#24

1.6K 147 1
                                    

<Eren>

Chytil jsem Leviho za boky a přetočil jsem se. Takže Levi na mně seděl.
Zaskočeně sebou trhl, ale nevymanil se ze sevření mých rukou.

„Neboj." Šeptl jsem a pohladil ho po bocích. Lehce jsem ho nadzvedl a vysadil na špičku mé chlouby.

Pochopil, co po něm chci, proto začal pomaličku dosedat. Abych ho uklidnil, hladil jsem ho po bocích a líbal jsem ho na krčku.

Když s táhlým zasténáním dosedl úplně, stáhl jsem si ho k sobě do polibku. Jemného, hlubokého, procítěného. Po několika minutách jsme se kvůli nedostatku kyslíku odtáhli a Levi se poprvé malinko pohnul.

Zasténal a poté začal dosedat rychleji a rychleji. Abych mu to usnadil, chytil jsem ho rukama pevně za boky a nadzvedával jsem ho. Levi se zapřel rukama o mou hruď a snažil se dosedávat prudčeji, v čemž jsem mu s radostí vyhověl.

Po chvíli se ke mně Levi naklonil a chtivě se mi přisál na rty. Nepodporoval jsem a hned jsem se do vášnivého polibku také zapojil.
Najedou naposledy dosedl a s hlasitým zasténáním se udělal, přičemž jsem ho hned následoval.

Unaveně se o mě zapřel a začal zhluboka oddechovat. Sundal jsem ho že sebe a co nejjemněji jsem ho uložil vedle sebe na deku. Okamžitě se ke mně přitulil a zavřel očka.

Zrovna v téhle pozici byl tak neskutečně rozkošný, že jsem měl chuť mu zlíbat celý obličej. A vlastně, proč ne? Začal jsem mu dávat jemné motýlí polibky, nejprve na bradu, pak jsem se přesunul na tváře, nos, oční víčka, čelo a až pak jsem ho políbil na rty.

Nad jeho reakcí, což bylo zamrkání a zčervenání, jsem se krátce zasmál a z batohu jsem vytáhl ještě jednu deku, kterou jsem nás zakryl.

Po chvilce už mi Levi klidně oddechoval v náručí, pevně natisklý ke mně. Chvíli jsem ho v této rozkošné poloze pozoroval a následně jsem usnul také.

Dámy a pánové, je to tady.
Dnes je to přesně měsíc, co jsem vydala 1. kapitolu tohoto příběhu.

Za ten měsíc vzniklo celkem 24 kapitol. A to sem původně plánovala jen 15. Xdd

Proto bych vám chtěla poděkovat za tu úžasnou podporu, komentáře a hvězdičky. (☆/>u</)
Takže...
Díky :D

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat