..."Minho... nije mi dobro... "čim sam joj čuo glas otvorio sam oči i pogledao pored sebe. Ivana, cela znojava, bleda, sklupčana u krevetu.
"Šta je bilo? "pomerio sam joj kosu s lica i pogledao je.Doneo sam lavor iz kupatila jer je izgledala kao da će da povraća. I jeste. Dobro se ispovraćala.
Kada sam konačno uspeo da je smirim, pomogao sam joj da ustane i ode do kupatila.
Umio sam je i zavezao joj kosu.
"Izvini... što si morao da vidis kako povraćam... "naslonila je ruke na lavabo i izdahnula.
"Nisam se žalio... daj Ivana, zajedno smo koliko već dugo a tebe sramota što si povraćala... "
prevrnuo sam očima.Toliko brine o sebi, a i meni, da je sramota nakon 2 godine naše veze.
Vratio sam je u krevet i pokrio. Izmerio sam joj temperaturu, bila je normalna.
"Jutarnja mučnina... povraćanje... bleda si... "pogledao sam je i oči su mi zasijale.
"Ivana... "znala je šta hoću da kažem, ali nije izgledala srećno. Pogled joj je bio uplašen."Ne... "izgovorila je i suza je skliznula niz njen obraz.
"Ivana ne plači... "obrisao sam joj suze i zagrlio je."Plašim se Minho... "odvojila se i udaljila se od mene.
"Čega?... "
"Da ćeš me ostaviti baš zbog toga što sam možda trudna. "
Prevrnuo sam očima i seo ispred nje na krevet."Meni u životu nije palo napamet da te ostavim, povredim, rasplačem. Zašto bih te ostavio? Volim te Ivana, a voleću i naše dete vise od života. Čuvaću i paziću i tebe i bebu. Nikada te neću ostaviti, shvataš li? "
Zagrlila me je a potom i poljubila.
"Kupi test... pa će mo da vidimo"
pokrila se i zavukla ispod jorgana. Nasmejao sam se koliko je slatka i ustao sa kreveta....
Pri povratku s posla svratio sam do apoteke i kupio nekoliko testova za trudnoću. Vratio sam se kući i ugledao Ivanu kako leži na fotelji, noge joj vise dole, a u ruci je držala telefon.
"Baš sam htela da te pozovem"uspravila se i pogledala me nervozno.
Dao sam joj kutije i otrčala je u toalet. Izašla je nervozna i sela na kauč. Seo sam pored nje i zagrlio je.
"Biće sve u redu... "poljubio sam joj čelo i pogledao je.
"Šta ako nisam trudna?... "zagrlila me je.
"Pa ništa... probaćemo opet i opet, sve dok ti to budeš želela"
Osmehnuo sam se i pomilovao joj kosu....
Tržala je test u ruci. Oboje smo bili jako nervozni.
"Bez pbzira na sve, idalje ću te voleti, razumeš? "klimnula je glavom i polago sklonila prst sa testa.
Pogledala me je sa tužnim pogledom.
"Jedna... "dala mi je test i zagrlila me. Dok smo bili u zagrljaju pogledao sam test. Jedna linuja se jasno videla... ali pored nje JE BILA JOŠ JEDNA BLEDA LINIJA!"IVANA! "razdrao sam se i pokazao joj test.
"Ćorava si, IMA DVE! "pogledala je u test zbunjeno, a zatim se nasmejala i uskočila mi u zagrljaj."Volim te... "poljubila me je i naslonila glavu na moje grudi. Nisam mogao da izdržim, pustio sam suze da liju niz moje obraze.
"Nemaš pojma koliko sam srećan... volim teee puno!!! "počeo sam da je ljubim svuda po licu.Obrisala mi je suze sa obraza i nasmejala se.
Srce mi je kucalo nenormalno brzo, osećao sam toplinu u grudima. Leptirići u stomaku su me izluđivali.
E to se zove prava sreća, velikaaaaa sreća!
...
Ja:Halo, Jungkook?
Jungkook:Ejj ša ima?
Ja:Možeš da pričaš?
Jungkook:Dap
Ja:Ovaj... znaš... Ivana.. ona je... trudna...
Jungkook:A pa lepo..Jungkook:Čekaj... ŠTA?!?!! NE SERIII BREEEE!!!! MINHOOOO!!!! JAO LJUBIM TE MINHO!!! u stvari ne fuj... OZBILJNO?!?!
Ja:Da... saznali smo pre tri dana
Jungkook:Dolazim tamo za manje od mesec dana... JAO ŠTO ĆU DA VAS IZGRLIM!
Jungkook:Pozdravi Ivanu i kaži joj da pravim spisak sa imenima
Ja:Hoću, ajdeeeee
Jungkook:Čujemi se! jao što sam srecan......
Svi su bili presrećni kada smo im saopštili. Taehyung je vrištao u sred kafića, izigravao majmuna. Lela je bila presrećna, ali se nije oglašavala kao Taehyung.
Ivanina majka nas je naravno podržila, i rekla nam je da ako nam ikada bilo šta bude zatrebalo, da se obratimo njoj.Pokušali smo da nazovemo Ivaninog oca, ali on je bio prezauzet kupanjem u đakuzijima u Kaliforniji.
Ivana i ja smo svakog dana pričali o bebi, uglavnom ja.
Jungkook je iz dana u dan slao po dvadeset novih imena.
"Puslica? Šta je bre ovo? "smejali smo se dok smo čitali predloge za imena.
"Zašto je napisao svoje ime? "nasmejali smo se još više.
"Ako je dečak... Soobyul... "
"A devojčica...Soojul... "davali smo predloge....
"Minho... "prekinula je tišinu.
Lešali smo zagrljeni, taman da zaspim ovako ususkan, njen glas mi nije davao to.
"Mm?... "promumljao sam.
"Izvini što ću pitati ovako glupo pitanje... "upalio sam svetlo i pogledao je."Zašto.... zašto me toliko voliš? Zašto si me čekao svih ovih godina?... "nasmejao sam se i poljubio je.
"Ti si čekala mene... pa sam ja tebe... i evo, svaki trenutak proveden sa tobom je bio vredan čekanja. A zašto te volim? Pa eto... zato što si ti Ivana. Brineš za ljude oko sebe, znaš da nasmeješ, srce mi prosto poludi kada sam sa tobom... "uzeo sam joj ruku i položio je na moje grudi.
"Svaki put... moje srce nekontrolisano kuca... "zagrlila me je.
Tada sam shvatio nešto...
Imaćemo dete... ja tom detetu želim da omogućim najlepši život...
A želim i Ivani da ulepšam svaki trenutak... zato..."Ivana.... "
"Udaj se za mene?... "
YOU ARE READING
Obsession~ BOOK 1 & 2
FanfictionLee Know FF (og: through my window) -Stavio mi je do znanja da ne želi ništa ozbiljno... -- Nisam mogao da priznam sebi da je volim - Na kraju... -- Na kraju... - Izgubila sam ga... -- Izgubio sam je... /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/ Da li je...