Date💖

60 1 0
                                    

Wissam is 2 weekjes bij mijn ouders zodat we wat qualitytime samen hebben. Toen ik thuis aankwam nam ik een heerlijke warme douche, toen ik de kamer binnenkwam zag ik een brief op het bed met een jurk ernaast:

Dag liefste,
Om 18u komt er een taxi jou richting uit,
ik heb iets voor ons tweeën gepland en ook
een  jurk voor je gekocht. Ik hoop dat je hem mooi vind, kan niet wachten om mijn prachtige vrouw te zien. Xxx
Ik hou van je Souf.

Mijn hart smeltte letterlijk tijdens het lezen van de brief. Toen het 17u werd, maakte ik me alvast klaar. Mijn haar deed ik strak in een hairbun naar onder, ik deed een natural make-up look.

 Mijn haar deed ik strak in een hairbun naar onder, ik deed een natural make-up look

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deed mijn jurk aan met bijpassende hakken.

My dress☝🏾

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

My dress☝🏾

En hoorde de bel gaan. Het was 18u
Bij het restaurant aangekomen, zag ik dat het heel chique was. Ik stapte rustig op mijn dunne hakken, naar binnen. Ik zag mensen al naar me kijken, opeens voelde ik iemand zijn arm rond mijn heup. Ik keek naast me en het was Souf, hij fluisterde in mijn oor:'Je ziet er goed uit, ik weet weer waarom ik verliefd op je ben geworden'

Ik smeltte weer bij die woorden,
het eten bij de resto was zo lekker🤤.

Na het eten reden we nog ergens naartoe, daar aangekomen moest ik mijn ogen dichtdoen. Ik hoorde water en voelde de zand aan mijn voeten, dus deed mijn haken uit.

-Souf: Doe maar open.
-ik: Omgg
-Souf: Jaa, ons plek
-ik: Je bent de beste!
-Souf: Weet ik toch.
-ik: Uhhh, ik ben blij dat ondanks alles we er samen doorheen zijn gekomen.
-Souf: Bedankt dat je ons nooit opgaf
-ik: 😊

We hebben er nog zitten lachen, praten over van alles en nog wat. Vanaf het verleden tot nu...
Toen we keken op onze gsm was het al 3u, dus we besloten te vertrekken.  Tijdens de autorit bleef Souf me maar aanstaren, wat me echt ongemakkelijk maakte. We zijn al getrouwd enzo, maar je zal het later wel snappen, die gevoel dat je de eerste keer hebt toen je die persoon leerde kennen gaat nooit weg🥰.

Hij zag dat ik me ongemakkelijk voelde en legde zijn hand op mijn been. Hij grijnsde, waardoor ik wegkeek, kijkend naar de straten die leeg zijn.

Thuis aangekomen parkeerde hij de auto in de garage en met de lift gingen we naar boven. Hij pakte me op, (trouwstijl).



De rest hoef ik niet te vertellen😉

Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu