Prólogus

866 32 5
                                    

~Nem minden az,aminek látszik.
~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz.
~Igen is létezik az igaz szerelem.

3 mondat.3 olyan mondat amely meghatározta az utobbi 2 hónapomat.2 hónap egy olyan személy mellett,akit ki nem állhatok és egy olyan mellett akit elítéltem.Egy ember akibe a 2 hónap alatt teljes mértékben beleszerettem,de én megbántottam.Egy férfi akinek titkon a bocsánatában reménykedem és abban,hogy ismét barátok leszünk.Egy cikk,mely teljes mértékben meghatározza az életemet.Meghatározza a hangulatomat.......fogtam bele az írásba,miközben arcomon legördült az első könnycsepp.Villámot megszégyenítő gyorsasággal töröltem le,de mindhiába.Amint eltünt a könnycsepp követte még egy és mégegy míg nem azon kaptam magam,hogy esőzivatarként potyognak a könnyeim.Csendes szobámban élesen kivehető,ahogy egy-egy könnycseppem a földön köt ki,ugyanis hangos koppanással jelzi hol léttét.

Szerintem most jött el annak az ideje,hogy visszatekerjük az időt és el is meséljem mi az oka annak,hogy sírva írok,de előtte is a nevem:Leila Styles és újságíró vagyok a NewsAndFamous nevű kiadónál,ahol minden a hírességek körül forog.A mi cégünk írja meg a legjobb cikkeket a fiatalabb vagy éppen idősebb híresnek nevezett emberekről.

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora