#22

1.6K 156 70
                                    

<Eren>

„Odpočineme si. " Prohlásil jsem, položil batoh na zem a začal jsem se v něm přehrabovat. Jsem si víc než jistý, že jsem tam ukládal i deku.

Po chvilce hledání jsem jí opravdu našel. Rozprostřel jsem jí na zem, usadil jsem se a rukou jsem pobídl Leviho, který se mezitím nepohnul z místa, aby si přisedl ke mně.

Pomalu ke mně přešel a já si ho stáhnul k sobě a položil jsem mu hlavu na rameno. Zaslechl jsem, jak Levi skoro neslyšitelně zavrněl a víc se ke mně natiskl zády.

„Proč jsi tak rozkošný... " Zamumlal jsem mu do krku, který jsem začal lehce obsypávat pusinkami.

„Nemám nejmenší tušení... " Dostala se mi šeptavá odpověď a já nadzvednul hlavu. Zadíval jsem se na Leviho bříško a lehce jsem ho pohladil.

„Jsi poškrábaný i na bříšku.. " Potichu jsem zavrčel a zase mu zabořil hlavu do krku. „Kdyby po nás ti tři nešli, tak nejsi ani trochu poškrábaný.. "

„Jsou to jen škrábance, zahojí se. " Lehce mě utěšoval Levi s pohladil mě po ruce.

Více jsem si ho k sobě natisknul, a začal jsem ho hladit po lehce poškrábaném břiše. Snad se miminku při běhu nic nestalo...

„Jak se bude jmenovat? " Zeptal se najednou Levi, kterého tahle otázka užírala asi tak stejně jako mě. Takže hodně.

„No, když to bude kluk, mohl by to být Alex nebo Isaac. A když holčička, tak Isabel nebo Kira. " Zase jsem mu začal krček obsypávat polibky.

„Takže už to máš i vymyšlený, jo? " Zasmál se potichu Levi a spokojeně zavrněl.

Pište mi plosim něco do komentářů (´•ω•')sem nemocná a mega se nudiiiim(╥ω╥')

Circus Boys {Ereri}Kde žijí příběhy. Začni objevovat