<Eren>
„Chtěl bych něco zkusit.. " Zkusil jsem nenápadně převést konverzaci, na dočista jiné téma.
„Hm? Co? " Levi na mě tázavě po otočil hlavu.
Zády jsem se opřel o strom a v okamžiku jsem si Leviho otočil tak, aby měl zadeček u mého obličeje. „Tohle~"
<Levi>
No pooočkat. Počkat, počkat, POČKAT! On vážně chce- BOŽE!
Viditelně jsem ztuhnul a pootočil jsem na Erena hlavu. On se na mě pouze ušklíbl a začal mi ohmatávat zadek. Zavrtěl jsem se a aby nezůstal pozadu, začal jsem mu rozepínat kalhoty.
Než jsem se nadál, byl jsem bez svých kalhot a Eren si v okamžiku sundal i ty své. „Připravený? " Optal se mě a zbavil nás spodního prádla. Váhavě jsem přikývl a v ten okamžik mi Eren začal lehce mačkat zadek.
Prsty jsem zaryl do deky a jazykem jsem mu pomalu začal pečovat o jeho chloubu. Tiše zasténal a začal mě hladit po vnitřní straně stehen a líbat můj zadeček. Pomalu jsem si vzal polovinu jeho penisu do úst. Celý ne, jinak bych se asi udusil.
Eren to ale tak nenechal a nějakým způsobem mi zatlačil na hlavu, aby mi dal jasný důkaz k tomu, že tohle mu nestačí. Aby mě trochu povzbudil, vnikl do mého nitra jedním prstem.
Z toho šoku jsem trhl hlavou a v ten moment jsem ho měl v puse celého. Slyšel jsem, jak krátce zasténal a v tu chvíli jsem ve svém nitru ucítil jeho vlhký jazyk.
Pevněji jsem zaryl prsty do deky a pomalu jsem začal pohybovat hlavou. Najednou do mě Eren pronikal i prsty a já překvapeně vyjekl. Ten si toho ale asi nejspíš ani nevšiml a prsty s jazykem mě vytáhl.
Než jsem se nadál, ležel jsem na zádech a Eren se nademnou opíral o ruce. „Chci víc~"