18.fejezet

233 15 0
                                    

Shawn már legalább 10 perce befejezte a történetét,de még mindig csodálkozva bámulom a tökéletes arcát.Markáns arcélei olyanok,mint a pengék.Félek,hogyha megérintem akkor elvágom az ujjam.Mogyoró barna szemei ajkaimat lesik,s csak ekkor veszem észre,hogy közelebb hajoltam,ahogy ő is.Zavarodottan köszörültem meg torkomat,s szakítottam meg a nem régiben létrejött szemkontaktust,majd hátrébb döltem a padon.Shawn csalódottan hajtotta le a fejét.
-Hű!Ezek szerint apudnak köszönhető,hogy nem lettél az a beképzelt popsztár.
-Igen.Neki is.Igazából a családom mindig segített 100%-ig a földön maradni.Ha néha elszálltam magamtól,anya mindig ott volt mellettem vagy apa,sokszor a hugom volt,aki rávezetett arra,hogy az elszállt híresség nem én vagyok.
-Nagyon jól bánsz a rajongóiddal.-jelentettem ki mosolyogva.
-Sok mindent köszönhetek nekik.Ha az Army nincs én sem lennék ugyan az.A családom tagja minden egyes rajongó.De most te jössz.Mondjál egy sztorit,amit más nem ismer.-hosszan fújtam ki a levegőt,majd kezemet elhuztam az övéi közül,s a sajátommal kesztem birizgálni.
-4 éve kezdődött minden.15 voltam.November 13.-a volt a születésnapom.Harry,a báttyám a szokásosnál később jött haza.Addig a napig mindig pontosan érkezett.Mikor belépett a házba láttam rajta,hogy zaklatott,de nem kérdeztem rá,egyszerűen a karjaiba rohantam.Hazza megpörgetett,s hatalmas mosollyal nyomott egy puszit az arcomra,majd még hatalmasabbal mondta,hogy "Isten éltessen hugi!".Egy dobozt huzott ki a háta mögül,s nyujtotta felém,de nem adta ide.Ahányszor elakartam venni mindig visszahuzta.Én pedig bedurciztam,s az egész házon végig kergettem.Anya és apa nevetve figyelték az eseményeket,míg végül megszereztem a dobozt.-halványan elmosolyodtam,ahogy eszembe jutott Harry arca,amikor kinyitottam a dobozkát.-Mikor megnéztem,hogy mi van benne az üres volt.Szomorú voltam,de utánna észre vettem,hogy van benne egy cetli,amin az állt,hogy:
Drága hugicám!
Csak szeretném,ha tudnád,hogy mindig ott leszek melletted és hogy mindig is szeretni foglak.Boldog születésnapot.
U.i.:nézzél be a szekrényedbe!
Amikor benéztem ott egy barna accustikus(halvány lila gőzöm sincs,hogy kell írni😂)gitár hevert.Mindigis szerettem volna gitározni,de apa szerint időpocsékolás lett volna.Gondolta,hogy egy ügyvédnek nem kell tudnia zenélni.Arra az egyre nem gondolt,hogy a lánya talán mást szeretne,de a testvérem mindig mindenben támogatott.Miután megvacsoráztunk a testvérem felment a szobájába,de a telefonját lenthagyta és éppen hívták.Anya látta,hogy a beceneve az,hogy szerelmem abban a hitben voltak,hogy barátnője van,de amikor helyette felvették egy fiú hang szólt a telefonba.Apa teljesen begurult.Nem akarta,hogy a fia meleg legyen.Elkezdte verni Harryt,aki tűrte egy ideig.Egy nap,amikor ismét bántotta én eléjük áltam.Nem láttam és még most sem látok semmi rosszat abban,hogy Harry a fiúkhoz vonzódik.Apa megütött.Azonnal elszőrnyedt,s meg is állt.Az orromból és a számból is ömlött a vér.Anya pedig mit csinált?Annyit mondott,hogy verje ki a fiából a buziságot.Harry segített ellátni a sebeimet,majd a szobájába ment,ahonnan bőröndökkel tért vissza.Mivel még egy hónap volt addig,hogy betöltse a 18-at,ezért nem vitt magával,de megigérte,hogy értem jön,hogy elvisz anyáéktól és vigyázni fog rám.2 hónapot vártam.Egyszer anya részegen jött haza,s összevissza vert.Tele voltam hegekkel,sebekkel,s hasonló dolgokkal.Elszöktem.Faith volt a legjobb barátnőm,így hozzá mentem.A szülei saját lányukként bántak velem,s kaptam egy nővért.Akkor azt hittem,hogy azért kaptam,mert elvesztettem a báttyám,de sose veszítettem őt el.18 évesen leéretségíztem,majd a NewsAndFamous-nél kezdtem dolgozni.Anyék a szökésem után egyszer sem kerestek.Harry pedig a távozása után a mai napig elhagyott.Csak Faith-re és Lizziere számíthattam.A családomtól tanultam meg először azt,hogy Nem minden az,aminek látszik.A Kyrrével való kapcsolatomnál és a veled valónál is ugyan ezt tapasztaltam.Tévedtem mindkettőtökkel kapcsolatban.-fejeztem be monológomat.
-Leila.Én....sajnálom.El sem tudom képzelni,milyen lehet a családod nélkül felnőni.
-Én nem bánom.Magamnak válaszottam ezt az utat.
-Baj lenne,ha azt mondanám,hogy örülök a választásodnak?-kérdezte félénken.
-Miért örülsz?-halvány,barátságos mosollyal tettem fel kérdésem.
-Mert így megismerhettelek.-csodálkozva hallgattam pár percig,majd előre hajoltam,s szoros ölelésbe vontam.
-Én is örülök.-pár percig még egymást öleltük,majd lassan távolodtam el tőle-Mondtad,hogy egyszer valaki manipulált.-megvártam,míg bólint,majd feltettem a kérdésem.-Ki volt az?
-Öhm...erről...nem szívesen beszélek.-hajtotta le fejét,majd ragyogó iriszekkel nézett vissza rám.-Sajnálom.
-Semmi baj.Majd,ha szeretnéd elmondod.-mosolyogtam rá kedvesen.Shawn kezét arcomra simitotta,majd az érintett felületen cirógatni kezdte.Én,mint egy cica,úgy simultam nagy és puha mancsába.Elkezdett előre hajolni,míg ajkaimtól pár centire megállt.
-Kérlek.Most állíts le.-suttogta ajkaimra.Nekem viszont egy dolog járt a fejemben.Kérlek.Csókolj meg Shawn.Ismét előre hajolt,így szüntetve meg ajkaink közti távolságot.Néhány milliméter választott el a puha,dús ajkaktól.

Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.❤

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin