1 year later (august)

79 1 0
                                    

*Weddingday

We hebben het gewoon simpel gehouden, niks traditioneel.

We hebben het gewoon simpel gehouden, niks traditioneel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is wel augustus, dus ik dacht buiten is beter. We hebben niet veel mensen uitgenodigd alleen close vrienden en familie. Iedereen weet nu ook dat Souhaila en Mohammed een stel zijn, echt schattig!!

 Iedereen weet nu ook dat Souhaila en Mohammed een stel zijn, echt schattig!!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-papa: Je moeder zou nu zo trots op je zijn!
-ik: Dankje pa, ik ga je missen.
-papa: Ik jou ook.

Souf zijn vader was er niet, ik zag dat hij er mee zat.

-ik: Ewa Soufie, gaat het?
-Souf: 't Gaat.
-ik: Ik weet dat je zit over je vader.
-Souf: Ik hoopte gewoon dat hij er tenminste bij zou zijn, of bij de gemeente minstens'
-ik: Ik hoopte ook dat mijn moeder er bij zou kunnen zijn & ookal weet ik dat het anders is.
-Souf: We hebben tenminste al iets gemeen.
-ik: Nee, we gaan niet negatief denken! En plus de oma en opa van jouw vaderskant zijn er akkoord mee!
-Souf: Klopt, kom we gaan terug naar het feest en maken er de beste dag van!
-ik: Die mindset wil ik, Positive Vibes Only.
-Souf: Haha, ik heb de juiste getrouwd!

Wat later kwam Souhaila ons groeten samen met Mo.
-Souf: Eyy Mo, zorg goed voor me zusje.
-Mo: Standaard broer!
-Souhaila: Eyy brow, ookal is papa er niet, ik gun jou het allerbeste inshallah mogen jullie heel gelukkig zijn en veel geluk krijgen. Laat papa jouw leven niet verpesten.
-Souf: Dankje zusje!
-Souhaila: Ben er voor je!
-Youssef: Ik ook ea, familie op nummer één!
-Zefa: En jij bent nu ook familie Nicole.
-ik: Bedankt jullie allemaal!

*Honeymoon

Dus nu zijn we in Marrakech, en augustus is daar 1 van de warmste maanden🥵. We zijn nog gaan eten bij Souf zijn oma en opa, ook omdat ze niet bij de trouw konden zijn. We zijn weg voor een weekje en alles gebeurt vlekkeloos, gelukkig.
-Souf: Heb je je broer ondertussen vergeven?
-ik: Ja, ik vraag me af waar hij nu is, hopelijk neemt hij goede beslissingen?
-Souf: Je hoeft er niet voor te huilen ea.
-ik: Het is allemaal mijn schuld...
-Souf: Nee dat is het niet, tegenwoordig nemen mensen gewoon domme beslissingen.
-Ik: En ik was een van de weinigen die het meemaakte.
-Souf: En ik was de oorzaak van 1, als ik de tijd gewoon zou kunnen terugdraaien ea.
-ik: Het belangrijkste is dat je spijt hebt van je daden, en er van leert.
-Souf: Wil je nog iets doen?
-ik: Kameelrijden?
-Souf: Hahaha, grapjas!

Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu