Afgestudeerd!!

67 1 0
                                    

-Souf: Nog sorry van m'n vader.
-ik: Ik heb al gezegd dat het niet uitmaakt, t'is echt niet erg schat.
-Souf: Ik wil gewoon dat hij je accepteert.
-ik: Het komt goed.
-Souf: Ik hoop het, maar eyy dit is geen tijd om emotioneel te worden we moeten gaan .
-ik: T'is fijn dat je alleen emotioneel bent voor mij.
-Souf: Shht, dat is ons geheim!

Vandaag zijn we eindelijk afgestudeerd, ik ben zo blij, ik heb letterlijk iedereen een knuffel gegeven zo blij was ik. We gingen nog naar een Afstudeer-feest bij Chaya thuis, haar huis is een VILLAAA 2x ons huis.

-Pris: Dit is raar maar kga school echt missen.
-ik: Eerlijk ik ga die flamands missen me hun domme grappen.
-Pris: Kendaman.
-ik: Btw succes op uni.
-Pris: Succes me Souf😉
-ik: Haha, sws!

Gelukkig was Pris DJ, want anders🙄 sommige mensen kunnen gewoon geen DJ zijn of da's zo K3, plop... of zo die rare Belgen muziek of alleen muziek waar die flamands op springen🧐😳.
Gelukkig vroegen ze Pris & dan heb je Mo nog als komieker. Wllh dit was wel een van de Litste klassen door mij, Pris, Mo en Souf want wij waren letterlijk de enigste buitenlanders in die klas. En plus, wij moesten da wel lit maken want anders was da zo een kapot stille klas🙄.
En wat het allermooist was iedereen kreeg op het einde van het feest een jaarboek met alle foto's van dit jaar, was zo cute!! Dusjaa, het was best wel een leuk feest.

Na gefeest te hebben, kwamen we om 3u in de nacht thuis.

Ik ging een heerlijke douche nemen, pakte m'n handdoek en legde die om mij heen. Ik keek in de spiegel want ik doe altijd nachtcrème in de spiegel , en dan zag ik Sek, de baas van de drugsbende waar Soufiane in was. Hij liet me zijn geweer zien als teken dat ik geen geluid moest maken. Gelukkig was Soufiane wel in de kamer & hij merkte het meteen dat er iets niet klopte, ik kleedde me snel om en ging terug de badkamer in. Soufiane stond bij de deur.
-Souf: Handen omhoog.
-Sek: Leg die wapen neer voor ik haar schiet.

Opeens pakte ik de geweer die ik verstopt had in de douche, en richtte het op hem.
-Sek: Je durft niet.
-ik: Test me niet.
-Sek: Je hebt nog nooit geschoten dus.

Hij was me hele tijd aan het testen, waardoor ik echt boos werd & zonder het te beseffen *BOEM* de badkamer lag vol met bloed.

-Souf: Ik verstop hem wel.
-ik: Nee, we moeten naar de politie.
-Souf: Je kan de gevangenis in.
-ik: Het was zelfverdediging, aub we moeten nu gaan.
-Souf: Oke, doe snel we vertrekken zo.

Aan het politiebureau aangekomen werden we uren ondervraagd over wat er is gebeurt, Soufiane werd ook ondervraagt. Om 5 uur in de nacht werden we vrijgelaten, Soufiane reed ons naar huis en ging dan bellen met iemand, met wie weet ik niet.

Ik belde m'n vader over het plan & het is hem gelukt. Soufiane kwam de kamer binnen, hij zag er heel serieus uit
-ik: Souf, gaat het?
-Souf: Ja.
-ik: Ik heb een verassing voor je, morgen om 15uur.
-Souf: Oke.
-ik: Is er echt niks?
-Souf: Het gaat, 't is gewoon ik moet voor business even naar het buitenland.
-ik: Ow, dat is toch niet zo erg.
-Souf: Voor een jaar.
-ik: Ow, oke. Ik ga slapen, ben moe.
-Souf: Nicole?

Ik deed m'n ogen dicht, zonder het te beseffen rolde er tranen uit m'n ogen..

Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu