Könnyes szemekkel néztük egymást,majd arra eszméltem fel,hogy Shawn kirohan az irodából.Utánna akartam menni,de a lábaim a földbe gyökereztek.Szakítottunk.Már nincs egymáshoz semmi közünk.
-Nem mész utánna?-kérdezi Andrew.
-Nem.Már fél éve szakítottunk és én tovább léptem.-válaszoltam még ha ebben a percben nem is így éreztem.
-Értem.
-Andrew.Kérdezhetek valamit?-tördelem idegesen ujjaimat.
-Természetesen.
-Ő....Shawn hogy van?-nézem a padlót.
-Probálkozott túl lépni rajtad,de....nem ment neki.Az elején nagyon sokat sírt.A klippeket is nehezen vettük fel.....Érdekel mi van vele?-kérdezi egy halvány mosollyal.
-Persze,hogy érdekel.Shawn volt az első szerelmem.....és az sem kizárt,hogy az utolsó.-tettem hozzá halkan.Miket beszélek én?Hiszen barátom van,akit szeretek.
-Szerintem jót tenne nektek,ha beszélnétek.
-Elszaladt.Látni sem bír.Biztos még mindig haragszik azért mert hazudtam neki.
-Szerintem azt már réges rég megbocsáltotta.∆¶∆
-Leila.-ugrik nyakamba nevetve Harry.
-Szia Hazzus.El sem hiszem,hogy férjhez mész.-sikitozok.
-Férjhez megyek?Basszus!Nem sokára Louis férje leszek.-kezd el pánikolni.
-Ne aggódj!Azért vagyok itt,hogy segítsek nektek.
-Köszi hugi.
-Ez csak természetes.Imádlak titeket.-ölelem ismét magamhoz.Telefonom csengésére leszek figyelmes.Egy halvány mosollyal az arcomon veszem fel.
-Szia Bébi.-szól a telefonba Jungkook.
-Szia Kook.Mizu?
-Öhm.....minden uncsi nélküled.
-Mi jót csinálsz?-kérdezem vigyorogva,de egy könnycsepp mégis lefolyik arcomon.
-Taevel videójátékozunk.Este pedig elmegyünk inni.
-Jó mulatást.
-Köszi Bébi.Később még hívlak.Oké.
-Oké.
-Szeretlek.
-Én is téged.Szia.
-Szia
-Mi a baj Leila?-törli le egyik könnycseppemet.
-Mi a baj velem?-kérdezem zokogva.Harry magához ölel,miközben próbál lenyugtatni.
-Mi történt?
-Ah...Azht hittem,h...hogy túlléptem Shawnon,de nem.Szeretem Jungkookot,de nem úgy,mint annak idején Shawnt.Rá csak egy barátként gondolok.Ma...amikhor megláttam Shawnt,olyat éreztem amit már több mint fél éve soha.Szerettem őt és még mindig őt szeretem.Csakh is őht.Hiányzik.Hiányzik a mosolya.Hiányzik az ölelése.Hiányzik,hogy úgy nézzen rám ahogy másra sose.Hiányzik az érintése,a csókja,a humora.Mindene hiányzik.-zokogok fel ismét hangosan.
-Szerintek ezt Jungkookkal is megkéne beszélned.
-Tu...Tudom....de olyan nehéz.Nem akarom megbántani.Ez olyan kegyetlen vele szemben.
-Most ne másokra gondolja.Ne légy saját magaddal kegyetlen.Légy boldog.Mosolyog.Légy Mrs.Mendes.
-Mrs.Mendes?Shawn utál.Még mindig haragszik.
-Higyél nekem.Már réges rég megbocsátott neked.-nyom egy puszit homlokomba.A kanapén elfekszek,majd elnyom az álom.∆¶∆
Kora reggel a telefonom eszeveszett csörgésére ébredek.Kómás fejjel veszem fel,majd álmosan elmotyogok egy halót.
-Nyisd ki az ajtót.-hallom meg Jungkook hangját,majd ki is nyomja a telefont.Szemöldökeimet ráncolva nyitok ajtót,így megpillantom a kis maknaet.
-Kook.Te mit keresel itt?Nem úgy volt,hogy csak jövő héten jösztök?
-De.De beszélnünk kell valami fontosról.
-Miről?-beljebb lép majd bezárja az ajtót.
-Megcsaltalak.-döbbenten állok előtte.
-Mi?Kivel?
-Este kicsit többet ittunk és én és Tae lefeküdtünk.-mondja lehajtott fejjel.-Sajnálom.Azt hiszem,hogy én többet érzek iránta.-hosszan kifujom a levegőt,majd halványan elmosolyodok és megölelem.-Nem haragszol?
-Tegnap találkoztam Shawnnal.-hajtom le a fejem.-Még mindig szeretem.Te ott voltál mellettem és próbáltam a barátságunkba beleerőszakolni a szerelmet.Túl akartam lépni rajta,de nem megy.Neked és Taenek pedig örülök.Ha őszinte akarok lenni,akkor azt is elmondom,hogy 15 éves korom óta shippelek titeket.-kuncogok fel.-Elmondtad már neki,hogy szereted?
-Nem.Először veled akartam tisztázni.
-Oké.Most hogy tisztáztuk nyugodtan vissza mehetsz Szöulba és szerelmet vallhatsz neki.Szurkolok nektek.
-Én is nektek.-ölel magához,majd elhaggya a házat.Vissza ülök a kanapéra majd laptomat felnyitom.Unalmamban beírom Shawn nevét a keresőbe.Eléggé sokat írtak róla.Shawn Mendes kiborult az Orlandoi koncertjén.
Shawn Mendes harmadjára ment el Szöulba.Vajon mi vagy ki az oka?
Shawn Mendes nyilatkozott Leila Stylessal való kapcsolatáról.
Shawn Mendes a Rose Airporton összeomlott lelkileg.
Shawn Mendes magába zárkózott lett.
Shawn Mendes és Camila Cabello?Együtt vannak?
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fiksi Penggemar~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...