Dinsdag

74 1 1
                                    

-papa: Mijn zoon, is dat waar?
-broer: Papa, het is niet wat je denkt.
-papa: Pak je spullen en ga mijn huis uit.
-broer: Het is allemaal jouw schuld.
-ik: Mama is niet dood door mij, maar door jou.
-papa: Ga nu mijn huis uit, kom morgen smorgens je spullen halen. Jij bent een schande voor de familie!
-broer: En jouw dochter dan die samen is met een Marokkaan?
-papa: Ik ben blij voor haar

Mijn broer trok de deur heel hard achter zich dicht. Ik zag mijn vader huilen, ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel.

-papa: Heb jij een vriendje?
-ik: Ja.
-papa: Hoezo weet ik daar niks van?
-ik: Jij hebt het zo druk met werk.
-papa: Morgen ben ik vrij, vraag hem om te komen eten & prinsesje ga nu maar slapen.
-ik: Pa?
-papa: Ja?
-ik: Vind je het niet erg dat hij een Marokkaan is?
-papa: Zolang jij gelukkig bent & hij je echt goed behandelt niet nee.
-ik: Oke, goeienacht pap.

De volgende ochtend, zag ik er echt moe uit. Mijn outfit☝🏾, ik heb wat snel boterhammen met choco(Nutella) gemaakt en heb wat TV gekeken. Wanneer ik de deur achter mij dicht trok zag ik mijn broer, ik stapte snel door maar hij was me voor. Hij zette die geweer op mijn hoofd en zei 'Dit is allemaal jouw schuld & je zal ervoor boeten'
-ik: Laat mij gerust, jij hebt dit veroorzaakt niet ik!

Gelukkig gaat mijn vader altijd in de ochtend lopen, dus zag hij wat er gebeurde.

-papa: Laat mijn dochter nu los, of jij zal boeten!
-broer: Pa?
-papa: Doe niet schijnheilig en scheer je weg, al jouw spullen staan al op de oprit & geef de huissleutels maar en als ik jou nog 1 keer in haar buurt zie, dan zal het jouw beste dag niet zijn.

Mijn vader liet zijn geweer zien, ik was shooked tegenwoordig heeft iedereen een geweer ofwa.

-papa: Kom, dan breng ik je naar school.
-ik: Dankje pa.
-papa: Mijn taak is jouw te beschermen, ik ben je moeder verloren, maar jou zal ik niet verliezen!
-ik: Ik hou zielsveel van je.
-papa: En ik van jou, btw vergeet je vriendje niet uit te nodigen.
-ik: Jaa, doei!

Op school aangekomen, ging ik opzoek naar Soufiane. Ik heb hem alles over gisteren verteld.

-Souf: Ben blij dat je oke bent & ik zou echt graag willen komen eten.
-ik: Oke, gaat het je klink zo afstandelijk?
-Souf: Zolang jij er bent gaat het.

Net wanneer ik weg wil gaan omdat de les bijna begon, pakte Soufiane mijn hand vast, hij kneep erin en glimlachte. Hij zag er kwetsbaar uit, ik wist gewoon dat er iets was dat hij me niet wilde vertellen. In de les aangekomen liet hij mijn hand los.
-ik: Pris, is het goed als ik naast Souf ga zitten?
-Pris: Ja, hij ziet er echt afstandelijk uit.
-ik: Met mij praat hij ook niet.

Ik ging naast Souf zitten en speelde zoals gewoonlijk met zijn hand, toen ik zijn hand vasthield had hij pijn. Ik vond het raar dus liet zijn hand maar los.
Als ik jullie zeg hoe hilarisch Mo is, gaan jullie mij niet geloven. Hij heeft er letterlijk voor gezorgd dat we hele dag geen les hebben gekregen, door "lief" te doen. HAHAHHAHA.

Eindstand hebben we onze reportage gemaakt van Marrakech, het is echt heel mooi geworden, met mijn foto's, Mo & Pris hun editing skillz & Souf zijn Marokkaanse woorden en interview met mensen.

Na schooltijd gaf ik Souf nog een knuffel, hij zei 'auw' maar ik deed alsof ik het niet hoorde.
-Ik: Om 18u bij mij!
-Souf: Ik zal er zijn.

*18u

Ik moet er wel goed uitzien, dus ik heb 1 van mijn mooiste jurken uit de kast gehaald.👇🏾

Ik heb de tafel gedekt & mijn vader heeft lasagne gemaakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb de tafel gedekt & mijn vader heeft lasagne gemaakt. Om 18 uur ging de bel, hij is stipt op tijd. Ik ging de deur openmaken, en wouw!! Ooit al eens een Marrokaan in pak gezien? 😍🤤
-Souf: Hey schoonheid, mag ik nog naar binnen?
-ik: Ja, sorry.
-Souf: Dag meneer, ik heb champagne voor u meegenomen.
-papa: Dankjewel, dat is echt vriendelijk van je. Jullie kunnen aan tafel komen.

-papa: Jou gezicht komt me echt bekend voor.
-Souf: Vanwaar?
-papa: Je lijkt heel erg op een ex-collega van mij

Ik deed de deur achter mij dicht & ging aan tafel zitten naast Soufiane. We waren aan het lachen en praten over vanalles en nog wat totdat mijn vader gebeld werd..

-papa: Sorry, maar het is werk, ik moet gaan.
-ik: Jammer.
-Souf: Ik ben blij u ontmoet te hebben meneer.
-Papa: Hetzelfde mijn zoon, je bent altijd welkom.

Toen mijn vader wegging, heeft Souf nog de tafel afgeruimd en mij geholpen met de afwas.

-ik: Hij vind je leuk, hij noemde je 'mijn zoon'.
-Souf: Ja, ik hoop het.
-ik: Souf wat is er?

Hij keek naar beneden, ik trok zijn kin naar boven waardoor hij me wel moest aankijken. Hij bleef verdrietig kijken, hij keek telkens naar mijn lippen en dan terug naar mijn ogen. Ik kuste hem en hij daarna mij, wanneer ik mijn handen op zijn buik deed had hij niet normaal veel pijn, dus ik maakte het open en dwingde hem ook een beetje en ik zag heel veel krassen.

-ik: Omgg Souf!
-Souf: Het is niks.
-ik: Heeft je vader..? Waarom?
-Souf: Iemand heeft hem verteld dat ik samen ben met een black.
-ik: Je blijft vannacht hier slapen, dat is beter.
-Souf: Maar...
-ik: Geen maar, kom dan ga ik het verzorgen.

Zijn buik en arm stonden vol met wonden, ik heb ze allemaal verzorgd en verband rond gedaan.
-Souf: Je bent schattig als je geconcentreerd bent.
-ik: Stil.
-Souf: Dankjewel.
-ik: Graag gedaan.
-Souf: Ik ben God dankbaar, voor jou.
-ik: Ga maar in mijn bed slapen.
-Souf: Kom je ook?
-ik: Straks.
-Souf: Goeienacht.
-ik: Goeienacht.

Een uur later kwam ik de kamer binnen en hij sliep al, zo schattig.

Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu