1 hónap telt el azóta,hogy én és Shawn járunk.Nagyon jól kijövünk,egész turnén egymással romantikáztunk és az Imagination videóklipjével is kész lettünk.Mit ne mondjak?Shawn maga a tökély.Egyszerűen csodálatos,élvezek minden egyes vele töltött pillanatot.Tegnap jöttünk vissza Torontoba és Amélia azóta is zaklat.3 napom van hátra+2 a cikk megírására.Jelenleg az IR-hez közeli kávézóban vagyok és legjobb barátomat bárom.A csengő megszólal,így én is a hang irányába kapom a fejemet.Vigyorogva és könnyes szemekkel pattanok fel eddigi helyemről,majd ugrok a már kitárt karu Louis kezébe.Érzem,hogy neki sem kell sok és elsírja magát.Miután kiölelkeztük magunkat,helyet foglalunk és csevegésbe kezdünk.
-Mizu a lovagoddal?-huzogatta szemöldökét egy perverz mosoly kíséretében.
-Jól meg van.-pirultam el,amint eszembe jutott a tegnapi khmm "kalandunk" a repülőn.
-Annyira tudtam,hogy befog téged törni.-dölt hátra a székben egy elégedett mosollyal.Pipacs piros fejjel fordultam el,majd egy sunyi mosollyal néztem rá.
-Na és a te Harrydel mi van?
-Amig távol voltál összesen 6-szor hagyta magát megdugni,utánna pedog folyton ugyan azzal jött."Ennek nem kellett volna megtörténni."-hajtotta le szomorúan fejét.-A legutóbbi alkalomnál pedig azt mondta,hogy neki nem jelentett semmit az egész és,hogy csak kanos volt.Kihasznált.-engedett el egy könnycseppet,bennem pedig urrá lett egy fajta ösztön,miszerint meg kell őt védenem.Dühös voltam.Nem hiszem el,hogy ez az én testvérem.∆¶∆
-Azt hiszem lassan menni kéne.Andrewval és Améliával is beszélnem kell még.-sóhajtottam fáradtan.
-Rendben.Később majd beszélünk.-ölelt át,majd hagyta,hogy elmenjek.Az IR-hez érve köszöntem Chelsának és egyből Andrew irodájába mentem.Kopogtam és egy szabad után be is léptem,magam mögött bezárva az ajtót.
-Á.Leila,te mit keresel itt?Mára nem kellett bejönötök.-mondta Andrew miközben intett,hogy nyugodtan foglaljak helyet.
-Tudom,de valami fontosról szeretnék beszélni veled.-bólintott így belekezdtem.-A jelentkezésemkor említettem,hogy a NewsAndFamousben dolgoztam,szóval ott nem mondtam fel.A főnököm,azért küldött ide,hogy írjak Shawnról egy cikket.Én tényleg nem így akartam.-néztem rá kétségbeesetten,ő pedig csak mosolyogva nézett.Most komolyan mosolyog?
-Tudok róla,hogy nem mondtál fel.Szerinted nem ellenőriztelek,amikor jelentkeztél?-kérdezte nevetve.
-És neked ezzel nincs is semmi bajod?-kérdeztem ledöbbenve.
-Had kérdezzek valamit.Az a feladatod része volt,hogy barátkozz össze velem,Chrissel,Chelsával a többiekkel és legfökébb Shawnnal?
-Nem.-motyogtam alig halhatóan.
-Éppen ez a lényeg.Az a személy,akit nekünk mutattál az nem más volt,az a lány,aki velünk turnézott az te voltál éppen,ezért nem haragszom.Csak a munkádat végezted,de te közben nem mutattál mást.Önmagadat adtad.Abban viszont nem vagyok biztos,hogy ezt Shawn nem fogja jól fogadni.
-Én nem tudom mit csináljak.Amélia addig nem enged felmondani,amíg a cikket meg nem írom,de ha Shawn látja,akkor azt fogja hinni,hogy hazudtam neki,ami sajnos igaz is.
-Hazudtál neki?Figyelj!Az hazugság volt,hogy szerelmes vagy Shawnba?-kérdezte szemöldökét felhúzva.
-Nem.Ez volt mindenben a legigazabb.Szeretem őt.
-Akkor nem lesz gond.-legyintett mosolyogva.Megkönnyebbülten fujtam ki a levegőt.-Megpróbálta elutasítani a munkát?
-Nem engedi.A felmondást sem fogadja el addig amíg meg nem kapja a cikket.
-Mikor akartál felmondani?-kérdezte meglepődve.
-Nadjából akkor amikor Shawn és én először csókoloztunk,mert valaki összezárt minket.
-Az már nagyon rég volt.Ne aggódj.Megirod a cikket utánna pedig döntesz mindenről.-legyintett mosolyogva.
-Oké.Köszi,hogy meghalgattál.
-Rám bármikor számíthatsz.-helyünkről felállva ölelés után elváltunk és pedig Amélia helyett Shawnhoz mentem.A lakcímét már egy ideje tudom,így könnyű dolgom volt.Mikor odaértem elképedve néztem,az eléggé nagy házat.Megnyomtam a kapucsengőt,mire egy lány szólt bele.
-Ki vagy?-kérdezte gyermekies hangon.
-Öhm...Izé....Én Shawnt keresem.-dadogtam.
-Ki az Liyah?-hallottam meg Shawn hangját valahonnan távolabbról.Á!Szóval a huga,már kezdtem félni,hogy megcsal.
-Nem tudom.Talán,ha hagynád,hogy válaszoljanak tudnánk.-válaszolta kioktató hangon a lány.Képzeletbeli szemeim előtt láttam,ahogy Shawnieee a szemét forgatja,majd ráhajolt a kapucsengőre.
-Ki az?
-Szia Shawn.-köszöntem bele vigyorogva.
-Szia szépségem.Gyere be.-hallottam hangján,hogy mosolyog.A kapu kinyitódott én pedig bementem.Az ajtó nyitva volt ugyh ott is simán bementem.Shawn és Aaliyah a nappaliban voltak és mindketten csillogó szemekkel figyeltek.
-Szia.A nevem Aaliyah Mendes.Shawn tesója vagyok és imádom a cipődet.-mutatkozott be a nállam fiatalabb lány.
-Szia Liyah.Én Leila Styles vagyok,ennek a fasznak a barátnője.-biccentettem Shawnra,Liyah pedig jó ízűen felnevetett,míg a barátom morcosan nézett.
-Ebből büntetés lesz.-kacsintott rám vigyorogva.-Ha már itt tartunk neked minek van telefonod,ha nem veszed fel és nem is válaszolsz?-kérdezi felháborodva.Messenger hang ütötte meg füleinket és miután Liyah csekkolta már ugrott is és egy gyors köszönés után már nem is tartózkodott a házban.-Szóval?Miért nem válaszoltál?-kérdezte szomoroúan.
-Ne haragudj.Louval voltam és kikapcsoltam a telóm.Nem kapcsoltam vissza.-ültem le mellé,majd ugy néztem rá boci szemekkel,minek hatására vonásai meglágyultak.
-Semmi baj,csak aggódtam érted.-hajolt ajkaimra,majd nyelvével kezdett vad táncba az én izlelőmmel,amiből természetesen az lett,hogy én a kanapén alatta fekszek ő pedig felettem támazkodik,miközben újra és újra birtokba veszi párnácskáimat.⭐
Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.😍❤️
⭐
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fanfic~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...