-Szóval rossz kislány voltál.-ült fel egy pillanatra,majd úgy csinált,mint aki gondolkodik.Viccesen nézett ki és egyszerre volt irtó aranyos,ahogy oldalra döntött fejjel nézett rám tágra nyílt szemekkel.Ajakimat beharapva bólintottam,Shawn pedig egy határozott mozdulattal szabadított meg nadrágomtól.Combomon végig simitott,majd kezét hátra vezetve markolt bele erősen fenekembe,aminek hatására szájába nyögtem.Vigyorogva szakadt el ajkaimtól,majd nyakamat vette célbe.Először csak lány csókokkal lepte el bőrömet,de ezek a puszik hamar átmentek kisebb harapásokba és szívásokba.-Imádlak megjelölni-Vigyorodott el,ahogy végig simitott az egyik folton.-És imádom ha pirosban vagy.-vezette le kezét nyakamról,melleim között huzódó völgyön keresztül a felsőm szegélyéig.-Írtó dögös.-mély hangjától a hideg futkosott rajtam.Blúzom alját megfogta,majd egy egyszerű mozdulattal levette rólam.-De nélküle jobban tetszel.-mosolygott perverzen,majd melltartómtól is megfosztott.Nem csinált semmit.Nem ért hozzám csak nézett.Már csak a bugyi fedte egyetlen részem,így attól is megfosztott.Újra és újra végig nézett rajtam én pedig nem bírtam ki,hogy ne gondoljak bele abba,mi lesz ha megtudja,hogy mi volt a feladatom.Nem akarom elveszíteni.Szeretem őt.Éreztem,hogy egy könnycsepp lefolyik arcomon,de mielőtt földet érhetett volna Shawn lecsókolta.-Mi a baj gyönyörűm?-kérdezte,miközben aggódva pásztázta testemet,hogy nem e ő okozott valami fájdalmat.Halvány mosollyal ráztam meg a fejem,majd huztam le egy csókra,amit azonnal viszonzott.Olyan hévvel csókoltam mint még soha.Félek,hogy talán ez lesz az utolsó együtt létünk,hogy ezek lesznek az utolsó csókjaink.
-Ne haragudj Shawn.-szipogtam,majd felkapkodtam magamra a ruháimat,amit ő értelenül nézett végig.-Azért jöttem ide,mert beszélnünk kell,de ez eddig nagyon nem úgy alakult,ahogy terveztem.
-Nyugi.Bármi van csak mondd el.Segítek kicsim.-csuszott közelebb,majd egy csókot nyomott homlokomra.
-Meg...Megsem érdemellek.Egy szörnyű ember vagyok.-hajtottam le fejemet sírva.
-Miről beszélsz?-ráncolta homlokát zavartan.
-Én..Végig hazudtam.Eltitkoltam előled,hogy miért jelenkeztem az IR-be dolgozni.Sosem mondtam fel a NewsAndFamous-ban.Amélia a fönőköm találta ki,hogy jelentkezzek és,hogy minél több dolgot tudjak meg rólad.Én...Esküszöm,hogy ennek semmi köze hozzánk.-néztem rá sírva,de ő sem nézett ki másképp.
-Hogy ne lett volna köze hozzánk?-csattant fel idegesen.-Ez az egész csak egy színjáték volt számodra?Jó volt kihasználni? Gratulálok elérted,hogy megmutassam neked, hogy ki vagyok.Remélem elégedett vagy.
-Shawn semmi sem volt hazugság.-néztem rá kétségbeesetten.
-Azok amiket elmondtam neked magamról,a családomról mind igaz volt.Nem hazudtam.Tényleg szeretlek.
-Nem volt elég?Összetörtén,de így biztos,hogy sikeres leszel.Híresség barátnő lettél.Gratulálok.-mondta gúnyosan a szavakat.-Vége van.-suttogta alig hallhatóan.
-Szakítani akarsz?
-Igen.Nem járok olyan lánnyal,akit nem is ismerek.
-Shawn.Hallgass már meg.-könyörögtem neki.
-Nem.Nincs miről beszélnünk.
-Tényleg így gondolod?-bólintott.-Rendben.Ahogy szeretnéd.-sírva hagytam el a házat,majd hazáig meg sem álltam.Me:Ráérsz?
Lou😘🙈:Igen.Miért?
Me: Szakítottunk.
Lou😘🙈:5 perc és ott vagyok.
Tényleg nem volt több 5 percnél és az ajtó kicsapódott.
-Mi történt?-kérdezte egyből én pedig elmeséltem neki mindent.Miután végeztem a meséléssel szorosan magához ölelt,ami most nagyon jól esett.
-Elbasztam Lou.-sírtam még jobban.
-Nem lesz baj.Mindent átgondol és utánna kibékültök.Szeretitek egymást.∆¶∆
5 nap telt el azóta,hogy én és Shawn szakítottunk.Ma kell megírnom a cikket.Andrewval átbeszéltem mégegyszer mindent és végleg elhagytam az IR-t.Shawnnal próbáltam beszélnu,de ő tudomást sem vesz rólam.Louis a mi nap találkozott egy fiúval,akivel randizgatik,Harry pedig rájött,hogy ezt elbaszta.Louis már nem bizik benne hiábba állítja azt,hogy szereti.Titkon még mindig reménykedem abban, hogy ők ketten egymásra találnak,hiszen Harry csak azért akart távol maradni tőle,mert azt hitte,hogy Louis és én járunk.Hozzá valahogy nem jutott el az a hír, hogy én Shawn járok.....helyesebben jártam.Tegnap egy cég felkeresett és ajánlatot tettek.A BigHit le akar szerződtetni,ugyanis Andrew sunyiban felvette azt ahogy a turnén egy zongorán játszok és énekelek,ezt pedig elküldte az "igazgatónak",akit valami megfogott a hangomban.Nem fogadtam el az ajánlatot.Legalábbis egyelőre.Szeretem a zenét és szívesen lennék én is zenész.Ugy döntöttem, hogy megirom a cikket utánna pedig írok egy SMS-t Shawnnak.Ha nem válaszol,azt úgy veszem, hogy ő tényleg végzett velem és én elfogadom az ajánlatot.Ha pedig elfogadom akkor Kóreába költözök és ott fogok új életet kezdeni.
⭐
Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.😍❤️
⭐
Helyesírási hibák tuti lesznek úgyh előre is SORRY.❤️
ESTÁS LEYENDO
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fanfic~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...