Vandaag had Souf een verrassing voor mij, dus ik ben vroeg opgestaan (8:00) heb me tanden gepoetst, gedouchet en m'n lievelings parfum opgedaan (ik moet wel goed ruiken ea🤪) mijn outfit☝🏾.Toen ik in de keuken aankwam, zag ik dit👇🏾
Ik zag niemand in de keuken dus at het op, maar ik heb niet alles opgegeten alleen de helft ervan. Ik ging onze activiteit voor straks even bekijken en dan ging ik terug de keuken in want ik had dorst opeens hoor ik iemand half roepen.
-Souf: WIE HEEFT MIJN ONTBIJT OPGEGETEN!
-ik: Niet roepen & het is maar de helft.
-Souf: Echte dikzak gij.
-ik:Segg!!
-Souf: Je bent wel MIJN dikzak ea😉
-ik: Volgende keer geen eten laten rondslingeren.
-Souf: Ughh, je hebt geluk dat je er zo goed uitziet.
-ik: 't Is een gave😉.
-Souf: Maar ga je straks ZO bootje varen?
-ik: Nee, tegen dan doe ik iets anders aan dummie.
-Souf: Oke, dikkie ben je klaar?
-ik: Ja, waar gaan we naartoe?
-Souf: Dat zie je nog wel & btw we gaan te voet.Na een halfuur stappen, was ik kapot. We hadden niet eens water mee, want Marrakech is HEET als ik jullie zeg!
-ik: Souf, ik kan echt niet meer.
-Souf: Kom op me rug.
-ik: Ben je serieus?
-Souf: Ja, we zijn er toch bijna.10 minuten later komen we aan bij een huis, het is echt prachtig.
-ik: Waar zijn we?
-Souf: Bij mijn oma en opa, hier doe een doek om je hoofd. Dat is als teken van respect.
-ik: Oke.Toen we binnenkwamen werd Soufiane heel erg gegroet door zijn oma en opa, ik stond daar heel akward tot zijn oma iets zei.
~Oma Souf: C'est qui cette belle fille?
~Opa Souf: C'est ta copine.
-Souf: Oui, je l'aime trop!
~Opa Souf: Tu sais ton père il n'accepterait pas.
-Souf: Je sais, mais je voulais vous montré l'amour de ma vie.Toen ik dat hoorde smelten mijn hart letterlijk, dat hij dat zou zeggen, zo lief & schattig.
~Oma Souf: Viens ma fille.
Ze gaf me 4 zoenen (wang) & bood me dan drinken en koekjes toe. We hebben wel 2uurs zitten praten over van alles en nog wat, ze zijn zo aardig!
-ik: Au revoir et a la prochain!
-Souf: Je reviendrais!
-ik: Meende je dat?
-Souf: Over?
-ik: Dat ik de liefde van je leven ben?
-Souf: Jij bent mijn alles, lieve schat!Hij gaf me een kus en dan vertrokken we naar huis. Toen we aankwamen stond onze chauffeur al klaar om ons te brengen, ik was snel mijn outfit gaan veranderen. Ik had Souf zijn hoodie aan met daaronder een T-shirt en een badpak👇🏾
-Souf: Mijn hoodie?!
-ik: Jaa, is lekker warm.
-Souf: Kom hier.Hij legde een arm om mij heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder, de rit was zeker een uur rijden zei de chauffeur.
-Pris: Zijn jullie nu samen?
-Mo: Eindelijk, wllh dat werd tijd!
-Souf: Jaa! Ik ben echt gelukkig.Ik hield zijn hand vast en speelde ermee, we hebben eigelijk nog nooit elkaars handen vastgehouden dus ik vind het een beetje akward.
Toen we waren aangekomen, liet ik Soufs hand los, hij schrok een beetje, ik stapte uit de auto. Als eerste kregen we veel watervallen te zien, we waren in de Ouzoud-watervallen, ik maakte over wel foto's ik denk wel dat het genoeg foto's waren. Toen ik klaar was met foto's maken, schrok ik, want opeens hield Souf mijn hand vast, hij keek ernaar alsof hij mijn hand beschreef. Opeens deed hij iets om mijn vinger het was een ring.
-Souf: Die was van mijn oma, ze vind je leuk & ik moest je die geven.
-Ik: Het is prachtig!
-Souf: Net als jouw, kom we gaan verder. Laat me niet los, het voelt goed als ik je hand vast houdt.
-Ik: Beloof me, dat wat er ook gebeurt we altijd samen zullen blijven.
-Souf: Ik beloof het je.Na de watervallen tocht, gingen we nog een beetje varen in het bootje. Ik en Souf hadden er nog een mooie foto op gemaakt.👇🏾
Jullie denken zeker hoezo matching petten? Die's van Mo, maar ik mocht die aandoen;))
Als jullie eens wisten hoeveel ik van deze jongen hou!💖
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))