-Szerintem Niallék egy életre beparáztak tőled.-mondta Louis,miután a srácok elmentek.Igen!Egy picit elragadtattam magam.
-Fogd már be Lou!Most komolyan csodálkozol?Hiszen olyan cukik együtt.
-Ha te mondod.-tőrődött bele a hülyeségeimbe.-Egyébként Liammel mizu?Láttam,hogy jól elbeszélgetettek.
-Igen.Nagyon jó fej,ahogy Ziall is.
-Ziall?-kérdezett vissza Lou,de már fuldokolt a nevetéstől.
-Igen.Ziall.Zayn+Niall=Ziall.Még a neveik is összeillenek.
-Megnézünk még valami filmet?
-Nem lehet.Haza kell mennem.Holnap munka.
-Shawnnal mit csinálsz?-vállat vontam,majd elhagytam a házat.A küszöbön egy öleléssel és egy puszival még elköszöntem,majd elindultam haza.∆¶∆
Reggel karikás szemekkel keltem fel,hajam bozótként jelent meg fejem tetején,s mind ezt megkoronázta az arcomra száradt könnycseppek sokassága.Este kaptam Améliától egy SMS-t mely szerint ne tétlenkedjek.Mindent tudjak meg Shawnról.Nem ezt érdemli.Sem ő,sem Andrew.Shawn hiába hagyott ott,akkor sem tudom ezt tenni vele.Tudom,hogy csalódni fog bennem,tudom,hogy miattam fog könnyeket hullajtanj.Ő nem ezt érdemli.
***
-Jó reggelt Leila!-köszöntött vidáman Eric a biztonsági.Egy mosolyt magamra erőltettem,majd én is köszöntöttem.-Rossz volt az éjszaka?Kicsit álmosnak tünsz.
-Ne tudd meg,milyen rémes volt.
-Andrew mondta,hogy vár az irodájában.-rázta meg nevetve a fejét.
-Oké.Akkor én megyek.Szia Eric.-elindultam az irodába.Az ajtó előtt meghallottam a nevemet,így inkább ott maradtam és hallgattam a beszélgetést.-És Leilával mivan?Láttam,hogy néztél rá.-mondta Andrew.Hangja alapján éppen mosolygott.
-Nem néztem rá sehogy.Kyrre mondott róla egy két dolgot.-várjunk csak.Ez Shawn?Nem volt kedvem hallgatni,hogy Kyrre mit talált ki,így inkább bekopogtam.
-Gyere!-hallottam ismét Andrew hangját.
-Szia Andrew.Eric mondta,hogy hivattál.
-Szia Leila.-mondta Shawn.Ránéztem,majd se szó,se beszéd Andrew felé néztem.
-Szia.Igen.Hivattalak.Szóval Shawnnak most fog indulni a másfél hónapos turnéja,ahova te is jössz.-lesokkolva álltam ott.Shawnnal kell lennem másfél kicseszett hónapig.-Leila!Jól vagy?
-Persze.Mikor indulunk?
-Holnap.
-Mi?-kérdeztem kissé hisztérikusan.
-Holnap indulunk.Van valami ellenvetés?
-Nincs.-motyogtam.-Mehetek?-kérdeztem türelmetlenül.
-Persze.A részletekről még majd beszélünk.-válaszul csak bólintottam,majd sietős léptekkel indultam el az irodámba.Me:Szia Amélia!Holnap indulok Shawn turnéjára,ami másfél hónapig fog tartani.
Amélia:Tökély!Pont benne lesz a 2 hónapban.
Me:Haleluja!Hogy a fasz száljon bele a szádba te ribanc.-na jó,ezt persze nem küldöm el,de jól esett kiadni magamból.
-Leila!-hallottam meg nevemet,majd egy kézt éreztem a csuklómra fonódni.Engedtem,hogy egy nagy sóhaj haggya el a számat,majd megfordultam.
-Miben segíthetek?-küldtem egy hamis mosolyt Shawn felé.
-Például abban,hogy megmondod,hogy mi bajod van velem?-kérdezte szarkasztikusan.
-Nem is tudom Shawn.Mit szólnál ahoz,ha megint elmennénk egy kávézóba és megint otthagynál?-kérdeztem én is szarkasztikusan.Szarkasztikára szarkazmussal a legjobb felelni.(i.sz.:van egyáltalán olyan,hogy szarkasztika?😂)-Ó.Ne haragudj meg azért,mert elhívlak,erre te ott hagysz azért,hogy a pasiddal lehess.Igazad van az én hibám.Kyrrének igaza volt egy ribanc vagy.-az utolsó sort már csak suttogta,de én így is meghallottam.Shawnt erőteljesen felpofoztam,majd könnyeimnek utat engedtem és elrohantam.-Leila!Kérlek várj!-az irodámig meg sem álltam,befutottam,majd az ajtó mentén lecsusztam a földre,könnyeim megeredtek.Kurva lennék?Azért,mert fiú az egyik legjobb barátom?Tudjátok mit!Shawn kurvára megérdemli azt,hogy az emberek megtudják milyen is.Most már bűntudat nélkül fogom világgá kürtölni,hogy egy egoista faszfej,aki ok nélkül "ribancoz" le valakit.Miközben külömböző gondolatok cikáztak elmémben.Mély sóhajt vettem,majd ismét zokogásban törtem ki.Kopogást hallottam az ajtón,így gyorsan felálltam,a könnyeimet letöröltem,majd ajtót nyitottam.A küszöb előtt Andrew állt,jobbján egy szőke hajú,kékszemű fiatal fiúval.
-Leila!Mi történt veled?-kérdezte Andrew.
-Semmi.Ne is törődj vele.-legyintettem.A szőke hajú srácra néztem,aki aggódva vizslatott.
-Biztos nem akarsz róla veszélni?Ugyan olyan szar állapotban vagy,mint Shawn.-a név hallatán egy apró undorodó grimaszt jelenitett meg arcom,amin a szőke fiú jót nevetett.Nevetése hallatán az én arcomra is egy apró mosoly kuszott.Nagyon szép mosolya van az idegen fiúnak.
-Nem Andrew.Nem szeretnék róla beszélni.
-Rendben,de ha bármi van,akkor nyugodtan szólj.Egyébként ő itt Christian a koreográfus.Néhány papírt alákéne irnotok és Chrisnek segítségre lenne szüksége.
-Milyen segítségre?
-Páros koreográfiát terveztem és ehez szükségem van egy lány segítségére.-mondta Chris egy kisfiús mosollyal.-Szóval....Felkérhetem egy tácra hölgyem?-kérdezte mosolyogva,miközben kissé meghajolt és az egyik kezét felém nyujtotta.Egy kisebb kuncogás szökött ki ajkaim között,miközben jobbomat baljába csusztattam.
-Megtisztelne.-a hatás kedvéért még pukedliztem is.Chris megpuszilta a kézfejemet,ami arcomra pírt hozott.
-Akkor!Gondolom egyedül hagyhatlak titteket.-mondta Andrew,miután mi befejeztük a kis színjátékunkat.
-Persze.-mondta Chris.Andrew rám nézett választ várva.Bólintottam egyet,majd elmosolyodtam.
-Azt még megemlítem,bár nem hiszem,hogy fontos,de Kyrre is velünk tart a turnén,mert ő lesz Shawn koncertjein az előfellépő.-magyarázta,de én a Kyrre névnél lefagytam.
-Kyrre?Kygo Kyrre?-kérdeztem.
-Igen.Rajongó vagy?-kérdezte Andrew.
-Én ezt nem fogom kibirni.-rogytam le a földre ismét sírva.Andrew és Chris legugolt mellém.
-Miért nem fogod kibirni?-kérdezte Chris.
-Kyrre megcsalt,Shawn ribancnak tart.Nem fogom bírni a sok szemrehányást.-Chris áltölelt,míg Andrew idegesen állt fel.
-Mit mondott rád Shawn?-kérdezte Andrew mérgesen.
-Azt mondta,hogy Kyrrének igaza van és hogy egy ribanc vagyok.-sírtam még jobban.Amennyire sírtam Chris olyan erősen szorított magához.Andrew mérgesen kapta elő a telefonját,majd a füléhez emelte.
-Most azonnal másszál be az irodámba.-ordította Andrew a telefonba.
-Andrew!Most semmi kedvem hozzád.-hallatszott a vonal másik végéről Shawn hangja,miközben szipogott.
-Ne tegyed magadat Shawn.Nem te vagy itt az áldozat.Huzzál az irodámba.-ordította Andrew,majd kinyomta a telefont.⭐
Itt a 6.fejezet.Mielőtt megölnétek vagy valami.Shawnt nem akarom rossz színben beállítani csak most ilyen lett a rész,amúgy meg mindenki tudja,hogy Shawnie egy ANGYAL😍😍😍.A helyesírási hibákért bocsi,de most nincs kedvem átolvasni.
⭐
Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.❤
⭐
Továbbá kiváncsi vagyok a véleményeitekre miszerint van-e értelme folytatni a könyvet?
ESTÁS LEYENDO
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fanfic~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...