Reggel:
Az ébresztőm fülsüketitő hangjára keltem.Kómás fejjel ültem fel az ágyban,majd sandítva a telefonomra néztem.6:30.Kikapcsoltam az ébresztőórát,majd a telefonomat feloldva néztem végig az üzeneteimet.
Kyrre❤:Szia!Beszélhetnénk a tegnapról?
Kyrre❤:Sajnálom!Kérlek találkozzunk.
Kyrre❤:Szeretlek!Hiányzol😭😍
Kyrre❤ becenevét módósítottad:Seggfej💩
Amélia:Szia!Ha jössz a munkába,akkor először hozzám gyere már!Beszélnünk kell!-király!Remélem,hogy nem valami rossz híre van!
Louis:Szia!Ma este van kedved találkozni?😁
Louis becenevét módósítottad:Lou😘🙈
Me:Kinemhagynám!😂
Lou😘🙈 a becenevedet a következőre módosította:Babe🙈❤
Lou😘🙈:Este 8-ra érted megyek.Oké?
Me:Nekem tökély.Most viszont mennem kell dolgozni.Szia!😘
Lou😘🙈:Oks!Jó munkát!Szia!😘
A telefonomat az ágyra dobtam majd a szekrényemből kivettem egy fekete térdnél szagatott magasított derekú nadrágot,mellé pedig egy piros ejtett vállú toppot.Gyorsan lezuhanyoztam.Mintha ezzel lemoshatnám azt a szégyent,amit Kyrre rám tett.Felöltöztem majd felvettem egy magassarkú fekete bokacsizmát és a táskámat magamhoz kapva indultam el dolgozni.Kint nagyon szép idő volt,ami mosolyra késztetett,de amint megláttam az épület előtt várakozó Kyrrét ez a mosolyt lefagyott az arcomról.Lassú,kimért léptekkel indultam el a bejárat felé rá sem nézve,amikor oda értem egyből megszólított.
-Leila!Kérlek beszéljük meg!-szólt Kyrr,de én mit sem törődve vele bementem.Intettem egyet Jeff-nek,a biztonságinak majd mentem a lifthez.Benyomtam az 5-ös számot,majd csak vártam,hogy felérjek a főnököm emeletére.Amint ez megtörtént kicsit feszengve kopogtam be.Egy "gyere be" után be is léptem.Amélia felnézett rám,majd elmosolyodott és fejével intett,hogy üljek le,amint ez is megtörtént megtörte a csendet magas,vékony,de annál parancsolóbb hangjával Amélia a 23 éves főnököm.
-Hogy vagy Leila?
-Szerintem haggyuk.-dőltem hátra a székben.-Miről szeretnél beszélni?
-A legujjabb feladatodról!A tini lányok meg vannak őrűlve a híres kanadai popsztárért Shawn Mendes ért,ezért róla kell irod egy cikket,amelyben beszámolsz arról,hogy milyen is az igazi Shawn Mendes.
-És ezt hogyan képzelted?Nem hiszen,hogy egy interjúval mindent megtudnék róla.
-Igen ezt én is gondoltam.-forgatta meg íriszeit.-Beépülsz.
-Mi?Te ezt hogy gondoltad?
-Andrew.Andrew Gertler.Új asszisztenst keres.Olyat aki mindig mellette van a cégnél és ez által Shawn mellett is.Nekem mindegy hogy,hogy oldod meg,de legyen meg ez a cikk.2 hónapot töltesz velük,utánna pedig 1 vagy 2 napod lesz megírni a cikket.Bízom benned.Most pedig indulj el az IR-be.Andrew fél óra múlvára vár.Reklamációt nem szeretnék hallani.Nyomás!-biccentett az ajtó felé.Lesokkolva álltam fel és indultam el az IR-be.Beérve köszöntem egy biztonsági őrnek,aki gesztusomat egy mosollyal fűszerezte meg,amit muszály volt viszonoznom.Körbe néztem,majd magammal szemben megpillantottam egy 30-as éveiben járható nőt,gondolom ő volt a titkárnő.Oda sétáltam az asztalához,majd egy mosolyt magamra erőltetve szólaltam meg.
-Jó napot!Megtudná mondani hol találom Andrew Gertlert?-kérdeztem,mire rám emelte zöldes iriszeit.Egy mosolyt eleresztett,majd ő is megszólalt.
-Szia.Leila Styles?-kérdezte mosolyogva.
-Igen.Andrew-hoz jöttem meghallgatásra.
-Igen.Szólt is.Azt mondta,hogy nyugodtan menjél fel hozzá.A 3.emeleten van az irodája,csak menjél egyenesen a folyosón és oda is érsz.
-Rendben.Köszönöm szépen.Viszlát.-köszöntem el.
-Szia.-hallottam még meg a hangját,ezért hátra fordultam és rámosolyogtam a barátságos nőre,de balszerencsémre így összeütköztem valakivel.A nő elkezdett nevetni,amíg én szemetforgatva fordultam az ismeretlen ember felé.
-Sajnálom!-mondtam,de nem néztem a mellkhas tulajdonosára.
-Semmi baj!Az én hibám is.-mondta egy lágy,kicsit rekedtes férfi hang.Gyorsan az órámra pillantottam,mely szerint még van 5 percem.A férfira rá sem néztem úgy kerültem meg és indultam el a lift felé.Gyorsan meg nyomtam a 3-mas gombot,majd olyan fél perc múlva már szállhattam is ki.Elindultam a folyosón,majd megtorpantam,ahogy meg pillantottam az egyik ajtót,amely a tábla szerint Andrew irodája.Bekopogtam,majd egy "szabad" után be is léptem.Egy férfi ült egy nagy asztal mögött,amely tele volt papírokkal.A férfi felnézett szemüvege mögül,majd egy mosolyt eleresztett felém és felállt.
-Szia.Te vagy Leila Styles?
-Igen.-bólintottam mosolyogva.
-Az én nevem Andrew Gertler.-mondta vigyorogva.Itt mindenki mosolyog?-kérdeztem magamban.-Gyere.Foglalj helyet és akkor teszek fel kérdéseket,amikre választ is várok.-tette fel mutatóujját.Közelebb mentem majd leültem az egyik fekete bőr fotelbe.Lábaimat keresztbe raktam,majd vártam az első kérdést.-Szóval....Mi a teljes neved?
-Leila Honey Styles.-mondtam el a teljes nevem.
-Hány éves vagy?
-19.
-Hmmm....Fiatal vagy.
-Azért,mert fiatal vagyok nincsen kedvesebb tapasztalatom,mint egy idősebb hölgynek.Egyébként is.Amire az idősnéni behozná a kávéját már rég kihűlne.-modtam,mire egy jó írű kacaj hagyta el ajkait.
-Igaz!-mondta még mindig nevetve.-Egyébként nyugodtan tegezz.
-Rendben Andrew.-bólintottam értésemet kifejezés végett.
-Hány nyelven beszélsz?
-4 nyelven folyékonyan beszélek 2 nyelvet pedig megértek.
-Milyen nyelvek?
-Folyamatosan beszélek spanyolul,franciául,németül és magyarul.Az orosz és a horvát nyelvet pedig megértem.-magyaráztam.Elismerően bólintott,majd felállt a helyéről.
YOU ARE READING
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fanfiction~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...