Toen ik wakker werd lag ik in Souf zijn handen . Hij is zo schattig wanneer hij slaapt.
-Souf: Staren is onbeleefd.
-ik: Ik keek over jou heen.
-Souf: Stop met liegen, ik weet ik ben mooi.
-ik: Geef me gsm is, ik ga naar mijn streaks sturen.👇🏾-Souf: Stuurr ook naar de mijne. En schrijf 'So in love'.👇🏾
-ik: Souf, we moeten opstaan.
-Souf: Ik lig goed.En hij sluit zijn ogen.
-ik: Ik lig ook goed, maar we gaan vandaag surfen en ik hou van surfen. Laat mij minstens door gaan.
Hij houdt me nog steviger vast, echt een sukkel hij. Ik kietel hem, waardoor ik weg kan gaan, hij kan niet tegen kietelen.
-Souf: Ughh, moet je nou echt weg?
-ik: Jaa, tot straks. En doe snel, de chauffeur is er over een uur.*Surfen
Wanneer we aangekomen zijn, legt de leraar alles uit op het zand en dan mogen we beginnen in het water. Ik begon eerst foto's te trekken van onbekenden mensen (met toestemming natuurlijk).
Bij mij lukte het al vanaf het begin, ook omdat ik het al eens gedaan heb met Pris. Maar Mo en Souf daarentegen😂. Gewoon de manier waarom ze vielen liet ons echt lachen, maar na een uurtje echt serieus en goed trainen lukte het ze uiteindelijk wel.
Om 16uur zijn we nog boodschappen gaan doen en gaan wandelen, want er stond toch niks meer op het programma.
Thuis aangekomen heeft ieder van ons nog gepraat met onze familie in België. Ik heb eerst wat met mijn vader gepraat, omdat hij bijna weer moest vertrekken naar zijn werk.
En dan ging ik even met mijn broer bellen:
-broer: Ewa zus, fakka?
-ik: Rustig & daar.
-Broer: Goed goed.
-ik: Oke.
-broer: Eyy, niet te veel met die Marokkanen daar omgaan ea.
-ik: Ik doe wat ik wil, ik moet gaan, doei!!*en ik haakte af*
Hij kan me niet vertellen met wie ik wel en niet moet omgaan, ik bepaal zelf wel wat het beste voor mij is. Niet veel later kreeg ik nog een bericht van hem.
Broer: Sorry, nog veel plezier daar zusje!!❤️Ik vind dit boek schrijven echt superleuk, dus zouden jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden? Xxx
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))