#28

1.3K 126 4
                                    

<Eren>

S tím Pixisem jsem se nechtěl moc vybavovat. Cítil jsem z něj jasnou Alfu, která byla na můj vkus až moc blízko mé Omegy.

Když jsem zmínil, že Levi potřebuje před porodem klid, povšiml jsem si jeho malého úšklebku a hned se začal nabízet, že Leviho vyšetří. Kdyby bylo na mě, tak ho pošlu do hajzlu a jako doktora si najdu nějakou Betu.

Ale tady šlo o zdraví Leviho i miminka. Takže jsem pouze kývnul na souhlas a poodstoupil jsem ode dveří. Pixis vešel dovnitř a nakázal Levimu, aby si někam lehnul.

Levi pomalu odešel k posteli, lehnul si na záda a otočil na doktora hlavu. On si k posteli přisunul židli, usadil se a začal Levimu lehce osahávat břicho.

Víc než dobře jsem si všimnul, že se to Levimu nelíbí, spíše hnusí. Hned jakmile na něj sáhnul se ošil a odvrátil od něj pohled.

„Tohle se mi nějak nezdá.. " Zamrmlal si něco Pixis a stoupnul si. „Dejte mi minutku. " Řekl, stoupl si a odešel.

Hned jsem si sedl na židli a nahnul jsem se k Levimu. „Vše v pořádku? Nelíbí se ti to? Jestli ne, já ho bez problémů vyhodím! " Vypálil jsem na něj na jeden dech. „Jsem v pohodě. " Usmál se Levi a podepřel se na loktech tak, jak mu to bříško dovolovalo.

„Opravdu? " Zeptal jsem se, pro jistotu, ještě jednou. Jak odpověď jsem dostal kývnutí. Do dlaní jsem si vzal Leviho ručku a lehce jsem mu jí začal hladit.

Po asi dalších 10 minutách se Pixis vrátil i s nějakým šíleným strojem a s nějakým gelem v kapse. Stroj položil vedle postele a z kapsy vytáhl rukavice. „Vyhrňte si prosím triko. " Koukl na Leviho a začal si rukavice nandavat.

Já se s velkou nechutí zvednul a přenechal doktorovi židli. Levimu na bříško napatlal onen gel a strojem mu začal po bříšku projíždět. K tomu sledoval monitor.

„Vidíte to? " Ukázal na monitor.

Omlouvám se že teď sem mega neaktivní, ale má současná spojitost s internetem je pouze přes mamčina data xdd

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat