2/5.fejezet 18+

321 16 0
                                    

Lágyan falta ajkaimat,miközben ölébe felkapott.Nem időzött azzal,hogy felmenjünk a szobájába.Lassan lehelyezett a kanapéra,majd polóját levette magáról és egy egyszerű mozdulattal a földre hajította.Kockás hasán félév után újra végig néztem.Alsó ajkamat beharaptam,miközben ő fölém kerekedett.Egyik kezét oldalamra simitotta,míg másikkal fejem mellett támaszkodott.Nem csinált semmit.Nem ért hozzám.Mindössze csillogó szemekkel nézett vágytól elködösült íriszeimbe.Kissé lejebb hajolt,hogy csak pár centi válassza el ajkainkat.
-Szeretlek.-suttogta könnyes szemekkel.Övéihez hasonlóan teltek meg íriszeim könnycseppekkel,amiket ő készségesen le is csókolt.Nem válaszoltam semmit.Ebben a pillanatban úgy éreztem,hogy nincs szükségünk szavakra.Kezemet tarkójára csusztattam és fejét lejebb húztam.Ajkait lágyan nyomta enyémhez.Alsó párnácskánon végig nyalt,ezzel engedélyt kérve.Azonnal leeresztettem államat,hogy csókunkat elmélyítsünk.Lassan 9 hónapja ismeren Shawnt és még soha nem volt ehez hasonló csókunk.Áradt belőle a vágy,a hiány,a félelem,hogy újra elveszítjük egymást,a szomorúság,mert ennyi időt elvesztegettünk,de mellette ott volt a boldogság is,mert végre újra együtt lehetünk,és természetesen ott volt az összes közül a legfontosabb,legerősebb érzelem.A szerelem.Ebben a pillanatban ismét ráébredtem,hogy szeretem és,hogy sose fogok tudni mást szeretni.Csak is őt.Ajkamtól elvált és a nyakamat célozta meg.Apró csókokat hagyott nyomul maga után.Egy két helyen megszívta bőrömet,majd büszkén végig simitott rajtuk egy hatalmas mosoly kiséretében.
-Újra az enyém vagy.
-Mindig is csak a tiéd voltam.-suttogom elhaló hangon.
-És mi van Jeonnal?-búj bele nyakamba,majd megharapja a bőrömet,amin én mindössze felnevetek.
-Komolyan Kookról akarsz beszélni egy ilyen helyzetben?-nézek végig felső testén.Kitört belőlem a nevetés,de amint megláttam komoly tekinetét inkább válaszoltam.-Nem feküdtem le Jungkookkal.Ahányszor olyan helyzetbe kerültünk mindig leálítottam,mert eszembe jutott az amikor veled szeretkeztem.Belül csak is arra vágytam,hogy te legyél az egyetlen férfi,aki így ér hozzám.Szeretlek Shawn.-huzom le egy szenvedélyes csókba,amit azonnal viszonoz.Felsőm alá benyul és mellembe belemarkol.Az inger hatására csókunkba nyögök.Felsőm le huzza rólam és a földre dobja,majd kezemet kőkemény férfiasságához vezeti.A cèlzást értve kezdem el simogatni,ami belőle jól eső sóhajokat csal elő.Kezét csipőmtől felfele végig huzza oldalamon,majd hátamra vezeti és egy határozott mozdulattal kicsatolja melltartómat.A pántját kezdi lefele húzni közben a szabaddá vált területen csókokat hagyva.Szabad kezemet dús barna hajába vezetem és egy kicsit megtèpem a hajszálakat,mire felmordul és megszívja kulcsontomat.Melltartóm helyét keze váltja fel,miközben finoman maszírozza az érintett felületet.Ajkával nyakamtól indul el melleim közt huzodó völgyön keresztül le a köldökömig.Nyálas csókokat hagy nyomul maga után egész testemen én pedig mindössze hangomat visszafolytva élvezem,ahogy kényeszteti felhevült testemet.
-Kérlek Baba,ne fogdd vissza a hangodat.-mormogja,miközben továbbra is csókokkal lep el.Kérésének eleget téve engedem ki hangomat ès nyögök fel.Nadrágom korcához nyúl,majd kínzó lassúsággal kezdi levenni rólam a zavaró anyagot.Miután megszabadított az utolsó két ruhadarabtól magáról is leveszi fekete nadrágját.Így én már meztelenül fekszek alatta,az ő testét pedig mindössze a boxere fedi.Combom belső részét halmozza el csókokkal,majd már csak annyit észlelek,hogy forró nyelve nedves csiklómhoz ér.Az inger hatására hangosan felnyögök.Shawn tovább kényeszteti szemérnem részemet,miközben ott ahol ér simogatja felhevült testemet.Csiklómat megszívja én pedig érzem,hogy hasamban csomó keletkezik.
-Sh..Shawn.Elfogokh.....-mondatomat be sem fejeztem,még egyszer erősen szívott rajta én pedig elélveztem.Egy csókot még hintett az általa kényesztetett területre,majd felmászott hozzám és a lehető legszexibb hangján suttogott a fülembe.
-Nagyon finom vagy.-fülcimpámra ráharap,majd egy szenvedélyes csókba invitál,miközben magát is megszabadítja boxerétől.Már éppen hatolna befelé,amikor eszembe jut,hogy nem védekezünk.Mintha csak a gondolataimban olvasna áll fel és az egyik kis fiókból elővesz egy óvszert.Nem szólok semmit arra,hogy a nappaliban is tart csak várok.Beharapott ajkakkal nézem végig,ahogy magára görgeti az óvszert,majd bepozicionálja(?) magát.Egy hirtelen mozdulattal tövig belém hatol,amire mind a ketten felnyögünk.Lassú tempóval kezdi majd egyre gyorsabban húzodik ki belőlem és merül el újra és újra bennem.Kezeinket összekulcsolja,majd ajkaimat célozza meg.Amikor eltalálja bennem azt a pontot,hangosan felnyögök,szinte már sikitok.
-Megvagy.-inenntől végig azt a pontot célozza.Szenvedélyes csókokat váltunk,miközben testünk újra és újra egybe forr.Nem sokkal később érzem,hogy hátam ívbe feszül,majd egymás nevét visitva egyszerre élvezünk el.Levezetés képp még lök párat és kihuzódik belőlem,ezzel ürességet hagyva maga után.Az óvszert lehuzza majd gondosan összecsomozza ès kidobja a kukába.Visszafekszik mellém a kanapéra egy pokroccal együtt.Fejemet fellkasára hajtom és szorosan hozzá bujok.Kezünket összekulcsolja,majd ad egy lágy érzelem dús csókot.
-Szeretlek.-mondja miután elválunk.
-Én is szeretlek Shawn.-pár perc múlva egyenletes szuszogására nyom el engem is az álom

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora