<Levi>
„Spevni se! Takhle se tam neudržíš." Křikl jsem po Erenovi, který si zkoušel svůj první seskok. „Tak, teď se rozhoupej... Dobrý. A teď vyhoupnout, pustit a salto. "
Eren dopadl kus ode mě, nečekaně na zadek a stoupl si. „To bolelo... " Zaskučel a úplně se narovnal.
Protočil jsem oči. „Dneska končíme. " Prohlásil jsem po chvíli tupého získání do stěny a chystal jsem se opustit stan.
„LEVIIII! " já přísahám že tu brejlatou slepici předhodím lvům... Což není zas tak nemožné.
Otráveně jsem se otočil a trochu jsem se lekl, když Hanji najednou stála hned za mnou. „Co chceš? "
„Potřebuju pomoct! " Řekla a už mě táhla že stanu. Na poslední chvíli jsem se otočil na Erena, kterému se na tváři zračil hodně naštvaný výraz. Proč je poslední dobou tak moc majetnický?
Hanji mě dotáhla až nějakému stromu u lesa, u kterého byl celý tábor i se stanem, a otočila se tak, aby mi byla tváří v tvář. „Musím se tě NUTNĚ na něco zeptat. "
„Tak mluv. "
„Měl si chráněný sex? "
Zamyslel jsem se. Ten poslední byl před třemi týdny s Erenem. A ani nevím jestli chráněný byl. Tudíž jsem pokrčil rameny a podíval se na ní.
Zdá se mi to, nebo zvážněla? Lehce se zamračila a než jsem se nadál, byl jsem u ní v maringotce, seděl jsem na židli a hledala něco v šuplíku. Co se sakra děje?
Po chvíli vytáhla nějakou mast a rozetřela mi ji po břiše. „Můžeš mi vysvětlit co sakra děláš? " Řekl jsem a stále jsem hypnotizoval mast v její ruce.
„Jdu zjistit jestli nebudeš mít miminko, prcku. A teď se nevrť, musím se kouknout. " Řekla a já radši sklapnul. Dle jejích pokynů jsem si prostě lehl na záda a ona mi po břiše projížděla nějakým divným strojem.
Najednou ukázala na monitor.