#26

1.4K 135 5
                                    

<Eren>

„Tenhle vypadá dobře. " Řekl jsem, když jsme se zastavili před menším domečkem.

„Máš pravdu. " Potvrdil mi Levi a zvedl hlavu, aby si dům prohlédl celý.

„A dobrý den! Copak? Hledáte bydlení? " Ozval se přímo za námi naprosto slizký hlas. Otočil jsem se k němu celým tělem, připraven kdykoli chránit svou omegu.

Nejen že ten chlap měl slizký hlas, on byl slizký snad celý. Vlasy vypadaly tak, že si je snad rok a půl nemyl, smrděl, zuby měl naprosto žluté a přes oko pásku.

„Ano, hledáme. " Odpověděl jsem mu na otázku a stoupl si před Leviho.

Chlápek se pouze zasmál a do pár chvil jsem měl v ruce klíč a muž byl pryč. Tázavě jsem se podíval na klíč ve své dlani a po chvíli ustavičného zírání, jsem otočil hlavu na Leviho. „Je něco takového normální? "

Levi pouze zakroutil hlavou. „Třeba je ten klíč od nějakého domu. "

Možné to je. Uběhl jsem těch pár metrů k domku a zkusil jsem odemknout. Klíč do zámku ani nepasoval, takže sem rozhodně nepatří.

Vrátil jsem se za Levim. „Do toho zámku nepasuje. "

„Zkusíme něco jinýho. Ten klíč by nám nedával nadarmo.. " Zamyslel se na chviličku. Pak mi pokynul rukou, abychom vyrazili dál do útrob města.

Chvilkami jsem běžel napřed a zkoušel klíč do hromady domů, chatiček i doslova chatrčí. Ale nikam ne a ne pasovat. Buď jsem ho do dírky nedostatal vůbec nebo klíčem nešlo otčit. Takhle jsme prošli snad polovinu města, když už jsem si řekl že na to kašlu.

Unaveně jsem se opřel i strom, rostoucí u jednoho domu a rozhlédl jsem se, abych se ujistil, že jsem se mu neztratil. Naštěstí, pochvíli přešel až ke mně.

"Zkoušel jsi to i tady? "

Tázavě jsem nakrčil obočí. Rozhlédl jsem se a na domě bylo na tabuli napsáno "For sale".

Zkusil jsem klíč dostat do zámku.
Pasoval...

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat