Část věnována: KateinaKulkov7, thecatherineb a Nikol___Pelantova😊❤️
Z pohledu Emily
Mé oči propalovalo ostré světlo. Cítila jsem ostrou bolest po celém těle. Zkoušela jsem se zvednout, ale marně. Jediné co jsem viděla je jak mě Jason drží za ruku a spokojeně oddychuje.
Z pohledu Jasona
Po tom co se holky uklidnily šli domů a já k Emily na pokoj. Její rodiče přijedou až zítra, jelikož jsou celý měsíc na cestách a nic jiného jim neletí zpět.
Byla na všelijakých přístrojích, bolelo mě ji takhle vidět. Sedl jsem si vedle na židli chytl ji za ruku.
,, Emily - " hlesl jsem, začaly mi téct po tváři horké slzy.
,, J-jen se mi vrať- prosím miluju tě" dal jsem ji pusu do vlasů a chytl jsem ji ještě víc a snažil se nemyslet na to nejhorší. Po chvilce jsem usl.
Vzbudilo mě když jsem cítil, že mě někdo hladí po ruce. Otevřel jsem oči a podíval se na Emily. Na tváři měla vážný výraz a potom co si všimla, že na ní koukám se pokusila usmát.
,, Emily " jemně jsem ji objal a dal pusu na tvář.
Z pohledu Emily
Potom co jsem se už trošku rozkoukala a bolesti už trošku odezněli jsem se posadila, Jason tu byl stále vedle mě s dohlížel na mě.
Odhodila jsem ze sebe deku, abych se podívala na malého jestli je v pořádku, necítila jsem žádné pohyby. Jason si šel pro kafe, takže jsem tu byla chvíli sama. Rychle jsem vystřelila do koupelny kde bylo zrcadlo.
Mé břicho bylo malé, pořádně jsem si ho prohmatala, ale bylo to jak kdybych byla jako vyfouknutá. Začala jsem histericky brečet a dala pěstí do zrcadla, které se hned roztříštilo.
V ruce jsem měla střepy a ruka mi krvácela.
,, Emily? Panebože! Co to vyvádíš? "řekl histericky a začal mě tahat z koupelny.
,, Oni mi ho vzali! Vzali mi ho!" histericky jsem začala řvát a brečet.
,, To bude dobrý " silně mě objal.
,, Co se tady děje? Kriste " chytla mě a odvedla na zašití a vyndaní střepů.
,, Co jste to se mnou udělali! Vzali jste mi moje dítě!" křičela jsem na doktora který nijak nereagoval, asi nejsem první co takhle vyvádí.
,, Slečno Watsonová, já chápu vaší reakci - "
,,Ne nechápete! Zabili jste ho!"
,, Em uklidni se" Jason mě držel.
,, Emily posaďte se - vaše dítě zemřelo z toho šoku co prodělalo a mám pro vás ještě jednu špatnou zprávu "řekl vážně a já se jen modlila....
ČTEŠ
No leave me...
RomancePokračování Why Me? ❤️..... Emily je už 21 let, začíná si zakládat svou rodinu. Vše vypadá dokonale, ale my nejsme v pohádce... Vše se zvrtne jen kvůli malé puse, která trvala jen pár vteřin a od té doby jde vše z kopce. Jedna malá pusa a váš dokona...