#14

2.2K 177 21
                                    

„Takže.. Vážně budeme mít mimi? " Zeptal se Eren, když venku již panovala tma, on byl natisklý na má záda a ruce měl položené na mém břiše.

„Ne, představ si že si z tebe dělám jen srandu. " Zamrmlal jsem a zavřel jsem oči. Po dnešku jsem víc vyčerpaný než po 5 hodinovém představení.

Eren se jen nervózně zasmál a lehce mi začal dlaněmi přejíždět po břiše. Lehce jsem se zavrtěl, ale ani tohle docela šimravé vyrušení mi nezabránilo v tom, abych usnul.

<Eren>

Chvilkui trvalo, než jsem si všiml toho, že Levi už dávno spí. A je přitom SAKRA ROZTOMILÝ.

Ten pohled jsem si musel zapamatovat. Nadzvedl jsem se na jedné ruce, abych byl nad Levim, a začal jsem skenovat jeho klidný obličej.

Roztomilý, krásný, božský, úžasný.. Byl krásná omega, po které alfy prahli jako po vodě. Jenže mají smůlu, tenhle je můj. (Kiš kiš xdd) Měl jsem jediné štěstí, že zrovna já budu mít za nejspíše compára, tak krásnou a jedinečnou omegu, která se nebojí říct svůj názor, či dokonce alfě neublížil.

Pohladil jsem Leviho po tváři a sledoval jsem jeho reakce. Pouze se trochu zavrtěl, tiše zamručel a spinkal dál.

Napadlo mě, že bych mohl Arminovi říct o mém budoucím otcovství. Políbil jsem tedy Leviho na tvář a vyšel jsem do tmy.

Chvilku mi trvalo než jsem se zorientoval a pak jsme začal hledat Armina. Prohledal jsem snad celý tábor, než jsem ho našel. A to byl celou dobu u stromu a zkoušel si kroky po větvi. Nevěděl jsem že ho učí slečna Hanji. Tak když se ani nezmínil..

„Armine! " Křikl jsem po něm. Blonďáček se zakymácel a málem spadl, naštěstí to ustál.

„Co řveš ty idiote?! " Slezl že stromu a přešel ke mně.

„Jen mám novinku. "

„No? "

„Budu táta! " Neubránil jsem se radostmému výskoku a úsměvu .

Nudim se. Napište mi co ste měli k jídlu xdd

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat