2/8.fejezet

271 17 5
                                    

-Készen állsz hercegnő?-Harry lép be a szobába,férjével oldalán.
-Igen.-mosolyodok el halványan.Louis könnyes szemekkel ölel magához.
-Annyira szeretlek.Örülök,hogy boldog vagy,de ha Shawn valaha megbánt szólj és kiherélem.-halkam felnevetek,majd elengedem.Mellém lép Harry és ezuttal ő von szoros ölelésbe.
-Annyira hálás vagyok neked.Mindig kiálltál mellettem,még akkor is amikor én eltüntem.Akkor is tárt karokkal fogadtál.Shawn nagyom szerencsés férfi és biztos vagyok benne,hogy boldogok lesztek együtt.Fogalmad sincs,hogy mennyire büszke vagyok rád.Az én picike hugom felnőtt és a mai nap férjhez megy.-meghatódottan törölgetjük szemünket,amikor Karen lép be a szobába.Mosolyogva néz minket,majd lágyan szólal meg.
-Itt az idő.-bólintunk,ő és Louis távozik és pedig karon ragadom Harryt,majd elindulunk a jól ismert dallamra.Tekintetem,amint találkozik Shawnéval képtelen vagyok elszakítani tőle.Ismét eltelt 6 hónap és én még mindig ugyan annyira szeretem,ha nem jobban.Lágy mosolyra huzza ajkait,amiből már tudom,hogy ő is ugyan annyira szeret engem,mint én őt.Az oltár elé érve kezet fog Hazzával,majd megfogja az én kezemet.
-Gyönyörű vagy.-suttogja,majd egy finom csókot hint kezemre.Elpirulok,miközben a pap felé fordulunk.

[...]

-Ezentúl férj és feleséggé nyilvánitalak titeket.Megcsókol...-Shawn megsem várja,hogy a tisztelendő úr(?) végig mondja,hanem felém fordulva hajol ajkaimra.Az egyetlen hang,amit hallok az a szívem heves dobogása.Ebben a pillanatban nem érdekel más csak ő.
-Szeretlek Mrs.Mendes.-suttogja párnácskáimra.Egy szégyenlős mosolyra huzom ajkaimat.
-Én is szeretlek Mr.Mendes.Mindenkinél jobban.

Jungkook és Taehyung az esküvőnapján szerelmet vallanak egymásnak és azóta,már Kook a férjének tudhatja Taet.

Zayn és Niall követte barátai példáját és ők is egyba keltek.

Lizzie továbbra is Liam barátnőjének tudhatja magát.

Faith megismerkedett egy jó kiállású ügyvéddel,akivel randizgatni kezdett.

Kygot és Christ is megtalálta a szerelem.Egymás mellett.

Andrew pedig találkozott egy olyan bölcs és kedves lánnyal,mint amilyen ő maga.

Harry és Louis örökbe fogadtak két gyermeket.Jelenleg egy családi nyaraláson vannak.

Shawn és Leila első közös gyermeke,Rheia Mendes alíg egy év múlva születik meg,a második pedig rá 2 évre.Továbbra is ugyan úgy szeretik egymást.

THE END

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora