4.5

2.4K 171 9
                                    

Okula giderken Tufe sallana sallana yürüyordu. O sırada birinin aniden arkadan onu sarstı.

"Noluyor lan?" diye korku içinde bağırdı. Ona bakıp gülmek istedim ama yapmadım. Barkın onu sarsmıştı.

"Naber?" diye sorduğunda gerçekten gülmüştüm.

"Daha normal bir şekilde sorabilirdin? Altıma sıçacaktım burada." diyen sinirli Tufe'ye baktım.

Hâlâ sevgili olup olmadıklarını bilmiyorlardı ve bu benim onlarla dalga geçmem için sebepti.

"Amca oğulları, nasılsınız?" diye sordum ikisine.

"İyiyiz dayı oğulları, siz?" dediğinde dediğine anlam veremedim ve suratına baktım.

"Ne dayı oğlu ya?" diyen Hazar'la ne demek istediğini anlayıp ona kötü kötü baktım.

"Çok komiksin yarram." dedim ve güldüm sinir bozucu bir şekilde.

"Okula gitmek istemiyorum. Of, " dedim ve etrafa baktım.

"Gitme?" diyen Barkın'ı alkışladım.

"Bu zeka sana fazla değil mi Barkın?" diyen Tufe'yi başımla onayladım.

"Ne diyebilirim ya işte." dedi o da meymenetsiz surat.

"Sen gerçekten sorunlu olabilirsin. Başka bir şey diyemiyorum." dedim ve etrafa baktım.

"Eğlenmeyi de bilmiyorsunuz." dedim.

O gün, okula serbest gelme günüydü ve ben yine çizgi film karakterli pijamalarımla okulda terör estiriyordum.

"Okula pijama ile mi gelmemiz gerekirdi?" diye sorduğunda yüzüne öyle bir baktım ki Hazar'ın.

"Gelsen fena olmazdı. Tabii işin gücün kız tavlamak olunca." dedim ona.

"İşim gücüm kız tavlamak değil İz." dedi bana yandan bakarak.

"Ya ya, nasıl inandım nasıl." dedim sinirle.

Ama neden sinirlendiğime dair hiçbir fikrim yoktu.

Ona yandan bir bakış attığımda, arkadan bir kızın Hazar'a baktığını fark ettim.

"Bak işte planın işe yarıyor. Git konuş kızla." dedim ona bakarken.

"Ne kızı?" diye sorduğunda kafamla işaret ettim.

"Cidden sabır, öyle bir amacım yok diyorum sana." dediğinde aynen inandım der gibi baktım ona.

"İyi konuşayım o zaman." dedi ve kıza doğru yöneldi.

Arkasından bağırdım ben de.

"İyi konuş." dedim ve Barkın ile bana bakan Tufe'ye döndüm.

Tuhaf bir şekilde suratıma bakan ikisine dik dik baktım ben de.

"Ne var?" diye sordum adeta burnumdan soluyarak.

"Kızları etkilemek için böyle giyinme Barkın." dedi Tufe benimle dalga geçerek.

"O yüzden giyinmiyorum." dedi Barkın da ona uyarak.

"Bak şu kız sana bakıyor konuşabilirsin." dedi Tufe aynı şekilde.

"Yarramı yiyin." dedim onlara göz devirerek.

"Konuşayım o zaman." dedi Barkın da.

"İyi konuş." dedi Tufe taklidine devam ederek.

"Tiksiniyorum sizden." dedim ve ikisinden uzaklaşıp yürüdüm ikisi de gülerken.

biz, sizin sevmedikleriniz|texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin