9.fejezet

284 18 0
                                    

-5 nappal ezelőtt,amikor elmentünk bulizni Kyrre nem jött velünk.Azt mondta,hogy a munka miatt nem tud jönni.Ezt meg is értettem.A klubban elmentünk táncoli és miután elfáradtam elmentem a bárpulthou,ahol rendeltem Louistól.Kiderült,hogy ő nem is dolgozik ott,de elkezdtünk beszélgetni.A helyen szét néztem és a tekintetem megakadt egy boxon,ahol Kyrre csókolozott valamilyen csajjal.Oda mentem és leöntöttem a colámmal.Próbált kifogásokat keresni,de nem érdekelt.Nem akart elengedni,ekkor Louis segített.Kyrrének behuzott egyet,ez után egész idő alatt vele voltam.Sokat beszélgettünk és barátok lettünk.-mosolyogtam Loura,aki válaszként átkarolta a vállam.-Másnap Amélia a főnököm írt,hogy menjek be hozzá.Ott elmondta,hogy Shawn Mendesről kell írnom.Arról,hogy milyen az igazi Shawn.Jelentkeznem kellett az Island Records-ba Andrew asszisztensének és ő fel is vett.Shawnnal is találkoztam,aki nagyon kedves volt és randira hivott,de én elutasítottam,mert megfogadtam,hogy nem randizok hírességekkel.Azt mondtam neki,hogy utálom,de hamar megtörtem és bevallottam,hogy hazudtam neki.Ő pedig elhívott egy baráti kávézásra,ahová vele mentem.Ott beszélgettünk,majd pár rajongó autogrammot és képet kért tőle.Amíg ők készítették a képeket,addig én az ajtót figyeltem,ahol bejött Lou,így oda mentem hozzá.Beszélgettünk,eközben Shawn elment,anélkül,hogy köszönt volna.Másnap számon kért,hogy miért nem beszélek vele én pedig elmondtam,hogy mi a bajom.A beszélgetés végén pedig Shawn azt mondta,hogy igaza van Kyrrének és egy ribanc vagyok.Andrew pedig bejelentette,hogy Shawn másfél hónapos turnéja holnap kezdődik,ahová én és Kyrre is megyünk.A turnét Chrissel a koreográfussal kell tulélnem,aki brutál helyes és még kedves is.Azt pedig ki ne haggyam,hogy az új klippben én fogom játszani Shawn szerelmét.Azt hiszem,hogy ennyi.
-Huhh.-nyögte ki Niall,majd felállt és megölelt,ebből egy csoportos ölelés lett,aminek az lett a vége,hogy én,Faith,Lizzie,Niall és Lou is elkezdtünk sírni.
-Srácok!Ne csináljátok már!Most miért sírtok?Nem örökre megy el.-mondta Zayn,Liam pedig helyeslően bólintott.
-Akkor te és Payno miért is könnyeztek?-kérdezte drámaian Louis.
-Mi?-kapott a szeméhez Zayn.-Ohh basszus.Persze,hogy hiányozni fogsz.-ölelt át Zayno és Liam,már ők is sírtak.
-Na akkor nézünk valami filmet?-kérdezte Lou?
-Hoztok kaját?
-Baby.Hogy birsz ennyit enni?
-Szeretsz,úgyhogy hallgass.
-Szörnyű vagy.-adott nevetve egy csókot Zayn Niallnek.A telefonom csörgése zavarta meg a csendet.
-Halo?-szóltam bele a készülékbe,úgyhogy meg sem néztem a hívót.
-Leila!Azt hittem fel sem veszed.-szólt bele Kyrre.
-Ha tudom,hogy te hívsz fel sem veszem.-válaszoltam,majd kinyomtam.
-Ki volt az?-kérdezte Liam.
-Kyrre.-forgattam meg a szemem.-Akkor?Film?
-Játsszunk!-kiabálta be Lizzie.
-Mit?-kérdezett vissza Lou.
-Ühmm......Felelsz vagy mersz?-vetette fel az ötletet Niall.
-Nekem jó.-Egyeztem bele.A többiek is bólintottak.Az asztalról elvettem egy üveg kólát,majd a szöszi felé nyujtottam.Halkan felnevetett,a vállát megrántotta,s elkezdte meg fele inni az üdcsit.Miután végzett,leültünk a nappaliba a földre egy körbe és úgy kezdtünk bele a játékba.
-Pörgess hörcsög.-mondtam Nininek.
-Liam!Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Melyik csajjal járnál innen?
-Öhmm.....Izé....Lizzievel.
-Atyám!Baromila shippelnélek titeket.-ugrándozott Faith,míg én egyetértően bólintottam.
-Najó!Lépjünk túl ezen.-hadarta zavartan Payno.-Faith.Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Feküdtél már le valakivel részegen.
-Hát.....Nem tudom?!
-Azt,hogy nem lehet tudni?-nevetett fel Zayn.
-Egyszer valami pasi melett ébredtem nem éppen teljes öltözetben és abszolut nem emlékszem semmire.
-De egy szerencsétlen vagy.-nevettem fel hangosan.
-Kössz.-horkantott fel sértődötten.-Lizzie.Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Smárold le Liamet.-Lizz arcát elöntötte a pír,majd felállt,s tette amit kellett.A csók után Liam sokkoltan ült,míg Lizzie önelégülten elvigyorodott és vissza huppant a hellyére.
-Leila!Felelsz vagy mersz?
-Felelek.-mondtam.
-Mit érzel iránta?-kérdezte Lizz.
-Már mint ki iránt?-kérdeztem vissza.
-Shawn iránt.-pár percig döbbenten ültem,majd szólásra nyitott ajkaimat.
-Nem érzek iránta semmit.-válaszoltam lehajtott fejjel.
-Leila!Beszélhetünk?-kérdezte Louis.Egy aprót bólintottam,majd felálltam a helyemről.Louis a példámat követve indult el a konyhába.-Mit érzel Shawn iránt?
-Már mondtam,hogy semmit.
-Ezt most komolyan nekem akarod beadni?-kérdezte egy félmosollyal.
-Én.......Jah.Nem tudom mit érzek iránta.
-Mit érzel,amikor vele vagy.
-Hát..Fuh...a szívem szokatlanul gyorsan ver,a pulzusom pedig az egekbe szökik.A mosolya ragályos,és a szemeiben képes lennék órákon át elveszni.
-Leila!Te fülig beleestél.
-Nem Lou!Egy kicsit tetszik,de emelett utálom.A mai nap után,képtelen lennék azt érezni,hogy szerelmes legyek belé.
-Szerintem meg kellene beszélned vele a dolgokat.Ki tudja,miket talált ki rólad Kyrre.
-Shawn egyből hitt neki,ezért nem érdekel.
-Gyere ide.-invitált egy ölelésre.Mosolyogva bújtam védelmező karjai közé.-Holnap kikisérlek a repülőtérre.Oké?-válaszul csak bólintottam,s még szorosabban öleltem át.-Hányra jöjjek?
-Aludj itt.
-Mi?Biztos?
-Uhum.Alig ismerlek 5 napja és olyan,mintha ezer éves barátok lennénk.
-Igen.Ezt én is észre vettem.Nagyon szeretlek Babe.-nyomott egy puszit a hajamba.
-Én is téged Lou.De most te jössz.Tegnap miért is voltál összeverve?-engedtem el,majd távolabb huzódtam.
-Van pár srác a suliban,aki szekál azért,mert meleg vagyok.Tegnap pedig az egyikkel összeverekedtem.
-Várj!Te meleg vagy?
-Uhum.Remélem nem zavar.
-Most ugye csak viccelsz?-sikitottam fel vidáman.-Persze,hogy nem zavar.Most már van 3 meleg barátom.-kezdtem el táncolni.
-Srácok!Rendelünk pizzát?-kérdezte Niall,miután elhagytuk a konyhát.
-Nekem chilis kell.-mondtam Niallnek,aki válaszképp csak bólintott,majd tárcsázta a Don's Pizzériát.

Kedves olvasóim!Ha tetszett a rész kérlek jelezd valamilyen formában.❤

Nem minden az,aminek látszik. ∆S.M.story∆. /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora