Miután elhagytam a szobát,a hotel következett.A bejáratnál összefutottam Chrissel,aki könnyeimet látva aggódva nézett rám,majd szoros ölelésbe vont.Hátamat óvatosan kezdte el simogatni,majd egy puszit hintett a hajamba.
-Mi történt?-kérdezte suttogva.
-Shawn.-szipogtam
-Mit csinált már megint az a szerencsétlen faszfej?-kérdezte ingerülten.
-Ne..nem is faszfej.-szipogtam.
-Mit csinált?-ismételte meg a kérdést.
-Igazából csak én reagáltam túl.
-Gyere.Menjünk fel a szobámba és ott mindent elmesélsz.Oké?-válaszul egy aprót bólintottam,majd elindultunk fel.Mikor felértünk láttam Andrew ajtajában Shawnt toporzékolni.Mikor Andrew ajtót nyitott Shawn egyből letámadta.
-Leila itt van?
-Nem.Miért lenne itt?Nem az én szerelmem.
-Bassza meg!Ezt nagyon elcsesztem.-hallottam még Shawn hangját.Mi lekanyarodtunk Chris hálója felé,majd bementünk.A szobája hasonló volt Shawnéhoz,csak itt barackvirág szinű fal helyett babakék volt.
-Szóval?Mit baszott el?-kérdezte miután helyet foglaltunk a kanapén.
-Shawn és én ma este elmentünk szétnézni a városban.Egy parkban álltunk meg.Kis híján megcsókolt,amit nem is bántam volna,ugyanis eldöntöttem,hogy nem harcolok tovább az érzéseim ellen.A majdnem csókot Camilla-mondtam enyhe gúnnyal a hangomban-szakította meg.Shawn egyből felállt mellőlem,s ölelgetni kezdte.Camilla gyilkos tekintettel nézett rám,majd megcsókolta Shawnt.Én elmentem,de Shawn utánnam jött.Szerelmet vallott,-mosolyodtam el.-majd megcsókolt.Én is elmondtam neki,hogy mit érzek iránta és összejöttünk.A hotelban voltunk és hülyültünk.Shawn fölém mászott és megcsókolt,majd amikor leakart gurulni rólam a földre esett és beverte a fejét,ami vérezni kezdett.Aggódtam érte és leakartam fertőtleníteni,de ő nem engedte.Erre annyit reagáltam,hogy miért ilyen makacs,ő pedig azt mondta,hogy én mondom ezt,amikor két hétig kelettem magam.
-Biztos nem úgy értette.
-Tudom.-temettem kezeim közé arcomat.
-Akkor?
-Félek.-húztam fel lábaimat,majd átkaroltam azokat.-Shawnnak két hét is sok volt,akkor mi lesz később?Nem tudom mikor leszek képes teljesen odaadni magam neki.
-Leila.Shawn türelmes srác.Higgy nekem.Ha 3 évet kellett volna várnia csak egy csókodra,akkor várt volna és tudja,hogy megéri várnia rád.Szerintem ezt a félelmedet mondd el neki is.
-Lehet,hogy igazad van.-néztem bele szemeibe.
-Mindig igazam van.-kacsint,majd felállt.-Most pedig menjél szépen beszélni a szőke hercegeddel.-huzott ki a folyosóra.Nevetve öleltem át,majd indultam el a szobánk felé.Mikor beléptem Shawn az ágyon ült,arca kezében hevert.Érkezésemre felkapta a fejét,majd a levegőt megkönnyebbülten fujta ki,majd eddigi helyéről felállva jött közelebb hozzám,s ölelt át.Szipogva viszonoztam gesztusát,miközben arcomat nyakhajlatába temettem.
-Ne haragudj.-szólaltunk meg egyszerre.
-Ez az én hibám volt kicsim.-tolt el magától,majd arcomon végig simitott.-Egy igazi faszfej vagyok.Folyamatosan bántalak pedig nem akarlak.
-Ez nem a te hibád volt Shawn.Túl reagáltam.
-De hiszen csak aggódtál értem.-motyogta magaelé.
-Igen.Aggódtam.Viszont pontosan tudtam,hogy nem bántásból mondtad,hogy keletem magam viszont énennek hallatán megijedtem.-sétáltam oda az ágyhoz,majd leültem.Shawn követett és legugolt elém.
-Mitől félsz?Tőlem?-kérdezte ijedten.Mosolyogva ráztam meg a fejem.
-Nem.Attól félek,hogy nem tudom mennyi idő kell,amíg teljesen neked adom a lelkemet és a testemet is.Lehet,hogy te napok alatt eléred,de az is lehet,hogy csak évek múlva leszek elég bátor ahoz.-hajtottam le a fejemet.Shawn arcélemen végig simitott,majd megállt az államnál.Finoman emelte feljebb,így ismét farkasszemet néztünk egymással.Halványan elmosolyodott,majd gyengén,lassan hajolt ajkaimra.Ez más volt!Nem volt eröszakos,sem gyors,nem mélyítettük el csak ízleltük egymás ajkát.Miután elvált pár milliméteres távolságra huzódott,majd suttogva szólalt meg.
-Örökké várok rád.-ennyit mondott,majd még egy csókot hintett ajkaimra.
-Szeretlek szerelmem.
-Istenem szépségem.-huzodott hatalmas,mélyről jövő tiszta mosolyra szája.-Most először becéztél.
-Ennyire tetszik?-kérdeztem vigyorogva.
-Ühüm.-nézett rám tágra nyílt szemekkel,ami elképesztően cukivá tette.
-Hát akkor nyugodtan szokj hozzá édes.-simitottam kezem arcára.Édesen elmosolyodott,majd eldöntött az ágyon és egy csókot adott.Miután befejeztük ő elment zuhanyozni és pedig ránéztem az órára.Hajnali 3 múlt.Uuu.....holnap hogy fogunk mi felkelni?Laptopomat elővéve néztem meg,hogy kik elérhetők.Louis pont fent volt,ezért video chatet inditottam.Az ágyon elterülve vártam,hogy megjelenjen Lou buksija,ami pár perc után meg is történt.De ilyen látvány még sose fogadott.Louis haja a szokásosnál is rendezetlenebb és csapzottabb volt,az izzadság cseppek gördültek lefele fedetlen felsőtestén,arca pedig kipirult volt.Hatalmas mosolyt villantottam,majd perverzen kezdtem beszélni.
-Hát Louis,Louis...Ki a szerencsés srác,aki a formás kis seggedben volt?-kérdeztem vihogva,ő pedig full vörösen fordult el.
-Ha...Harry.-válaszolta.Enyhén döbbenten billentettem oldalra fejemet,miközben vigyorogtam
-Mi?Ez most komoly?Harry megfektetett?
-Nem.Csak,hogy tudd én raktam seggbe a tesód.-kacsintott,mire röhögve legyintettem.
-Ti akkor most együtt vagytok?-kérdeztem izgatottan.
-Nem.-hajtotta le fejét szomorúan,majd mikor felemelte láttam,hogy sír.
-Lou.Mi történt?-lettem hirtelen komoly.
-Miután....Één és Harry lefeküdtünk..ő...ő elszaladt.De hiszen egy percig sem állított le engem Leila.Ő is annyira akarta mint én.Ő is vágyott rám.-szipogta a végét.⭐
Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.❤
⭐
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fiksi Penggemar~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...