Dit is mijn schooloutfit☝🏾
We hadden een hele dag filmavond, omdat de examens maandag al beginnen. We keken de film Creed 2 (echte aanrader)!!
En dan heb ik nog mijn samenvatting van Economie & Fysica gemaakt, morgen maak ik die van Biologie en Geschiedenis. En zondag leer ik goed voor Wiskunde en Nederlands, want dat zijn mijn eerste examens voor maandag.Na een paar uurtjes studeren is het 18 uur, Soufiane en mijn vader waren ergens in het bos want Souf heeft een garage vol met auto's en als je de verkeerde code ingeeft dan hangt je leven ervan af. Ik weet de code niet, want anders zouden ze sneller achter mij gaan en ik kan niet eens "schieten". Ik ga alvast douchen en doe een beetje make-up op, iets heel natural. Dit is mijn outfit👇🏾
Ik had ook rozen gekocht (na school) zodat ik die aan Souf zijn moeder kon geven, ze noemt Fatima. Later komen ook de jongens aan, best wel peng, strak in pak😍. We vertrekken gelijk in een Ferrari 458 zwart.
-ik: Wow, is die van jouw?
-Souf: Cadeau voor jouw vader.*Bij Souf zijn ouders
-Fatima: Welkom!
-ik: Deze bloemen zijn voor u mevrouw.
Fatima: Noem me maar Fatima, het eten is al klaar.
We waren aan het eten en praten over van alles en nog wat, net wanneer we wilde vertrekken kwam opeens zijn vader binnen Moustafa.
Hij keek heel boos toen hij naar mij keek, maar toen hij mijn vader zag veranderde zijn blik.
-Moustafa: Scheer uw uit mijn huis!!
-Fatima: Moustafa, zo praat je niet tegen onze gasten!
-Moustafa:Welke gasten, ben jij hiermee akkoord!
-Fatima: Dit is onze zoon, en ik steun hem dat zou jij ook eens moeten doen dan hem alleen maar slaan!
-Souf: Mama, het maakt niet meer uit.
-Andrew: Moustafa, misschien zou ik even dimmen & op een respectvolle manier spreken.
-Moustafa: Uhhmmm...uhhh..En Moustafa ging weg, ik vond het best wel raar wat er gebeurde, maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen of zeggen. Souf gaf nog een knuffel aan zijn moeder.
-Fatima: Het spijt me van alles mijn zoon, inshallah alles komt goed.
-Souf: Inshallah mama!
-ik: Bedankt voor het lekkere eten Fatima.
-Fatima: Jij altijd welkom, mijn dochter!-Fatima: Mijn oudste zoon gaat bijna trouwen, jullie zijn uitgenodigd als jullie zouden kunnen komen.
-Andrew: Ik weet het nog niet zo zeker, maar mijn dochter zal zeker aanwezig zijn.*Thuis aangekomen
-ik: Hoe ken je Moustafa?
-papa: Ik heb hem in het verleden meerdere keren gearresteerd, ik ga niet zeggen voor wat, want ik heb zwijgrecht voor klanten.
-ik: Oww, oke. Ik ga slapen.
-Souf: Goeienacht meneer.
-papa: Wacht ff, ik wil met jouw praten.Ik was onderweg naar boven, maar eigelijk wilde ik horen over wat ze aan het praten waren dus ik ging aan de trap zitten vanboven zodat ze me niet zouden zien.
-Souf: Ja meneer?
-papa: Wil je met m'n dochter trouwen?
-Souf: Heel graag.
-papa: Zorg goed voor haar, kwets haar niet.
-Souf: Dat zou ik nooit kunnen.
-papa: Wanneer zou je haar hand willen vragen?
-Souf: Ik wil eerst zien hoe we over 1 à 3 jaar staan.
-papa: Oke, je mag gaan.
-Souf: Goeienacht.
-papa: Hetzelfde.Ik rende snel de trap weer op & ging in bed liggen, ik deed snel de TV aan.
-Souf: Wat doe je?
-ik: Tv.
-Souf: Zeker?
-ik: Dat zie je toch?
-Souf: Ik dacht dat ik je zag afluisteren?
-ik: Huh, nee..
-Souf: Je weet toch dat de trap doorzichtig is ea?
-ik: Shhtt, ik probeer een film te kijken.
-Souf: Sukkeltje.Soufiane ging douchen, ik had nog ff me Pris gebeld over onze toekomstplannen enzo.. met Mo had ik dan ook nog geappt, en dan kwam Souf de douche uit. Hij had een handdoek rond zijn middel & zijn haar en lichaam waren nog nat van het douchen...Ik had zelf niet eens door dat ik te lang staarde.
-Souf: Is er iets om naar te staren?
-ik: Ik keek over jou heen, wat praat jij?
-Souf: Je mag kijken hoor.
-ik: 🙄
Ik rolde met m'n ogen & keek de film die ik was aan het kijken af. Dan opeens deed hij de TV uit.
-Ik: Souf, wat doe je?!
-Souf: Ik wil met je praten.
-ik: Over?
-Souf: Ons.
-ik: Ga eerst een T-shirt aandoen.
-Souf: Wordt je verlegen ofso
-ik: Haha, grapjas🙄Hij kwam naast me liggen waardoor ik een beetje nat werd.
-Ik: Souf!!
-Souf: HAHAHAH.
-ik: Da's nie grappig ea, mdr.
-Souf: Oke, sorry.
-ik:🙄
-Souf: Dus ik wilde vragen wat je zou willen doen als je afstudeert?
-ik: Ik weet het niet, ik ben nog jong ik kan nog zoveel doen. En jij?
-Souf: Ik werk & zolang ik jouw gelukkig kan maken is het goed voor mij.
-ik: Awhh
-Souf: Wil je kinderen?
-ik: 1 of 2.
-Souf: 1 of 2, Mmh.
-ik: Wat wil jij?
-Souf: Jou.
-ik: Slijmbal.
-Souf: Haha, ga slapen.
-ik: Goeienacht.
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))