Operacinė buvo vėsi, vėdinama po ką tik atliktos, dar vienos iš daugelio operacijų. Seselės pradėjo dezinfekuoti įrankius ir valyti kraują, kurio buvo visai nedaug, vos keli lašai ant operacinės lovos. Nepalyginsi su kitomis dienomis, kai dešimtys šluoščių išmėtytos ant grindų pritvinkusios kraujo ir tai jis skverbdavosi tolyn- šaltomis operacinės grindimis. Šįkart operacija buvo lengva, trukusi vos penkiolika minučių, be komplikacijų. Dėl to visas personalas galėjo lengviau atsipūsti.
Laikydmas rankoje garuojančią kavą Juras įdėmiai skaitė ką tik operuotos merginos ligos istoriją.
Ada Simainytė. Dvidešimt dvejų metų.
Ligos istorijoje nebuvo įrašyta apie jokius simtomus pasireiškusius anksčiau nei prieš metus. Paskutiniai įrašai rašyti Jurui pažįstamo kardiologo ranka buvo:
Mergina skundžiasi skausmu krūtinės srityje. Kraujo spaudimas padidėjęs ir yra nepastovus- AKS 146mmHG ir 92 mmHg. Angiografijos ir koronarografijos tyrimų duomenys geri. Visi merginos juntami simptomai yra nerimo ir per didelio krūvio padariys.
Juras negalėjo patikėti tuo, ką perskaitė. Nerimas ir per didelis krūvis? Ir jis laiko save kardiologu, papraščiausiai viską suversti nerimui neatliekant išsamesnių tyrimų?- chirurgas mintyse pradėjo dėliojo tikrąsias insulto priežastis vis dar keikdamas savo kolegą už atsainias išvadas, kurios galėjo kainuoti merginos gyvybę.
-Simona, kaip laikosi pacientė dvyliktoj palatoj?- baigdamas gerti kavą ką tik įėjusios į poilsio kambarį slaugės paklausė Juras.
-Mergina vis dar sąmoninga, kraujo spaudimas pagerėjęs, bet vis dar nepastovus.
-O kažkuo skundžiasi?
-Tik, kad skauda galvą.
-Gerai, tai normalu, po valandos nueisiu jos apžiūrėti.
-Labas vakaras Ada, kaip jaučiatės?- iėjęs į merginos palatą paklausė Juras.
Ji gulėjo užmerkusi akis ir apsikabinusi save lyg grėstų kažkoks pavojus.
-Nežinau, man tik labai šalta.
Chirurgas pridėjo ranką merginai prie kaklo ir padavė termometrą. Trisdešimt aštuoni laipsiai. Kažkas negerai,- pagalvojo jis. Pamatavęs kraujo spaudimą tuo įsitikino. Ryškiai per didelis. Jis tuoj pat paskambino slaugėms stebėjusioms merginą prieš operaciją ir po jos.
-Ar Adai Simainytei buvo atlikti tyrimai dėl alerginės reakcijos trombolitiniams vaistams?
-Taip, iš karto, kai pasakėte, kad operuosime. Ji nealergiška.
-Temperatūra ir kraujo spaudimas padidėjęs, merginą krečia šaltis. Atlikit visus reikiamus tyrimus. Tam turi būti priežastis.
-Gerai, jau ruošiamės.
-Kai tik baigsit praneškit man.
Juras buvo beveik įsitikinęs, kad mergina pasveiks ir komplikacijų nebus, dėl jos jauno amžiaus ir skubiai atliktos trombolizės, bet padidėjęs karščiavimas chirurgą privertė spėlioti visas įmanomas priežastis. Suskambo telefonas. Giedrius... Velnias,- pagalvojo Juras. Dabar mažiausiai nori su juo kalbėtis.
-Sveikas. Ar sutvarkei reikalą su tuo Dainiumi?- netempdamas gumos, kaip ir buvo įpratęs paklausė Giedrius.
-Šiandien vakare bus sutvarkyta, dieną negalėjau, laukė skubi operacija.
-Sakai skubi?
-Jaunai merginai, ankstyvasis insultas, dabar atliekami tyrimai dėl komplikacijų ir...- nenorėdamas pasakoti detalių numykė chirurgas.
-O tu prisimeni ką tau sakiau?
-Ką?
-Mums reikia sveikų, jaunų plaučių. Žinai kiek pinigų siūlo tas turčius? Dvigubai daugiau nei dabar rinkoj.
-Tu juk nesakai, kad...
-Būtent.
YOU ARE READING
Banalu, Bet Kitaip Mylėt Nemoku (✔)
RomanceElzei sutikus Dainių jos pasaulis pamažu atgavo spalvas. Ilgi pasivaikščiojimai, pokalbiai ligi ryto ir šilti apkabinimai gydo gilias sielos žaizdas. Bet ar viskas tikrai taip tobula, kaip atrodo iš šalies? Dvi giminingos sielos ir tūkstantis prieža...