-Tu gal visai durnas, kam jį taip primušei?! O jei rytoj jį ras negyvą?- pratrūko jaunas vyras.
-Tai, kaip tik arti lavoninė, jokių problemų. Aj, nors yra viena, galėjom išimti jo organus ir paaukot kilniam tikslui.- sarkastiškai Luko įsiūtį atrėmė Juras.
Lukas neatsakė. Tik žiūrėjo į kelią, rankose per stipriai spausdamas vairą lyg šis jam priešintųsi.
-Bet išgyvens, aš juk gydytojas, išmanau tokius reikalus.
-Kaip ir išmanai, ką daryti su savo pacientų kūno dalim, ar ne? – šįkart Lukas sarkastiškai šyptelėjo.
-Tie pacientai vis tiek nebūtų išgyvenę, galima sakyti aš gelbėjau kitų žmonių gyvybes.
-Tai dabar tu didvyris?
-Galima sakyti ir taip.- šypsodamasis į kelią pažvelgė vyras.
Nors Lukas su Juru kartu dirba jau daugiau nei metus, vaikinas pirmą kartą pamatė jį tokį įsiutusį, be gailesčio talžantį kitą žmogų ir ne bet kokį žmogų iš gatvės, o savo paties kolegą. Aišku žinojo, iš kokių purvinų pinigų jam, kaip vairuotojui mokama ryškiai per didelė alga, bet nesitikėjo, kad Juras prarado bet kokį žmogiškumą. Nors Lukas save ramindavo, esą jis tik vairuotojas ir nesitepa rankų, bet kartais naktimis regėdavo verkiančius vyrus, moteris ir vaikus, šaukiančius grąžinti tai, kas jiems priklauso. Pinigai buvo vienintelė priežastis, kodėl jis vis dar tuo užsiėmė.
-Gerai, stok čia,- ranka pamojo į dviaukštį namą. Vaikinas sustabdė mašiną. Visą kelią ramybės nedavęs klausimas galiausiai išsiveržė vaikinui iš lūpų.
-Jei jis išgyvens, paleisi jį?
-Jis per daug žino...
Garsiai užsitrenkusios durelės paliko Luką su daugybe ramybės neduodačių klausimų ir iš jų kylančių košmarų. Kas jei vieną dieną jis atsidurs Dainiaus vietoje? Juk jis taip pat per daug žino. Valandų valandos praleistos vairuojant vilkiką, ir pagaliau pelnytas Juro pasitikėjimas. Per tuos ilgus pokalbius perprato visą sistemą: žinojo, iš kur gaunami vaistai ir medicininiai įrankiai operacijoms atlikti, įsiminė pristatymo vietas, kai kuriuos donorų ir recipientų pavardes. Kas jei jis bus sekantis per daug žinojęs...
STAI LEGGENDO
Banalu, Bet Kitaip Mylėt Nemoku (✔)
Storie d'amoreElzei sutikus Dainių jos pasaulis pamažu atgavo spalvas. Ilgi pasivaikščiojimai, pokalbiai ligi ryto ir šilti apkabinimai gydo gilias sielos žaizdas. Bet ar viskas tikrai taip tobula, kaip atrodo iš šalies? Dvi giminingos sielos ir tūkstantis prieža...