#17

1.8K 167 3
                                    

<Eren>

„LEVI! " Křikl jsem a soskočil jsem z hrazdy, abych ho mohl chytit. Bohužel, již bylo pozdě..

Doběhl jsem k bezvládnému tělíčku a klekl jsem si k němu. Vyhoupl jsem si ho do náruče.

Co teď? Za ředitelem jít nemůžu, když ani nevím, kde vlastně je. Za Arminem taky ne, ten by mě vykostil. A Mikasa by dostala infarkt.

Po velice váhavém uvažování jsem se rychle odebral za slečnou Hanji. Ta by mi pomoct mohla. I s Levim v náručí jsem doběhl k její maringotce a zabušil jsem na dveře. Kupodivu, hned otevřela.

„Čauky Ere- Můj bože co se stalo?" Úsměv jí zmizel z tváře, když si všimla ochablého těla v mých rukou. Chytla mě za rameno a vtáhla mě dovnitř.

„Polož ho na postel. " Rozkázala spěšně a zamkla. Udělal jsem jak řekla a opatrně jsem ho uložil na lůžko.

Slečna Hanji k němu došla a začala mu prohmatávat končetiny. Kdyby to nebyla krizová situace, tak se mě nejspíš zmocní Alfa kód a asi bych se jí pokusil zlomit vaz. Ale jelikož šlo o zdraví mé omegy, schoval jsem kód do pozadí.

„Má zlomenou ruku. " Zamumlala slečna Hanji.
„A co maličký? "Zeptal jsem se rychle. Miminku se kvůli pádu z takové výšky také mohlo něco stát!

„On ti o něm řekl? " Povytáhla obočí a srovnala si brýle. „Ale k otázce, Levi dopadl na záda, že? " Přikývl jsem. „Bude muset nějakou dobu ležet, ta záda ho budou pekelně bolet. Ale prcek by měl být v pořádku. " Zvedla se a z jednoho šuplíku vytáhla šátek, do kterého uložila Leviho ruku a ovázala mu ho kolem krku. „Až se vzbudí, řekni mu ať nevstává. "

Přikývl jsem, vzal jsem si Leviho do náručí a vyšel jsem z maringotky.

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat