Vandaag is het zover, mijn schoonzusje gaat trouwen!! Dit is mijn en Soufian's outfit
Het duurde eeuwen om hem te overtuigen matching te gaan, maar dat was de moeite waard.
Zefa & Youssef☝🏾 ze zagen er ook echt cute uit! Vooral Zefa, ze is altijd al iemand geweest met stijl, maar zelfs wanneer ze zwanger is?! You go girl😌
Pris & Jules☝🏾 we wisten er zelf niks van, dus het was echt onverwachts.
En niet te vergeten, het bruidspaar☝🏾
Ze zijn zo schattig samen en Mohammed is ook veel volwassener geworden zijn babyface is helemaal weg.Normaal gezien zouden ik en Pris zelfs bruidsmeisjes zijn, maar met de vader van Souhaila kan je gewoon niet discussiëren.
Het was echt een geslaagd dagje eigelijk, dat dacht ik toch. Tot dat Soufiane opeens naar me toe kwam en zei dat we MOETEN praten.
-ik: Wat is er?
-Souf: Waarom heb je me niks verteld?
-ik: Over?
-Souf: Dat m'n vader je bijna ging slaan.
-ik: Het stelde niks voor & Yous was er net op tijd.
-Souf: Net op tijd! En je had het me moeten vertellen, want dat was de druppel, mijn vader kan je niet zomaar slaan. Hij moet accepteren dat jij nu mijn vrouw bent.
-ik: Het spijt me, de dokter zei dat je moest rusten en ik wilde je hoofd niet heet maken.
-Souf: Jij maakt mijn hoofd nooit heet, en als me vader nog een keer zoiets flikt gaan we naar de politie!
-ik: Oke, maar je gaat hem toch niks zeggen ea?
-Souf: Nee, kom dan gaan we terug naar het feestje.Op het feestje aangekomen hebben we nog gedanst, gegeten, maar voor dat we naar huis vertrokken ging ik nog plassen. Maar dan hoorde ik mensen ruziemaken toen ik er aankwam zag ik Souf zijn oma, opa, moeder en vader.
-opa: Zoiets doe je niet, ookal ga je niet akkoord met wie hij trouwt moet je haar niet slaan!
-moeder: ik had dit niet van je verwacht.
-papa Souf: Ik wilde een Marokkaanse als dochter!
-oma: Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt, ik ben zeer teleurgesteld in je & je zou je moeten schamen
-opa: Jij bent juist de schande van de familie!En ze gingen weg, gelukkig vertrok ik nog net op tijd zodat ze niet zagen dat ik was aan het afluisteren. Het was een geslaagde dag buiten die ruzie, maar ook omdat vandaag waren Wissams eerste woordjes mama, zo schattig!!🥰
Maanden vlogen voorbij , uiteindelijk was Zefa bevallen van een tweeling (2 meisjes)
& is Souhaila ook zwanger en bij haar is het een jongen.
En Pris? Zij focust zich op haar universiteit, over haar komen we nog wel achter..
Mijn broer? Hij is uiteindelijk al uit het gevangenis, maar mag niet naar buiten gaan dus eigelijk een gevangenis in huis. Ik vergeef het hem maar wil hem voorlopig nog niet zien. Met mijn vader, gaat het ook prima, hij heeft op het werk een vrouw ontmoet en ik ben blij voor hem. Natuurlijk mis ik mama en kan niemand haar vervangen. Maar zolang mijn vader gelukkig is, ben ik ook gelukkig voor hem.
The end of toch niet?
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))