30.fejezet

221 17 1
                                    

Könnyes szemekkel olvastam el újra és újra a magazint.Miután felfogtam,hogy mit is írt egyből rohantam ki a házból és az autómba bepattanva indultam Leilához.Rossz érzés fogott el.Félek,hogy talán valami nem úgy fog menni ahogy kell.Nem válaszoltam neki és nem is hallgattam meg,pedig mindenkinél jobban szeretem.A házhoz érve egyből a csengőre feküdtem,de senki nem nyitott ajtót.Telefonomat elővéve kezdem el hívni,de az is csak kicsörög.Ekkor meglátom azt az üzenetet amit Leila küldött 2 napja.

Gyönyörűm❤️👄:Szia Shawn.Tudom,hogy nem akarsz meghallgatni,ezért inkább leirom.
Azért jelentkeztem Drew assziszentésenek,hogy megismerjem a személyiségedet.Az nem volt a feladat része,hogy barátkozzak össze veled,de én megtettem.Az elején nagyon féltem,hogy te is megfogsz csalni,mint Kyrre,éppen ezért nem akartam barátságot sem,de idővel fájdalmas lett,hogy nem vagy a közelemben.Nem azt akartam,hogy a barátom légy,hanem a szerelmem,ami meg is valósult.Annak a mi köztünk volt semmi köze nem volt a munkámnak.Szeretném ha tudnád,hogy szeretlek és,hogy te vagy nekem az első és az egyetlen.Te veled volt az első érzelmes csókom,te melletted hullajtottam a legtöbb könnyet és te meletted voltam a legboldogabb.Te voltál az első,akivel szeretkeztem és te voltál az első és egyetlen akibe beleszerettem.Valahol pedig hálás vagyok Améliának.Ha nem adja ezt a feladatot,akkor sosem ismertelek volna meg.

Mindent elbasztam.Zokogva tárcsázom ismét és ismét,de semmi.Kikapcsolta.
Végső elkeseredtségemben Louist hivom.
-Haló?-szól bele szipogva.
-Louis!Shawn vagyok?Leila nálad van?-kérdezem miközben fel alá járkálok.
-Lei...Leila elutazik.
-Mi?Hova?
-Kóreába költözik.A BigHit lemezszerződést ajánlott neki.2 napot várt,de mivel nem kerested,úgy döntött, hogy elfogadja.
-Hanyas géppel megy?-torkomban gombóc keletkezik.Nem lehet így vége.
-Az egyessel.-
-Köszi.Szia.-nyomtam ki,majd az órára pillantottam.12:28
Autómba gyorsan beszálltam,majd elindultam a repülőtérre.Nadjából 25 perc múlva leparkolok,majd rohanok, hogy még elérjem.Amikor az ellenőr szakaszhoz érek,akkor látom, hogy ő szállt fel.Elkéstem.Ismételten sírva rogyok a földre és nem törődve az engem fényképező néppel megállás nélkül sirok.Soha nem szerettem senkit úgy,mint őt.És most elengedtem.Egy perc elég lett volna,hogy ismét karjaim közt tartsam,de elkéstem.Mint mindig mindent.Ezt is elbasztam.

Leila szemszöge:

A repülőtéren állok.2 perc maradt felszállásig és éppen engem ellenőriznek.Még egyszer szétnézek hátha valami csoda folytán Shawn eljön,de nincs itt.Könnyes szemekkel indulok el a repülőgép felé az új életem felé.Nélküle!

The End

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora