*5:00u zaterdag
Ik poets me tanden, douche en zoek dan mijn outfit uit☝🏾
School is al een tijdje bezig, ondertussen zijn we al maart. Maar ik heb jullie nog niks verteld over Soufiane, hij is zo'n mooie jongen, zijn haren, grijze ogen... maar hij lijkt me zo'n HC type dus we laten het maar bij crush. Dus ik zit in de leerlingenraad, en we vertrekken
op zegmaar een expeditie naar Marrakech (voor 1 week), maar omdat Soufiane daar heel bekend is door familie enzo... gaat hij ook mee.
Dus ik, Priscilla, Soufiane, Mohammed (zijn beste vriend) & mevrouw Sente vertrekken vandaag.*Luchthaven
Aan de luchthaven aangekomen begon ik al te stressen, ik had echt het gevoel dat ik iets was vergeten maar ik wist alleen niet wat. De leerkracht was dan ook te laat dus dan was m'n stressgevoelig extreem hoog, waardoor Pris me begon te kalmeren.
-Souf: Misschien is het beter als we al gaan inchecken, want onze vlucht vertrekt over een uur.
-Ik: Is goed, we gaan.Mo pakte samen met Souf onze koffers zodat we konden bellen naar mevrouw Sente, we belden en belden en belden maar ze nam niet op. En we hadden echt geen andere keus dan het vliegtuig in te stappen, sorry maar ik ga dus echt niet uren wachten op iemand die toch niet komt opdagen.
-ik: Laten we gewoon het vliegtuig instappen & dan zien we wel wanneer we daar aankomen wat er gebeurt.
-Souf: Waarom mogen we niet alleen reizen?
-Pris: De leerlingen van vorig jaar, hebben alles verpest.
-Mo: Saffe, maar kom we gaan het vliegtuig in.Na 3 uurtjes waren we eindelijk aangekomen in Marrakech, ondertussen is het al 12u en zitten we aan het villa Ilayna (huisje van Souf's ouders), het is niet normaal mooi!! Met eigen zwembad en al..
-Ik: Wow, dit is niet normaal mooi.
-Souf: Dankje.😉
-ik:😊
-Mo: Oke, wat staat er op het programma?
-ik: Noujaa, hier staat dat we mochten chillen tot 14uur en dan zouden vertrekken naar het 'la jardin secret' museum
-Mo: Oke, wat willen jullie doen in de tussentijd?
-Ik: Mij maakt het niet uit, kies maar.Opeens ging mijn gsm af, dus ik nam op. Het was mevrouw Sente ze heeft de griep gekregen en omdat alle andere leerkrachten examen-toezicht hebben kan er geen vervangster komen. Dus ik nam de verantwoordelijkheid op mezelf en zei dat alles goed zal komen.
Na het telefoongesprek zijn we naar de markt geweest, Marrakech is echt zoo mooi, ik heb van bijna alles rond me een foto gemaakt met m'n camera (voor de schoolkrant).
Wanneer het 14uur is zijn we al terug in het villa, want we worden opgehaald door een Uber-Driver🤪. Toen we aankwamen bij het museum vertelde een gids ons van alles, na zijn uitleg mochten we nog wat rondwandelen het is hier echt prachtig
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))