1.fejezet

582 26 2
                                    

Visszaemlékezés:

-Ne haragudj kicsim,de ma tényleg nem tudok elmenni veletek bulizni.A kiadó behívott magához és most muszály felvenni azt a dalt.Sajnálom.-hallgattam végig barátom magyarázkodását.
-Kyrre!Tényleg nem haragszom,úgyhogy nyugodtan indulhatsz.-mosolyodtam el,amint megláttam hatalmas mosolyát.
-Szeretlek kicsim.-mondta majd egy gyors szájra puszi után el is hagyta a házam.Egy hatalmas sóhaj után elindultam készűlődni a szobámba.Lefürödtem,hajat mostam majd a fürdőt elhagyva mentem vissza a szobámba.Hajamat kifésültem majd elkezdtem beszárítani utánna pedig kisimitottam azt.Szögegyenes hajamon még egyszer átfutottam a hajvasalóval majd egy kis szempillaspirált magamra rakva álltam fel a tükör előtti székből,s léptem az ágyam elé onnan elvettem a kikészített fekete testhez simuló ruhámat majd azt magamra véve léptem az egész alakos tükröm elé.Gyorsan még felvettem a fekete magassarkumat és miután még egy utolsó pillantást vetettem magamra kiléptem a házból magam mögött kulcsra zárva azt.Pár perc után a barátnőim is megérkeztek a kocsiban elfoglatam az anyósülést,majd beszálltam a beszélgetésbe.

-A szokásos helyre megyünk?
-Nem.Van egy új szorakozó hely a DanceAtNight.-mondta Faith a legjobb barátnőm.Bólintottam egyet,majd a rádiót bekapcsolva döltem hátra az ülésben.Éppen Ariana Grande:Thank u next  című dala ért véget,s ezt követte Shawn Mendes:Lost in Japan című száma.Faith már nyúlt volna,hogy elvegye róla,de én meg állítottam a kezét.
-Marad.-szóltam rá,majd elkezdtem énekelni.
-Esküszöm ezt a srácot többet hallgatod,mint a saját pasidat.-szólalt meg Lizzie.
-Szoktam hallgatni Kygo dalokat,de Shawn dalai megfogtak ezzel nem tudok mit kezdeni.-rántottam vállat.A dalnak pont,hogy vége lett,amikoris megérkeztünk,kiszálltunk az autóból,majd bementünk a klubba.Beérve egyből megcsapott a tömény alkohol szaga,amit gyűlölök,de a zene kárpótolt mindenért.Amint meghallottam az egyik kedvenc dalomat Faith-szel összenéztünk,majd elindultunk a táncparkett közepére,ahol elkezdtünk táncolni Ed Sheeran:Shape of you című dalára.Míg Faith és én táncoltunk,addig Lizzie elment inni valamit,megkeresni nem érdemes,mert biztos,hogy valamilyen sráccal táncol.Naggyából 2 órája táncolhattunk,amikor elfáradtam és elindultam a pulthoz inni valamit.Leültem az egyik bárszékre.

-Szia!Kaphatnék egy colát?-kérdeztem egy elég fiatal sráctól,aki a bárpult mögött tartózkodott.
-Szia persze.-küldött felém egy barátságos mosolyt.Pár másodperc múlva már el is helyezte előttem az üdítőt.
-Köszönöm.Mennyi lesz?
-Nem tudom.-vakara meg zavartan a tarkóját.Felnevettem,mire elmosolyodott.-Legyen a ház ajándéka.
-Nem.Most komolyan mennyi lesz?
-Nem tudom.Nem dolgozom itt.-nevetett fel.
-Ja így értem.-mosolyodtam el.
-Egyébként a nevem Louis.Louis Tomlinson.-nyujtotta felém a kezét,amit egy mosoly kiséretében el is fogadtam.
-Az enyém Leila Styles.-válaszoltam,majd elengedtem Louis kezét.Gyorsan körbe néztem a klubban,hogy mi van Faith-szel és Lizzie-vel.Már éppen vissza akartam fordulni,mert meggyőződtem arról,hogy mindketten jól vannak,amikor az egyik sarokban egy ismerős alakot pillantottam meg.Az ölében egy lány ült,akivel éppen egymás torkát fedezték fel.Szemeimbe könnyek szöktek és csak ültem a széken teljesen lefagyva.
-Leila!Jól vagy?-kérdezte Louis miközben kezét vállamra helyezte.Nem néztem rá csak ültem lefagyva.
-Megycsalt?-kijelentésem kérdésként hangzott.
-Ki?Ki csalt meg?
-Kyrre megcsalt.-hirtelen felindulásból vezérelve elvettem a pultról az üdítőmet,s kezemben szorongatva indultam el feléjük.Éreztem magam mögött,hogy Louis végig követ,de nem értettem minek.A boxuk elött pár méterrel megtorpantam még több könny gyűlt a szemembe amint láttam hogy csókolóznak,de mit sem törődve homályos látásommal oda léptem közvetlen Kyrre elé és ráborítottam a pohár tartalmát ezzel a lányon is landolt belőle.Ledöbbenve váltak el egymástól és csak egymást nézték,majd Kyrre felvezette rám a tekintetét.Amint látószögébe kerültem a csajt ledobta magáról,így a kis ribanc a föndön kötött ki.
-Leila!Ez nem az aminek látszik.-közeledett felém,majd kezeit derekamra helyezte.Tekinetetemet levezettem a kezeire,majd vissza fel az arcára,utánna pedig a boxra,ahol legalább 10 kiscsaj volt mindegyik hiányos öltözetben.Kezeim ökölbe szorultak,majd kinyitottam őket,oly' erőből pofoztam fel,hogy megtántorodott így kezét levette rólam.
-Szánalmas vagy!Gyűlöllek Kyree és a lehető legrosszabbakat kívánom neked.-fordítottam neki hátat.Elakartam menni,de valaki erősen rászorított a csuklómra.
-Nem mehetsz el Leila!Nem engedlek el.-hallottam meg Kyrre sokkalta mélyebb hangját.
-Szerintem pedig el fogod engedni!-szólalt meg félelmetes komolysággal Louis.
-Ki vagy te?Te is baszod?-kérdezte szarkasztikusan Kyrre.

-Nem mindenki olyan köcsög fasznélküli elmebeteg mint te,haver.-mondta Louis,majd az ökle Kyrre arcában landolt,aki a fájdalom hatására összeesett.Megkönnyebbülve ugrottam Louis nyakába,aki mosolyogva viszonozta az ölelésem.
-Köszönöm Lou.-motyogtam a vállába.
-

Nincs mit Leila.-mondta majd lassan elengedett.Órákon át beszélgettünk Lou-val,majd felajánlotta,hogy hazavisz.A barátnőimtől elbúcsúztam,majd el is indultunk.Az út csendesen telt.Mindketten fáradtak voltunk,ugyanis már 3 óra múlt.Istenem!Nekem holnap munka!Jutott hirtelen eszembe.A házam előtt gyorsan telószámot cseréltünk,majd egy ölelés után elhagytam a járművet ès bementem a házba.Még jó hogy alkoholt nem ittam!Nem hiszem el,hogy ezt tette velem!Megcsalt!Mindig,azt mondta,hogy szeret,de nem,minden szava hazugság volt!Azt mondta,hogy csak én kellek neki,de nem,neki nem voltam elég.Híres ezért minden lány él-hal érte.Minden celeb ugyan olyan!Mindegyik csak ágyba akar vinni.Mindegyik csak ki akar használni.Mindegyik eldob ha talál magának jobbat!Mindegyik hírsség ugyan olyan,mint Kyrre.Gyűlölöm!Gyűlölöm!Gyűlolöm!Megalázott!Kihasznált!Játszott velem!A földbe tiport!Bánom!Az egész kapcsolatunkat bánom!Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora