Vandaag is de dag, ik was zo blij en gelukkig. Ik maakte iedereen wakker met luide muziek en riep "AAHHH HET IS GEWOON VANDAAGGG!!"
Ze keken me allemaal boos aan en gooiden kussen op me.
-Zefa: Lieve schoonzusje ik hou zielsveel van je maar het is stipt 8u terwijl de gemeente pas om 10 is.
-ik: Ja dus? We moeten goed voorbereid zijn.
-Souh; Uhhh ik haat je
-ik: Love you 2 en nu opstaan, het ontbijt is klaar.We deden onze badjas aan en gingen ontbijten, we legden alles klaar en het was dan ongeveer 8:45. De make-up artiest komt om 9u, ondertussen zijn Zefa & Souh al klaar met hun make-up dus nog drie te gaan.
>>>>>>>>>>
Ik betaal de make-up artist en kleed me dan aan. Om 9:45 horen iemand toeteren, onze uber is er. We vertrokken en deden luide muziek op en zongen luidkeels mee.
Als we zagen dat het 10u was, stapten we de auto uit en eenmaal we binnen waren begon iedereen te klappen en te fluiten.
*******************************************
Onze kleedjes👇🏾De jongen hadden een bordeaux-pak aan en Lucca een geruite grijze pak.
****************************************Toen we klaar waren bij de gemeente, gingen de jongens en de meisjes apart in de limousine.
Bij ons was het echt leuk, we dronken wat en zingen/roepten mee met de muziek.We hebben een hele halve dag fotoshoot,
De fotoshoot is echt mooi geworden☝🏾.
We gingen nog ff rap langs Pizza Hut en vertrokken dan naar de zaal. We gingen samen met hen naar binnen en dan deden ze de openingsdans, ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik moest denken aan mijn dag.
Na veel dansen en eten🤫, cadeaus en kaarten gegeven te hebben. Gingen we naar huis.
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))