22.rész 16+

330 13 0
                                    

Egy apró puszit éreztem meg homlokomon,de még túl álmos voltam ahoz,hogy szemeimet kinyissam.Morogtam pár sort,majd jobban hozzá bújtam,ahoz a személyhez,aki mellettem feküdt...helyesebben,akin feküdtem.Éreztem az aftershave illatát,mely megnyugtatott.Egy halk kuncogást hallottam,majd még egy puszit éreztem meg arcom jobb,majd bal oldalán,erre már egy halvány mosoly jelent meg arcomon,de szemeimet továbbra is csukva tartottam.Nyammogtam párat,majd szorosan magamhoz huztam az illetőt.Ő erős karjaival magához szorított,ez után egy puszit adott az orrom hegyére.
-Baba.Ideje felkelni.-sugta a fülembe Shawn,miközben az egyik hajtincsemmel játszadozott.Nyomást éreztem ajkaimon,amitől elmosolyodtam,s viszonoztam a csókot.Shawn fölém kerekedett és az oldalamat kezdte simogatni,míg én karjaimat nyaka köré tekertem.Alsó ajkamon végignyalt ezzel bejutást kérve,amit azonnal viszonoztam.Nyelve izlelőszervemet kezdte izlelgetni közben pedig alsó ajkamat harapdálta.Szemeimet kinyitottam miután szétváltunk,Shawn pedig hatalmas vigyorral nyomott még egy puszit csóktól duzzadt ajkaimra.-Jó reggelt szépségem!Hogy aludtál?
-Jól.-válaszoltam mosolyogva.
-Csak jól?-kérdezte duzzogva,majd oldalamat megcsikizte.Nevetve kapaszkodtam meg vállaiban,amit gyermekies mosollyal fogadott.
-Milyen válaszra számítottál?-vigyorogtam rá.
-Nem is tudom.Például,hogy fantasztikusan.
-Az is stimmel.-suttogtam ajkaira,majd lehuztam egy csókra.Nem mélyítettük el,nem volt semmi nyelv csak kóstolgattzk egymás ajkát,mintha sosem akarnánk elválni a másikétól.Ebben az egyszerű,szinte már szűzies csókban éreztem mindent,benne volt minden érzelmünk.-Na és te,hogy aludtál?
-Egyszerűen tökéletesen.-meglepődve néztem rá,mert nem számítottam arra,hogy ennyire őszinte lesz.
-Egy egyszerű jól is megtette volna.
-Egy egyszerű jól ide nem elég.-puszilta meg az orromat,amitől egy halk kuncogás szaladt fel torkomból.-Nagyon szeretlek picim-nézett rám komolyan,amitől kissé meg is ijedtem.Tuti biztos,hogy most fog jönni az a rész,hogy még sem akar járni velem.-ezért szeretném,ha hivatalossá tennénk.Szeretném,ha a rajongóim is tudnának rólunk és abban reménykedtem,hogy te is szeretnéd.-nézett rám félve.Megkönnyebbülten fujtam ki a levegőt,majd sokkoltam le.Azt akarja,hogy mindenki tudjon a kapcsolatunkról.Felakar vállalni.A meghatotságtól könnyek kezdtek folyni arcomon.Shawn ijedten és aggódva törőlte le a nedves cseppeket,majd suttogva szólalt meg.-Istenem kicsim.Nem baj,ha nem akarod,csak kérlek ne sírj.Nem muszály.Megértem,ha ez gyors neked.-szipogva kezdtem heves fejrázásba,majd én is suttogva szólaltam meg.
-Nem az Shawn.Csak kicsit meghatódtam.Amikor Kyrrével voltam,akkor titokban tartottuk a kapcsolatunkat,mert ő nem akarta,hogy megtudják batátnője van.Én pedig..basszus...cseszettül szeretlek.-öleltem át a mosolygó fiút.
-Ezek szerint benne vagy?-motyogta a nyakhajlatomba.
-Persze,hogy benne vagyok,de szerintem előtte még beszélnünk kéne Andrewval.-toltam el magamtól,hogy szemeibe nézhessek,amelyek boldogan csillogtak,heves bólogatásba kezdett,majd már ki is ugrott az ágyból.
-Mire vársz?Másszál kifele az ágyból.-tette keskeny csipőjre a kezét,miközben fejét oldalra billentette,ezzel elérve,hogy én szinte olvadozva másszak ki a mostanra sokkalta hidegebb ágyból.Shawn még adott egy puszit, majd elhagyta a hálót,hogy áttudjak öltözni.Bőröndömből kikaptam egy piros spagetti szálas aklétát,egy fekete nadrágot,a fekete telitalpú éjsötét csizmámat és a szintén fekete bőrdzsekimet,ugyanis kint alig ha volt 14°C.Miután lezuhanyoztam és felöltöztem kimentem a szobából,annak érdekében,hogy megkeressem Shawnt.Először a nappali részbe mentem,de ott nem találtam,végül a konyhában leltem rá,miközben a gáztűzhelynél sürgött forgott.Háttal ált nekem,így nem vett észre.Vigyorogva lopakodtam mögé,s öleltám át derekát.Érintésemtől kissé megijedhetett,ugyanis megugrott.Mosolyogva fordult meg ölelésemben,majd ő is körém fonta izomtól duzatt karjait,melyek közt ismét biztonságban éreztem magam.Vogyorogva hajol le és vette birtokba ajkaimat.Ismét egy szenvedélyes csókban részesített,miután elváltuk pedig visszafordult a serpenyőhöz.
-Rántotta lesz.Remélem szereted.-fordult meg egy halvány mosollyal.
-Tökéletes.Segítsek valamit?-kérdeztem vigyorogva.Basszus ez a fiú még FŐZNI is tud.
-Csak ülj oda.-mutattott az egyik bárszékre.-és-Shawn szemeit lassan végig vezette rajtam,majd egy nagyot nyelt.-és légy gyönyörű.-utasított tovább.
-De én tényleg szeretnék segíteni.-válaszoltam mosolyogva.
-Rendben,akkor kérlek vágd fel a zöldségeket.-bólintottam,majd elindultam az említett ételek felé.
Miután végeztem a szeleteléssel Shawn karjait derekam köré fonta,majd nyakamba puszilt,amitől az egész testemben végig futott a hideg és egyszerre tüzeltem fel.Shawn továbbra is a nyakamat lepte el nyálasabb csókjaival,majd a fülembe suttogott.-Eszméletlenül dögös vagy ebben a szettben.-simitott végig oldalamon egészen csipőmig,fülcimpámba pedig enyhén beleharapott.Apróbb sóhajaimból egy hangosabb nyögés lett.Testemből az összes vér egy helyre futott.Kívántam Shawnt,ó de még mennyire.Megfordultam karjaiban,majd szenvedélyesen tapadtam ajkaira.Csókunk felett azonnal átvette az irányítást.A csipőmnél megéreztem valami keményet.Shawntól elváltam és úgy néztem le álló hímvesszőjére.Nagyot nyeltem,majd csipőmet neki nyomtam V vonalának így nőiességem egy vonalban volt kemény farkával.Lassan kezdtem összedörzsöli részeinket,ami mindkettőnkből egy nagy nyögést csalt ki.Ismét csókcsatába kezdtünk,miközben mindkettőnk mozgatta csipőjét ezzel nyujtva minnél nagyobb élvezetet a másik félnek.Shawn alsó ajkát beharaptam,majd egy kicsit meghuztam,amitől morogni kezdett.Két kezét combjaim alá tette,majd egy laza mozdulattal felemelt és a pultra tett.Lábaimat szétnyitotta és közéjük férkőzött.Éhes szemekkel néztem végig rajta,majd lábaimat derekára kulcsoltam ezzel elérve,hogy mégközelebb jöjjön.Shawn vigyorogva hajolt vissza párnácskáimra melyeket vadul tépni kezdett.Egyik kezét az oldalamról lejebb vezette amig elérte a fenekemet.Először párszor végig simitott rajta,majd erösen belemarkolt.Csókunkba belenyögtem,Shawn pedig ezt a percet találta alkalmasnak,hogy ajkaimat magukra haggya,s nyakamon kezdett lefelé haladni.Néhány helyen szívás foltokat hagyva,amelyek csak még izgatóbbá tették a helyzetet.A bőrdzsekimet levette,majd a földre dobta,nagy lezeit pedig bevezette polóm alá, nyakamtól egy percre sem válva,miközben én próbáltam vissza fogni a sóhajaim,nyögéseim.
-Ne tartsd vissza a hangod bébi.-motyogta,majd beleharapott a puhabőrbe,amin aztán engesztelés kép végignyalt.Ettől a folyamattól egy hangosat nyögtem,ami láthatóan tetszett neki.Felsőm alatt feljebb csusztatta a kezét,így melleim már majd nem markában voltak.Ezt a pillanatot a telefonja csörgése zavarta meg.Zihálva és mérgesen vált el tőlem,majd zsebéből elővette telefonját.Morcosan vette fel,majd idegesen szólt bele.
-Mit akarsz Andrew?.....Jól van.Reggelizünk és majd lemegyünk....Szevasz.-köszönt el,majd kinyomta a telefont.Ijedten nézett a szemembe,amit nem tudtam hova rakni.Miután izgalmi állapotunkból sikerült lenyugodnunk ő kezdett beszélni.

Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.❤

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang