio sam ruke na sto a između mojih ruku je bila ona.

"Ma za engleski nešto... pošto neću raditi od sledeće nedelje pravim plan za koleginicu koja će me menjati... "poljubio sam je u teme i zagrlio od pozadi.
"Ti treba pomoć? "
"Ne, hvala~"pogledala me je i ostavila kratki poljubac na mojim usnama.

I ako smo zajedno već godinama, meni srce svaki put zaigra kada me poljubi.
Nasmejao sam se i izašao iz sobe.
U dnevnoj sobi sam otvorio svoj laptop i pretraživao sajtove za bebe. Mislim sajtove sa stvarima za bebe. Naručio sam krevetac, stolicu za ljuljanje, neke igračke i stikere za sobu.

Pošto smo se Ivana i ja uselili u novu kuću, u našoj sobi ima mesta i za krevetac i za sve igračke. A kada dete poraste imaće svoju sobu na spratu koja je netaknuta.
Zašto netaknuta? Pa, ako je muško biće ispunjena muškum stvarima, a ako žensko ženskim stvarima.
Ne znamo pol, ne želimo da znamo. Saznaćemo na porođaju.

Proverio sam kada će sve stvari da stignu i kupio još par sitnica.

...

"Jungkook će doći za mesec dana... verovatno će sa sobom poneti još zilijardu novih ideja za imena. "smejali smo se naglas.

Pogasio sam svetla tako da je u spavaćoj sobi samo televizor radio.
Pokrio sam nas i zagrlio Ivanu.
Pošto ona spava na leđima, obgrlio sam je oko struka i prislonio glavu na njen stomak.

"Oćeš da ugasim TV ako ti se spava? "upitao sam je
"Mhm... "promrmljala je. Ugasio sam TV i legao pored nje. Svoju ruku sam stavio ispod njene glave a drugom je obgrlio.

...

Sve se odvijalo kako je trebalo. Stvari za bebu su već stigle i odavno sam sve sredio.

"Ivana! Oces čaj? "upitao ju je Jungkook koji je jos pre dva meseca došao kod nas i ne namerava da ode.
"Neću, hvala... "tiho je rekla pa sam joj zbog toga prišao.

"Ivana, si dobro? Obično si ti najglasnija... "odmahnula je glavom i zatvorila oči.
"Mislim... da... "raširio sam oči i krenuo da tapšem rukama.

Pozvao sam hitnu da dođu jer su brži nego moj automobil.
Došli su za 3 minuta, ja i Jungkook smo zajedno sa njom ušli u vozilo.

Držao sam je za ruku i govorio joj da će sve biti u redu, a Jungkook...







Pa on je plakao... mislim ne mnogo, suzdržavao se.
Umesto da podrži Ivanu i govori joj koliko je srećan, nije prestajao da me udara po potiljku.

"Jao bem ti seme plodno! Morao sam čaj da sklonim sa plotne! "
udario me je po potiljku ali se nakon dve sekunde nasmejao i pogledao nas.
"Jao, koliko sam srećan! "

Obsession~ BOOK 1 & 2Where stories live. Discover now