Tufe: Nabıyon
İz: Ebenin amını
İz: Karşındayım aq niye mesaj atıyorsun ağzını kullansana
"Sana ne belki ben böyle olsun istiyorum?" dedi ve gülerek telefona geri döndü.
Tufe: Sene ne
İz: Ya sen napıyorsun amk
Tufe: Niye mesaj atıyosun karşındayım...
İz: İt
Tufe: AYIIPPP
Tufe: Boş yapma
İz: Salah salah gonuşma be
Tufe: Napıyoruz biz amkwkxkwmdmwö
İz: Ay ne var
Tufe: Doru hadi delirelim
İz: Oluur
Tufe: Gel sana bi sarılam
İz: Uçuyom dur
Açtığı kollarının arasına kendimi sabitledim ve telefonumu alıp İnstagram'a girdim.
Hazar, bana İnstagram'dan takip isteği atmıştı.
Gözlerimi kısarak telefona baktım.
Tufe'nin birden elinden telefonu fırlatıp kalkışı ile, kafam resmen sandalyeye gömülmüştü.
"Noluyor lan?" diye sordum bir anda.
"İt, bana takip isteği atmış." dedi ve kahkaha atmaya başladı.
"Ney?" dedi ve tekrar kendi kendine kahkaha atmaya başladı.
"La sakin ol, normal şeyler bunlar." dedim ve onu oturtturdum.
"Bak, Firdevs Yöreoğlu taktiği yapıp, biraz bekle sonra kabul et. Hemen etme. Bu bir taktiktir." dedim ve arkama doğru yaslandım.
O ise oturmuş telefona bakıyorken, bir anda elini uzatıp, telefonu almak istediğinde ondan önce davranıp ben aldım.
"Bekle diyorsam, bir bildiğim vardır yahu. Geri çekmez bu salak. Hatta teklifi kabul et diye bekliyor bile olabilir." dedim ve güldüm.
"O salak çocuk kimin nesi la bu diye bakmak için atmıştır." dedi ve arkasına yaslandı.
"Yani demem o ki, taktiğe falan gerek yok bizim olmayacağımız da kesin." dedi ve durdu.
"Napalım işte, bizimkisi de böyle bi salak." diye devam ettirdi kendini.
"Ayh, yürü çikilet alak. Beyazından hem de." dedim ve onu kolundan tutup kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
biz, sizin sevmedikleriniz|texting
Short Story→tamamlandı Unutmayın, bizler sizin en sevmedikleriniz. Nedensiz yere kötü bildikleriniz.