Vandaag is dus onze laatste dag in Marrakech over een paar uurtjes vertrekken we naar de luchthaven ;((
Pris haar outfit👇🏾Mijn outfit👇🏾(maar in het zwart)
Onze chauffeur was er al, dus we konden gelijk vertrekken voor de eerste keer is iedereen op tijd aanwezig en kunnen we allemaal samen ontbijten aan tafel.
*Ballonvaart
-Pris: Dus we zitten gewoon in de lucht.
-ik: Jep.
-Mo: Ik heb het al eens gedaan, de uitzicht is gewoon ongelofelijk mooi vooral in de nacht.
-ik: Btw, we moeten geen examens doen, maar wel een presentatie van onze reis maken, dus wanneer doen we dat?
-Mo: Dat zien we dan wel, oke? Geniet gewoon heel even van dit uitzicht.-Pris: Het is zoo mooi kleurrijk!
-ik: Inderdaad.*Huis in Marrakech
Na een uurtje varen zijn we terug naar huis vertrokken, we hadden dan nog 2uur voor we zouden vertrekken naar huis. Iedereen had al ingepakt behalve ik, dus ik ging inpakken en opeens kwam Souf de kamer binnen.
-Souf: Lae?
-ik: Ja?
-Souf: Hoe zit het met ons, wanneer we terug in België zijn?
-Ik: Souf..? Ik weet het niet.Ik was klaar met inpakken, dus ging naast hem zitten, ik speelde met zijn handen dat is zegmaar een gewoonte geworden.
-Souf: We kunnen altijd vluchten naar mijn oma en opa.
-Ik: Haha, en school?
-Souf: Je leert Marrokaans en maakt het hier af.
-ik: Grapjas, we zien wel, oke?
-Souf: Ik hou van je.
-ik: Wat?
-Souf: Nee, niks.
-Ik: Ik ook van jou.Hij keek me aan en gaf een van zijn mooiste glimlach. Het doet me goed wanneer ik hem zie lachen, dan voel ik dat we echt gelukkig zijn. Hopelijk blijft dat zo wanneer we in België zijn.
De chauffeur kwam er na een uurtje aan, we legden alles in de koffer. Toen we aankwamen op de luchthaven gaven we de chauffeur nog fooi en bedankte hem. We hadden alles ingecheckt en mochten dan de vliegtuig in, ik ging naast Souf zitten want noujaa we zien wel hoe het af zal lopen in België.
In het vliegtuig hield in Souf zijn hand vast en viel dan in slaap op zijn schouder.
Na 3 uurs zijn we eindelijk terug aangekomen in België.*Back in Belgium
We gingen onze koffers halen en namen dan afscheid van elkaar, want Souf en Mo rijden samen en ik en Pris.
-Souf: Ik ga je missen, habiba.
-ik: Ik jou ook.
-Souf: Zie ik je morgen op school?
-ik: Sowieso.Ik gaf hem nog een knuffel & een kus en ging dan naar huis.
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))