Marrakech4

95 2 1
                                    

Vandaag werden ik en Pris echt blij wakker, want we gaan vandaag naar het strand!!
Onze zwempak👇🏾 (Links-Priss, rechts-ik)

Souf wilde perse een foto samen (zie omslag☝🏾), ik wilde gaan zwemmen maar Souf liet me nooit alleen of met Pris omdat jongens me anders gaan aanspreken🙄

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Souf wilde perse een foto samen (zie omslag☝🏾), ik wilde gaan zwemmen maar Souf liet me nooit alleen of met Pris omdat jongens me anders gaan aanspreken🙄. Like hij claimet me alsof we al verloofd zijn fso, maar mohiem kga hem gewoon respecteren.

-Ik: Souf? Wees nou niet zo overprotective aub.
-Souf: Het is mijn taak, maar mohiem ga dan!
-Ik: Ben je boos?!

Hij negeerde me, dus ik dacht van weetjewat laat me gewoon even gaan afkoelen. Pris ging met me mee het water in, we waren echt een halfuurtje fso al in het water gewoon zwemmen, praten over van alles en nog wat...

-Pris: Ik denk dat jouw vriendje een beetje boos op je is.
-ik: Ik maak het straks wel goed met hem. Maar hoe zit het met jouw en Mo?
-Pris: Girl, laat me niet lachen, ik zie die gast letterlijk als mijn broer & meer niet.
-ik: Zijt gij zeker?
-Pris: Ja duhh!! HAHAHHAHA. En plus, kijk hoe die jongens naar u kijken.
-ik: Die kijken letterlijk naar u. Omg, die komen, maar eyy ik ben bezet ea gij nie?
-Pris: Haha, gij zijt echt grappig.

-jongen: Hi, pretty girl.

Die jongen was nie verkeerd eigelijk maarja ik ben met Souf, en pluss hij kijkt letterlijk naar mij terwijl Pris daar is.

-ik: Sorry, but i have a boyfriend.
-jongen: Well, i don't see one.
-ik: Can you please go?
-jongen: You'll give me your phone number?
-ik:No!
-jongen: I'll take you too a restaurant?
-ik: No, i have to go sorry.

Net wanneer ik wil vertrekken, trekt die jongen mij, hij pakt mijn hand zo stevig vast dat ik mezelf niet eens kan losrukken & Pris? Zij was er opeens niet meer, ik huilde want die jongen deed me echt pijn.

-ik: You're hurting me, please let me go.
-jongen: You'll come with me.
-ik: No, let me go!!

Ik keek naar Souf die precies niet eens bewoog, opeens zag ik Pris bij de jongens en zag ik alles zwart. Ik opende mijn ogen rustig, en hoeste water uit.

-Souf: Alles komt goed?
-Ik: Het...sss...pij....t me
-Souf: Het is niet jouw fout.

-Pris: Wij zullen alvast vertrekken.
-Mo: Wij nemen alles wel mee.

-Souf: Is goed, gaat het een beetje?
-Ik: Het gaat, zullen we gaan.

Voor we vertrokken hield hij me stevig vast.
Ik hield zijn hand vast, want dan had ik gevoel dat ik veilig was. Ik ging hem niet vragen wat er was gebeurt omdat ik het liever wil vergeten.

-Souf: Ik zei dat ik je ging beschermen en dat ga ik ook doen!

Toen ik thuis aankwam ging ik douchen en heb dan gewoon een zwarte jurk aangedaan, ik ging op de bank liggen met mijn hoofd op Souf zijn benen. Toen ik wakker werd zag ik dat de chauffeur er was, maar het is 17uur dus ik vroeg me af of we iets nieuws op het programma hadden?

-Souf: Ik heb een verassing voor je, kom je?
-ik: Oke.

Toen ik aankwam was ik zo ontroerd, een Spa & hammam ervaring het was zo ontspannend niet normaal.

Toen ik aankwam was ik zo ontroerd, een Spa & hammam ervaring het was zo ontspannend niet normaal

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een uur van ontspanning, voelde ik echt dat mijn "angst" een beetje weg was.

-ik: Dankjewel voor alles Souf.
-Souf: Ik doe alles om je gelukkig te zien!
-ik: Ben je nog boos?
-Souf: Waarom zou ik, ik zou het mezelf nooit vergeven als jou iets zou overkomen. Ik ben zo blij dat Pris kwam, want ik was aan het slapen.
-ik: Het geeft niks, gelukkig was Pris er.
-Souf: Gaan we naar huis?
-ik: Ja.

Toen we thuis aankwamen, gingen we naar Souf zijn kamer. Hij heeft gewoon kapotgrote TV in zijn kamer, maar ik viel in slaap na 5 minuten.

 Hij heeft gewoon kapotgrote TV in zijn kamer, maar ik viel in slaap na 5 minuten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu