#5

2.8K 235 84
                                    

„Nic vážného... " Zamrmlal a pozoroval podlahu. Jako vážně? Dá se říct, že teď za něj mám zodpovědnost.  Není tu ani den a hned se popere! Jestli si toho všimne ředitel tak se můžu s cirkusem rozloučit.

„Dívej se mi do očí když se mnou mluvíš. " Zavrčel jsem a uklidil jsem dezinfekci, kterou jsem mu vyšetřil ranku, zpět do lékárničky.

Eren hned hlavu zvedl a podíval se na mě. Dokonce se i narovnal. Druhou židli jsem dal naproti němu a sedl si na ní. Hodil jsem nohu přes nohu, skřížil ruce na hrudi a zamračil jsem se. „A teď to vyklop."

Ačkoli se mu nechtělo, nadechl se a spustil. „Prostě... Říkal něco ve stylu ať na vás ani nesahám,že jsem jeho compár. Což jsem já odporoval, jelikož nemáte značku na krku a sám jste říkal že jste ho už ani nechtěl vidět, ani jsem z vás žádnou alfu necítil. Tak nějak jsme se začali hádat a vzešlo z toho tohle. Ale on dopadl hůř! " Ke konci zněl tak odhodlaně, až mu lehce zezlátly oči. A jak si sakra všiml že nemám značku? To mi čuměl na krk?!

„To nic nemění na tom, že si to dělat neměl. Kdyby se to dozvěděl ředitel, letíš ty i já. " Víc jsem se na něj zamračil. Omega si dovoluje na Alfu, to by se mělo zaznamenat.

„Proč i vy? " Zeptal se krapet překvapeně.

„Mám za tebe zodpovědnost. Jestli něco provedeš, následky nesu i já. "

Zahanbeně sklopik hlavu. „Omlouvám se. Málem jsem vás připravil o práci i střechu nad hlavou. "

Povzdechl jsem si a podíval jsem se to okna, kde už byla opravdu temná noc. „Už to nebudeme řešit. Ale ať se to neopakuje. " Stoupl jsem si, vrátil židli na její původní místo a lékárničku vrátil pod postel. Eren se tak zvedl a podíval se na postele. „Asi to bude znít trapně ale.... Mohu spát s vámi? "

Prudce jsem se na něj otočil a už už jsem mu chtěl vykřičet do ksichtu jakej je to úchyl, ale předběhl mě s vysvětlením. „Nerad spím sám... "

Pozastavil jsem se a pohled jsem stočil na postele. „Tak tu tvojí přišoupni k té mojí. " Řekl jsem a hned jsem si vlezl pod deku u mé postele a zahrabal jsem se do ní až po uši, aby nebyly vidět mé lehce červené tváře. Uslyšel jsem skřípaní podlahy, lehké přiražení k mé posteli a následně jsem ucítil paže okolo svého těla.

„Dobrou noc... Levi. "

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat