~Seventeen~

1.9K 69 7
                                    

,,....... Máte poškozené vejcovody, bylo to způsobeno jak stresem tak i tím náhlým potratratem... " (Vím že to je nereálné, ale kdybych to nechala tak že by Emily mohla normálně otěhotnět tak by jsme ukončili celý příběh dřív o několik částí) 

,, A to znamená?" 

,,  Že je větší pravděpodobnost že nebudete moct otěhotnět, je tady i spousta řešení třeba jako umělé oplodnění, ale je to finančně náročné takový proces stojí i několik tisíc " seděla jsem a nemohla uvěřit svým uším. Nebudu moct mít dítě. Rychle jsem se zvedla a odešla do svého nemocničního pokoje, kde jsem se pořádně vybrečela. 

,, Zlato?" řekl mi velmi známý hlas, mé nohy jakoby se přikovaly k zemi, na mém těle projela husí kůže a neskutečný strach. Utřela jsem si slzy a stála pořád u zrcadla.

,, Vypadni" zaskřípala jsem mezi zuby a stále se neotáčela. 

,, M-moc mě to mrzí " rozešel se ke mně.

,, Tebe mrzí úplně všechno! Nic od tebe neslyším jiného, jen mi ubližuješ ta tvoje kráva zabila moje dítě! Poškodily se kvůli tomu vejcovody a je větší možnost že neotěhotním už vůbec a tebe to jenom mrzí?! Docela slabé nemyslíš?" 

,, Já vím.. "vydechl.

,,Vypadni nebo zavolám Jasona" vypadlo ze mě, probodávala jsem ho pohledem. Je mi z něho špatně od toho požádání, se to s námi teda vlastně i se mnou jede z kopce.

,, Takže ty si s ním jo hah, rychlá náhrada "vydechl a výsměšně se mi podíval do očí. 

,, Udělal pro mě víc než ty za celý náš vztah a teď to říkám naposledy vypadni" otočil se na patě a odešel. 

,, Emily teď jsem potkal Dylana co ti chtěl?" řekl naštvaně.

,,Ale, řekl mi že ho to mrzí a já ho poslala do prdele" vydechla jsem a posadila se na postel. 

,, Víš já... Nevím jestli to zvládnu " nervózně jsem si hrála s prsty a přemýšlela co bude v budoucnu. 

,, Jestli myslíš miminko tak -" 

,, Ne celkově můj život, poslední měsíce se mi všechno posralo... J-já se čím dál víc cítím sama "poslední větu jsem hlesla a cítila slzy, které tekly proudem. 

,, Nejsi sama máš rodiče, kamarádky a... mě" chytl mě za ruku. ,, My to spolu zvládneme "usmál se. 

,, Víš, já ti chci už něco dlouho říct chtěl jsem ti to říct už před tím než si odjela s holkama nakupovat, ale neměl jsem odvahu" 

,, Vím, že se to teď nehodí ale prostě.... mil-" dveře od pokoje se rozletěli a v nich stály holky které se tvářili jako kdyby viděli ducha. 

No leave me... Kde žijí příběhy. Začni objevovat