Suprise!

63 1 2
                                    

Dit is mijn outfit☝🏾 ik ben naar de winkel gegaan voor boodschappen, vandaag ga ik goed koken. Ik heb banane plaintain, couscous, kip en bonen gemaakt. Ik hoop dat het ze zal smaken! Soufiane slaapt nog, echt een slaapkop. Wat hij gisteren zei piekert nog steeds in m'n hoofd, 1 jaar lang zonder Soufiane stel je voor dat hij een ander meid vind, veel leuker dan mij...

-Souf: Je weet toch dat ik nooit iemand zal vinden, die nog mooier en leuker is dan jouw?
-ik: Zei ik dat luid?
-Souf: Ja.
-ik: Ik hoorde je niet eens naar beneden komen.
-Souf: Je was zo serieus bezig dat ik je niet wilde storen.
-ik: Mmh..
-Souf: Nicole, ik hou van jou & alleen van jou. Laten we er vandaag het beste van maken...
-ik: Oke..
-Souf:Wat wil je doen, het duurt toch nog lang voor het 3uur is?
-ik: Kies maar.
-Souf: We gaan naar de dierentuin.
-ik: Oke.
-Souf: Ben je klaar? Dan kunnen we vertrekken
-ik: Oke.

We waren al 2 uur in de dierentuin, aan het lachen, "spelen" & aan het praten over van alles en nog wat, hij legde me uit dat het een heel belangrijke werk is, waar hij me later nog wel meer over zal vertellen.

-Souf: Wat is mijn verassing eigelijk?
-ik: Kan ik nog niet vertellen.
-Souf: Zullen we al vertrekken naar huis?
-ik: Is goed.
-Souf: Oké, vertel wat is de verassing?
-ik: Weet ik niet, dat zul je wel zien schat.

*15u

Soufiane was de tafel aan het dekken, hij kan da nog beter dan mij😳.
De bel ging, dus ik ging open doen.

De bel ging, dus ik ging open doen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu