,, Tak co? " řekla mírně vystrašeně. Podala jsem ji ten test a hlavu zabořila do rukou.
,, O můj bože! Já budu teta! Gratuluju!" objala mě a začala nadšeně skákat. Ano je to hezký pocit, že se ve vás tvoří něco tak malého a roztomilého, ale nejvíc jsem měla strach z Dylanovi reakce. Já přece nemohu být máma, když se sotva zvládám postarat o dům a o sebe.
,, Emily budeš skvělá máma! " řekla nadšeně.
,, Ashley..." řekla jsem smutně a nervózně si hrála s prsty.
,, Ne! Emily to neuděláš! To malinké za to nemůže, nemůže za to! Chceš zabít svoje, teda vaše dítě?!" leskly se jí oči chtělo se jí plakat, přece jenom má pravdu to malé za to nemůže.
,, Nechci, ale já se sotva zvládnu postarat o samu sebe a natož o to malé!" ukázala jsem na břicho.
,, Já ti budu pomáhat a navíc máš Dylana, rodiče, všichni ti pomůžeme a dokážeš to, budeš ta nejúžasnější máma pod sluncem, jen si to představ, to malinké by mohlo upevnit ještě víc tvůj vztah s Dylanem a vím, že z toho bude nadšený!" objala mě.
,,Ty si moje opora vždy mi se vším dokážeš pomoct a máš pravdu nechám si ho" řekla jsem nadšeně a pohladila si břicho.
Po dlouhém dni povídání si o mateřství, porodu a takových věcí, Ashley odešla. Pořád mi povídala jestli to bude holčička, že ji bude kupovat šatičky, sukýnky, čelenky a bůh ví co všechno a když chlapeček tak by si přála, aby to byl sportovec, třeba fotbalista. Vždy to říkala s takovým nadšením, že mi někdy opravdu přišlo, že má z toho větší radost než já.
Vyčerpáním jsem ulehla na gauč a stačilo pár minut a propadla do hlubokého spánku.
Z pohledu Dylana
Měl jsem se vrátit z práce, až za dva dny, ale jelikož máme zítra s Emily výročí našeho vztahu, tak chci být s ní, sice mi to šéf strhne z platu, ale na tom mi nezáleží. Záleží mi jen na ní a na tom jak moc ji miluju.
Odemkl jsem a bylo v domě podezřelé ticho, šel jsem do kuchyně nikdo a pak jsem ji uviděl. Byla schloulená pod tou slabou dekou na gauči. Dal jsem ji pusu na čelo pomalu ji zvedl a odnesl do ložnice, kde jsem ji položil do postele a přikryl.
Na jídlo jsem neměl chuť, tak jsem se šel rovnou vykoupat a spát. Obmotal jsem ruce kolem Emily těla a okamžitě usl.
Ahooj 💋Dneska trošku kratší kapitola, ale co🤷😂
Mějte se krásně a zatím paa✨❤️
ČTEŠ
No leave me...
RomancePokračování Why Me? ❤️..... Emily je už 21 let, začíná si zakládat svou rodinu. Vše vypadá dokonale, ale my nejsme v pohádce... Vše se zvrtne jen kvůli malé puse, která trvala jen pár vteřin a od té doby jde vše z kopce. Jedna malá pusa a váš dokona...