We zijn maandag ochtend vertrokken van Brussels Airlines en zijn om 5u 's morgens aangekomen, we hebben een dutje genomen en zijn wakker geworden om 15u voor onze afspraak. Ik ben op boystrip met mijn maten Mo, Yous, Lucca en James. James is een oude vriend van me, maar we kunnen het nog steeds goed vinden.
We gaan op dagtocht naar dorp Penglipuran en bamboebos, het is echt prachtig en mooi cultureel
Dinsdag:
Vandaag gaan we naar het noorden om met dolfijnen te zwemmen, ik ben best wel een dierenliefhebber dus ik kon het gelijk vinden met de dolfijnen ipv de anderen buiten Lucca hij heeft al eens met dolfijnen gezwommen.
Woensdag:
Vandaag gaan we raften, en daarna lekker lunchen. Het raften was waanzinnig leuk, Mo was er zelfs bijna uitgevallen. Gekke gast!!
Donderdag:
Vandaag gaan we ontbijten met orang-oetans, het is best wel grappig omdat er toeristen zijn die bang zijn van apen.
Vrijdag:
Hidden canyon, waterfall, & tempels small group. Vandaag zijn we watervallen gaan zien en grotten waar bijna niemand van weet.
Als je nog nooit naar Bali bent geweest raad ik het je echt aan, het is hier ongelofelijk mooi.
Zaterdag:
Vandaag zijn we op privé vulkaansafari, het is er echt cool en het water daar is lekker warm.
Vandaag hebben we veel meisjes gezien en ze flirtten ook de meeste vooral met mij, maarja i'm married...
Zondag:
We hadden ons vandaag verslapen, maar hebben een schattig idee voor onze wifeys omdat ze zo'n goede vrouwen zijn. We gingen rond 12u vertrekken naar ....
De reden dat we het niet hebben verteld tegen onze meiden waar we naartoe gaan, is omdat Lucca iets heels verassend gaan doen, maar we kunnen niet te veel zeggen anders is het geen verassing meer.
PS: Sorry voor zo'n korte gedeelte bij de jongens, maar khad gwn geen inspiratie en anders ging het te lang worden xxx
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))