29.fejezet

214 15 0
                                    

Shawn szemszöge:

7 napja szakítottam Leilával.Eszméletlenül hiányzik,de fáj,hogy ezt tette.Minden hazugság volt,ami köztünk volt és én boldog voltam ebben a hazugságban.Bár hülyén hangzik mégis úgy vagyok vele,hogy inkább lennék vele úgy,hogy nem tudok arról,hogy ezt eltitkolta és abban a hitben hogy szeret.Hiányzik,hogy a karjaim közt tartsam.Legszivesebben minden becsületemet félre dobnám annak érdekében hogy újra együtt legyünk.Hiszen bassza meg attól,hogy ő hazudott én még mindig szeretem.7 rákos,kínkeserves nap telt el úgy hogy nem tudok róla semmit.Keresett és egy üzenetet is hagyott,de én féltem elolvasni.Mi van ha abban közli velem,hogy neki ez az egész csak egy játék volt?Itt ülök 20 éves férfi léttemre és félek egy geci SMS-től.Elmélkedésemből a kapucsengő szakított ki,ahol mint később kiderült Kyrre,Andrew és Chris volt.Dühösen trappoltak be,de én ennek okát még mindig nem tudom.Viszont valami nagyon azt súgja,hogy Leiláról lesz szó.Leültem a kanapéra ők pedig velem szemben foglaltak helyet.Miért olyan ez a helyzet, mint amikor az ember kihalgatáson van?Andrew egy újságot hajitott elém.Kezembe vettem,így megláttam hogy címlapját én és Leila diszitem.
-Elöbb mi beszélünk veled utánna pedig szépen elolvasod azt a cikket,amit a csajod rólad írt.-mondta Chris.
-Nem a csajom.Már szakítottunk.-válaszoltam idegesen.Hogy min kaptam fel a vizet?Jó kérdés.Még én sem tudom.
-Úgy szakitottál vele,hogy meg sem halgattad.-válaszolta higgadtan a szöszi.
-Figyelj.Leila tényleg szeret téged Shawn.-szált be a beszélgetésbe Andrew is.Ezek most ellenem dolgoznak?
-Hazudott nekem.Ebből mi a fasz nem érthető?Ti hogy nem akadtatok ki ezen?-kérdeztem felháborodva.
-Úgy hogy nem hazudott.Ez volt a munkája.-Kyrre mérgesen nézett rám,amitől egy kicsit visszavettem.
-Hogy hogy csak volt?
-Miután megvolt az első csókotok felakart mondani,de a fönöke nem engedte addig,amíg nem adta le a sztorit.-válaszolta Andrew én pedig éreztem,hogy mindjárt elsüllyedek szégyenemben.Felakart mondani,de nem engedték.
-De akkor sem szólt róla.
-Félt,hogy talán eldobod magadtól.-mondta Chris.
-Lefeküdt veled.-mondta egy kederű mosollyal Kyrre.
-Te ezt honnan tudod?-néztem rá döbbenten.
-Elég szép jelöléseket hagytál rajta.-beállt a kínos csönd,amit ismét Kyrre tört meg.-Ha nem szeretett volna nem feküdt volna le veled.Ismerem.Nem volt belém szerelmes ezért nem akart velem lefeküdni.-ekkor döbbentem rá,hogy igazuk van.Leila ugyanúgy szeretett mint én őt.Ha nem így lett volna nem szeretkezett volna velem.Nem engedte volna,hogy én legyek ilyen téren az első az életében.Arcomon könnycseppek kezdtek hullani,amik ugyanott kötöttek ki.A padlón.A fiúk látták,hogy elérték a kivánt hatást én pedig elhomályosult tekintettel kezdtem el olvasni a cikket.



~Nem minden az,aminek látszik.
~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz.
~Igen is létezik az igaz szerelem.

3 mondat.3 olyan mondat amely meghatározta az utobbi 2 hónapomat.2 hónap egy olyan személy mellett,akit ki nem állhattam és egy olyan mellett akit elítéltem.Egy ember akibe a 2 hónap alatt teljes mértékben beleszerettem,de én megbántottam.Egy férfi akinek titkon a bocsánatában reménykedem és abban,hogy ismét én leszek az a személy,akit ellep mézédes csókjaival.

2 hónapja kezdődött minden.A főnököm megbizott azzal,hogy deritsem ki milyen az igazi Shawn Mendes.Pontosan emlékszem arra a napra,amikor ez történt.Egy olyan férfi akit nagyon szerettem megbántott,ezért 0 életkedvvel kezdtem a napot.Amikor megtudtam,hogy kinek a közelében kell lennem egyszerre örültem és voltam letört.Boldog voltam,mert Shawn már hosszú hosszú ideje volt a példaképpem.Úgy indultam el,hogy biztos könnyű dolgom lesz vele.Lemertem volna fogadni,hogy egy beképzelt elkényeztetett anyuci kicsi fia híresség lesz,de kellemesen csalódtam.Amikor először néztem a szemeibe már tudtam,hogy tőle félnem kell.Féltenem kell a szívemet.Már csak egy pillantása olyan érzelmeket váltott ki belőlem,mint még soha senki más.Próbáltam távol tartani magam tőle,de nem ment.Shawn magával ragadott.Imádtam,ahogy kimondja a nevemet,ahogy rám mosolyog,ahogy magához ölel és ahogy minden aprósággal próbálta elérni hogy jobb kedvem legyen.Tetszett,hogy kedveskedett minden percben és,hogy úgy ölelt magához mintha soha sem akarna elengedni.Azt akartam,hogy ezekkel az ölelésekkel és csókokkal magához láncoljon és hogy soha ne akarjon elengedni maga mellől.De mint minden mesének ennek is vége lett.Shawnt megbántottam hiszen eltitkoltam tőle az igazságot.Eredetileg Shawn személyiségéről kellene mesélnem,úgyhogy kezdem is.Shawn egy elképesztően kedves srác,akin annak ellenére,hogy híres lett nem lett urrá a beképzeltség,bár egy kis egója van,de legyünk őszinték,van is mire,elképesztően helyes,segítőkész és imádja a családját.Amit talán a legjobban szeretek benne az a tehetsége.Imádom nézni,ahogy megszólaltatja a hangszert és a hangját is,de ami ezek közt is a kedvencem,hogy tiszta szívéből énekel.Szereti a rajongóit.Őket tartja a családjának,ami minden egyes alkalommal megdobogtatja az én szivemet is.Egy hihetetlenül becsületes fiatal srác.Tudom,hogy elvesztettem ezt a kincset,ezért az a személy,aki valaha megkapja Shawnt,az becsülje meg.Shawn Mendes megérdemli a boldogságot.

Szeretlek Shawn.Sajnálom!

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora