-Szóval.Először add ide a kezedet.-utasított Christian.-Most pedig fordulj be.-folytatta.Én pedig tettem,amit mondott.-Fordulj vissza ki.Én pedig megpörgetlek.Vetted Shawn?-fordult egy pillanatra az említett felé.
-Igen.-motyogta.
-Nagyszerű.Utánna rántsd magadhoz Leilát,de úgy hogy hirtelen érje,majd kezdjetek angol keringőbe.Most bemutatom Leilával utánna pedig majd elpróbáljátok.-magyarázta továbbra is Shawnnak.Chris benyomta az Imaginationt,majd felémnyújtotta a kezét.Egyszer elpróbáltam Chrissel,majd odasétáltam Shawnhoz.
-Kezdhetjük?-kérdezte.Egy aprót bólintottam.Chris ismét elinditotta a dalt majd leült.Shawn felém nyújtotta a kezét,amibe egy bizonytalan mozdulattal helyeztem az enyémet.Ahogy a kezeink találkoztak az egész testemet elöntötte a forróság.Shawn végig tartotta a szemkontaktust,így elvesztem a gyönyörű mogyoró barna szemeiben.Befordultam,így enyhén neki ütköztem a mellkasának.Shawn majd nem 30 cm-rel volt magasabb nállam így felnéztem rá.Előszőr szemeiben vesztem el,majd tekintetem levezettem ajkaira.Mire észbe kaptam már vissza kifordultam,ekkor Shawn egy szempillantás alatt rántott magához.Testeink szorsan simultak egymáshoz,miközben keringőztünk.Lassú táncunk közben hallottam Shawn szabálytalan szívdobbanását,lehelletét arcomon éreztem,ajkai meggy vörösen izzottak.Gondolataim ezer fele cikáztak,de végül mindegyik úgyan ott kötött ki.Elmémben végig futott az,ahogy meggy vörös ajkai enyémeket érintik.Ahogy először lassan ízleli párnácskáimat,majd változtat a tempón és erősebben csókol.Majd egy lassú mozdulattal bejutást kér amit hezitálás nélkül meg is ad..........Te jó Szent Mária.Mi ütött belém?Egy senkinek tart én meg arról álmodozom,hogy milyen lenne a csókja.Esküszöm,hogy bolond vagyok.Shawn hirtelen derekamon pihenő kezével erősebben kezdett tartani,majd felsőtestemet hátrébb engedve írt le egy félkör ívet,mikor felértem ismét ki,majd vissza bepörgetett,s szorosan láncolt magához.Hirtelen minden megállt körülöttünk.Nem volt más a teremben csak én és Shawn.Ismételten elvesztem mogyoró barna szemeiben.Göndör fürtjei szabálytalanul álltak,de mégis tökéletesek voltak.Szempillái hosszú szénfeketék,amelyek megkeretezik igéző iriszeit.Arcán egy apró beg díszelgett,amely még vonzóbbá tette az összképpet,és ott voltak azok a rózsaszín,szinte már piros ajkak.Mondanám azt,hogy Shawn helyes volt,de akkor hazudnék.Shawn szószerint gyönyörű volt.-Ennyi!-üvöltött hirtelen Chris,melette Andrew állt,aki hangos tapsviharba kezdett.
-Gyönyörűen táncoltatok.Szeretném,ha a klipp forgatásán te lennél a "lány" Leila.
-Mi?Én játszam Shawn szerelmét?
-Ühüm.Nincs ellenvetés.Shawn!El kéne próbálnod a dalt.Leila!-fordult felém.-Te haza mehetsz.Pakoljál össze és holnap 5:15-kor várlak a reptéren.
-Rendben.-válaszoltam.-Sziasztok.-köszöntem Andrewnak és Shawnnak.Ők is elmondtak egy-egy sziát.
-Szia Chris.-öleltem meg.-Köszönöm a segítséget.-súgtam a fülébe.Chris még erősebben szorított magához.
-Nagyon szívesen.-válaszolta miután elengedett.-Szia Leila.-még egy mosolyot magamra erőltettem,majd hátat fordítottam és elmentem.Me:Szia!Este nincs kedved átjönni?Lizziet is hívom meg még ott lesz 4 barátom.
Faith😍🔐:Szerinted kihagynám?😂😂Pia lesz?
Me:Aha,de most majd beszélni akarok veletek.
Faith😍🔐:Miért?Baj van?Ha baj van,miért nem szóltál előbb?Mi történt?
Me:Nincs baj.Már mint azt hiszem.Majd egyszerre elmondok mindenkinek mindent.
Faith😍🔐:Oks.-erre már nem válaszoltam semmit,hanem megkerestem Lizzie számát.
Me:Szia Lizz!Este át jössz?Jön Faith és pár haverom is.Van köztük szingli is.😉
Lizz❤:Miért nem ezzel kezdted?Már rohanok is.Na jó,csak sétálok.😂-halkan felnevettem,majd beléptem a lakásomba.Eldöltem a nappali kanapéján és,úgy gondoltam végig a mai napomat.Mire észbe kaptam már az ajtómon kopogtattak.Lassú,komás léptekkel indultam ajtót nyitni.A küszöb mögött 3 vigyorgó és egy szomorú arc fogadott.Lou sírva borult a nyakamba,így én is sírva fakadtam.
-Hiányozni fogsz Babe.
-Te is nekem Lou.-még vagy 5 percig ölelkeztünk,majd Liam köhögésére szétváltunk.Ők is kaptak egy-egy ölelést,majd bementünk a nappaliba.A fiúk leültek én pedig a konyhába mentem.2 nagyobb tálba chipset és 2 kisebbe mogyit öntöttem.3 üveg ücsit még magamhoz vettem,majd vissza kiegyensúlyoztam a nappaliba,ahol mosolyogva raktam le a nasikat.Alíg,hogy leültem ismét csengettek.Ajtót nyitottam,majd beinvitáltam Faitht és Lizziet.-Srácok ők itt a barátnőim Faith.-mutattam a magas barna hajú,zöld szemű lányra.-Ő pedig Lizzie.
-Faith,Lizz.Ők itt a barátaim Niall.-mutattam a hörcsögömre,aki éppen chipset majszolt,miközben Zaynhez bújt.-Ő ott Zayn,Liam és végül Louis.
-Sziasztok.-köszöntek a fiúk.Lizzie leült Liam mellé,akivel azonnal beszélgetésbe kezdtek.Faith pedig mellettem foglalt helyet,így közte és Louis köztött ültem.
-Szóóóval.....A fiúk már tudják,de ti még nem,-fordultam Faithez és Lizziehez-hogy elutazom.Másfél hónapra.Van kedvetek filmezni?-próbáltam terelni a témát.
-Várjál!Mi?-pattant fel Faith.
-Shawn turnéra megy és nekem is mennem kell.
-Shawn?Mi?Miről maradtunk mi le?-kérdezte értetlenül Lizzie.
-Ez hosszú...
-Akkor kezd az elején.-tanácsolta Liam.A többiek egyetértően bólintottak,így belekezdtem a mesélésbe.⭐
Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.❤
⭐
YOU ARE READING
Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/
Fanfiction~Nem minden az,aminek látszik. ~Ha valakiben csalódtál az nem azt jelenti,hogy mindenkiben csalódni fogsz. ~Igen is létezik az igaz szerelem. Leila Styles újságíróként dolgozik a NewsandFamousben.Egy nap főnöke elrendeli,hogy be kell épülnie az IR-b...